Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik erger mij hier heel erg aan.
[BB] Skylar is na een lange, 16 jarige reis aangekomen over de Regenboog
purny schreef:@Hutcherson: Maar heel eerlijk. Er zijn ook mensen die zeggen als je honing kunt slingeren voor zoveel uur per week dan kun je ook een paar uurtjes per week licht werk verzetten.
En als je een uurtje per week iets kunt doen heb je arbeidsvermogen. Dus bijvoorbeeld schroefjes indraaien.
Hutcherson schreef:purny schreef:@Hutcherson: Maar heel eerlijk. Er zijn ook mensen die zeggen als je honing kunt slingeren voor zoveel uur per week dan kun je ook een paar uurtjes per week licht werk verzetten.
En als je een uurtje per week iets kunt doen heb je arbeidsvermogen. Dus bijvoorbeeld schroefjes indraaien.
Gelukkig kijken ze bij het uwv ook naar je opleiding en restverdiencapaciteit. Dus als jij altijd werkte als leidinggevende mogen ze je niet aan de lopende band zetten gelukkig.
En wat je zegt is erg kort door de bocht.
Als TS elke werkdag honing kan slingeren (of naar de efteling kan, dat is vaak mijn voorbeeld) dan is er arbeidsvermogen. Maar dat is vaak niet het geval ivm toename van klachten en recuperatietijd die nodig is vanwege de inspanning.
Feit dat ze vol over dr grenzen gaat, betekend niet dat ze elke werkdag minimaal 2 uur werkvermogen heeft. Dat is wel wat het uwv vereist voor arbeidsvermogen.