Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:24

Een vriendin die afbelt omdat ze te moe is.
Nu zit ik weer heel het weekend thuis uit m'n neus te vreten want morgen heeft ze ineens ook geen tijd meer.

Erger me ook even aan m'n eigen hoofd want ik had alweer in m'n hoofd hoe de avond zou kunnen zijn terwijl het nog niet 100% gepland was. Idk voel me ineens akelig eenzaam.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:29

ontherun schreef:
Ik hoorde de medewerker laatst zeggen dat de garantie niet via hun liep maar via … iets anders :Y) Uiteraard niet verstaan/onthouden wat dan, maar wellicht de moeite om even na te gaan vragen?

Op hun eigen merk geven ze geen garantie meer, en dit was idd een eierkoker van Blokker zelf.
Afbeelding

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 23:06

Dat ik vandaag iets gekocht heb om op te eten,
maar niet dat het in 1 dag / aantal uur naar binnen is/word geduwd.

En als ik er iets van zeg dat het allemaal bij hem naar binnen is gegaan is het allemaal niet waar.

Heb nog maar 2 stukjes gehad, en het laatste stukje ligt te wachten tot morgen voor mij.
De rest van het brood is helemaal verorberd. (NIET door mij)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 23:24

Ik zou dat ene stukje dan maar ergens verstoppen, ivm grote kans dat :9

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 23:51

TheNovelist schreef:
ontherun schreef:
Ik hoorde de medewerker laatst zeggen dat de garantie niet via hun liep maar via … iets anders :Y) Uiteraard niet verstaan/onthouden wat dan, maar wellicht de moeite om even na te gaan vragen?

Op hun eigen merk geven ze geen garantie meer, en dit was idd een eierkoker van Blokker zelf.
[ Afbeelding ]

Hmpf :roll: Dan had die vrouw vast iets van Tefal ofzo. Ik de slimmerik dacht dat het vast over hun eigen merk ging. Dat is wel echt balen voor jou.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 11:53

Ik had een leuk idee voor mijn fotografie les, de molen fotograferen met een lange sluitertijd zodat de wieken mooi in beweging zijn. Is het te mooi weer en blijft het zelfs met de laatste iso en hoogste diafragma flink overbelicht :') ik laat mijn camera maar even staan en hoop dat de molen nog draait als het bewolkt wordt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 13:29

De eerste pijnklacht die heel m'n leven op z'n kop heeft gegooid, speelt weer op.. Maaaaanden weg geweest, überhaupt amper pijn.
Ben nu zo bang dat het toch allemaal weer begint want het gaat al eventjes weer minder goed.

Durfde eindelijk weer vooruit te kijken maar nu is het wel meteen lichtelijk paniek.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 13:41

Dat het gewoon geweldig piep gaat. ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 15:15

Neem een Fjord zeiden ze, die zijn zo lekker rustig.

Een korte rodeo gehad op buitenrit. 2 flinke galopsprongen naar voren ( wat mevrouw zogezegd niet kan) kop naar beneden, bokken en zo de heide in springen. Toen had ze door hoe idioot ze soms is en stopte direct. Als ze doorgaan breken ze echt hun benen door de ongelijke boden met diepe kuilen. Dus ik ben blij dat ze stopte.

Daarna de hele weg gestapt alsof ze de trein moest halen. Ze liet mijn stalgenootje en haar paard gewoon achter. Daar had ze geen tijd voor.

Op het einde kreeg die pony nog even een sneer toen we eindelijk naast elkaar konden rijden.

Merries..... zucht

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 15:37

Mijn fjord was ruin, maar ook af en toe zo gek als een deur. Volgens mij is dat echt fjord eigen hoor. :+

En had naar de moestuin gewild, maar ben hondsberoerd.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 16:11

Vanmorgen kwam ik soepel mijn bed uit, en soepel de auto uit.

Tot dat ik er in moest, weer of nog steeds een zere rug.

Dat werd vanmorgen maar aan de paracetamol (2) en de tramadol (1) straks nog maar 2 paracetamol.

Word hier zo niet blij van..

Nu "ontspannen" in bad.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 16:50

Zebrastreep schreef:
Neem een Fjord zeiden ze, die zijn zo lekker rustig.

Een korte rodeo gehad op buitenrit. 2 flinke galopsprongen naar voren ( wat mevrouw zogezegd niet kan) kop naar beneden, bokken en zo de heide in springen. Toen had ze door hoe idioot ze soms is en stopte direct. Als ze doorgaan breken ze echt hun benen door de ongelijke boden met diepe kuilen. Dus ik ben blij dat ze stopte.

Daarna de hele weg gestapt alsof ze de trein moest halen. Ze liet mijn stalgenootje en haar paard gewoon achter. Daar had ze geen tijd voor.

Op het einde kreeg die pony nog even een sneer toen we eindelijk naast elkaar konden rijden.

Merries..... zucht

Hier vandaag ook zo”n bolletje pret vet :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 18:32

Zweten maar steenkoud aanvoelen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 19:20

Rook stinkt :')
Er is een flinke brand bij mij in het dorp op het moment, en er was een NL alert gegeven voor de rook, maar ik moest echt eten halen. Nu stinkt alles naar rook :+

(Geen woningen bij betrokken, de brand is in een rij oude garageboxen)

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 21:32

Polarize schreef:
Er is een flinke brand bij mij in het dorp op het moment, en er was een NL alert gegeven voor de rook, maar ik moest echt eten halen. Nu stinkt alles naar rook :+

Dacht vanmiddag dat ze aan het carbid schieten waren. Hoorde later over die brand. Hoorden dus 2 dorpen verderop de knallen!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 21:38

Mellow schreef:
Polarize schreef:

Dacht vanmiddag dat ze aan het carbid schieten waren. Hoorde later over die brand. Hoorden dus 2 dorpen verderop de knallen!

Moet je voorstellen hoe luid die knallen hier waren :') ik woon zo'n 500m hemelsbreed van de brand af en de ramen trilden er van.
Gelukkig lijkt het niet over te zijn geslagen op de woningen, al hebben ze wel de drie omliggende straten volledig ontruimd.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 21:39

Winkels die aanbiedingen hebben, maar de producten al de hele week niet op voorraad hebben. En na die week is het er opeens weer wel, maar de aanbieding niet meer natuurlijk.

En dit is niet alleen tijdens de blackfriday week.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 21:42

Polarize schreef:
Moet je voorstellen hoe luid die knallen hier waren :') ik woon zo'n 500m hemelsbreed van de brand af en de ramen trilden er van.
Gelukkig lijkt het niet over te zijn geslagen op de woningen, al hebben ze wel de drie omliggende straten volledig ontruimd.

Ja kan me goed voorstellen dat het daar nog wat harder klonk. Wel schrikken. Pittige brand en heftig ook voor omwonenden.
En de eigenaren van de garageboxen.
Kennen iemand die daar een opslag had, alles kwijt...

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 21:46

Meliaforever schreef:
Winkels die aanbiedingen hebben, maar de producten al de hele week niet op voorraad hebben. En na die week is het er opeens weer wel, maar de aanbieding niet meer natuurlijk.

Dat is mij ook opgevallen. Mooie aanbiedingen, niks op voorraad :+
Was andere jaren minder dacht ik.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 21:59

Nyaleti schreef:
De eerste pijnklacht die heel m'n leven op z'n kop heeft gegooid, speelt weer op.. Maaaaanden weg geweest, überhaupt amper pijn.
Ben nu zo bang dat het toch allemaal weer begint want het gaat al eventjes weer minder goed.

Durfde eindelijk weer vooruit te kijken maar nu is het wel meteen lichtelijk paniek.

Deze ergenis deel ik en het is zo vervelend aanwezig dat het lijkt alsof je alles weer opnieuw aan het uitvinden bent wat lukt….

En de reclame balkjes die met de nieuwe update van Apple mee gekomen te lijken zijn. Gewoon irritant aanwezig soms.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 22:47

PostNL... alweer...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 22:50

Meliaforever schreef:

Dat heeft hier een bepaalde supermarkt elke keer weer. Op het moment dat het in de reclame is dan is het product de hele week niet beschikbaar, vak elke dag leeg, en zodra de aanbieding voorbij is dan ligt het vak weer overvol. 8)7

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 22:51

Vrienden die me uitsluiten. Gingen gezamenlijk naar een bruiloft van iemand uit onze vriendengroep, maar is bijna twee uur met de trein, dus vriendengroep beslist om een auto te huren, maar er zijn maar 5 plaatsen dus ik moet alsnog met de trein als enige. Is ook niet gecommuniceerd naar mij toe, dus toen ik erachter kwam dat er niet genoeg plaats was in de auto kreeg ik ook meteen de deksel op de neus dat vriend X geen zin had in discussies en daarmee was de kous af.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 22:52

CalipsoLover schreef:
Vrienden die me uitsluiten. Gingen gezamenlijk naar een bruiloft van iemand uit onze vriendengroep, maar is bijna twee uur met de trein, dus vriendengroep beslist om een auto te huren, maar er zijn maar 5 plaatsen dus ik moet alsnog met de trein als enige. Is ook niet gecommuniceerd naar mij toe, dus toen ik erachter kwam dat er niet genoeg plaats was in de auto kreeg ik ook meteen de deksel op de neus dat vriend X geen zin had in discussies en daarmee was de kous af.

Neeee das echt banketstaaf!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 22:55

CalipsoLover schreef:

Daar zou ik echt ook niet meer zulke dingen mee willen afspreken dan, wat een naai streek.