Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:ontherun schreef:Ik hoorde de medewerker laatst zeggen dat de garantie niet via hun liep maar via … iets andersUiteraard niet verstaan/onthouden wat dan, maar wellicht de moeite om even na te gaan vragen?
Op hun eigen merk geven ze geen garantie meer, en dit was idd een eierkoker van Blokker zelf.
[ Afbeelding ]
Zebrastreep schreef:Neem een Fjord zeiden ze, die zijn zo lekker rustig.
Een korte rodeo gehad op buitenrit. 2 flinke galopsprongen naar voren ( wat mevrouw zogezegd niet kan) kop naar beneden, bokken en zo de heide in springen. Toen had ze door hoe idioot ze soms is en stopte direct. Als ze doorgaan breken ze echt hun benen door de ongelijke boden met diepe kuilen. Dus ik ben blij dat ze stopte.
Daarna de hele weg gestapt alsof ze de trein moest halen. Ze liet mijn stalgenootje en haar paard gewoon achter. Daar had ze geen tijd voor.
Op het einde kreeg die pony nog even een sneer toen we eindelijk naast elkaar konden rijden.
Merries..... zucht
Polarize schreef:Rook stinkt
Er is een flinke brand bij mij in het dorp op het moment, en er was een NL alert gegeven voor de rook, maar ik moest echt eten halen. Nu stinkt alles naar rook
(Geen woningen bij betrokken, de brand is in een rij oude garageboxen)
Mellow schreef:Polarize schreef:Rook stinkt
Er is een flinke brand bij mij in het dorp op het moment, en er was een NL alert gegeven voor de rook, maar ik moest echt eten halen. Nu stinkt alles naar rook
(Geen woningen bij betrokken, de brand is in een rij oude garageboxen)
Dacht vanmiddag dat ze aan het carbid schieten waren. Hoorde later over die brand. Hoorden dus 2 dorpen verderop de knallen!
Polarize schreef:Moet je voorstellen hoe luid die knallen hier warenik woon zo'n 500m hemelsbreed van de brand af en de ramen trilden er van.
Gelukkig lijkt het niet over te zijn geslagen op de woningen, al hebben ze wel de drie omliggende straten volledig ontruimd.
Meliaforever schreef:Winkels die aanbiedingen hebben, maar de producten al de hele week niet op voorraad hebben. En na die week is het er opeens weer wel, maar de aanbieding niet meer natuurlijk.
En dit is niet alleen tijdens de blackfriday week.
Nyaleti schreef:De eerste pijnklacht die heel m'n leven op z'n kop heeft gegooid, speelt weer op.. Maaaaanden weg geweest, überhaupt amper pijn.
Ben nu zo bang dat het toch allemaal weer begint want het gaat al eventjes weer minder goed.
Durfde eindelijk weer vooruit te kijken maar nu is het wel meteen lichtelijk paniek.
Meliaforever schreef:Winkels die aanbiedingen hebben, maar de producten al de hele week niet op voorraad hebben. En na die week is het er opeens weer wel, maar de aanbieding niet meer natuurlijk.
En dit is niet alleen tijdens de blackfriday week.
CalipsoLover schreef:Vrienden die me uitsluiten. Gingen gezamenlijk naar een bruiloft van iemand uit onze vriendengroep, maar is bijna twee uur met de trein, dus vriendengroep beslist om een auto te huren, maar er zijn maar 5 plaatsen dus ik moet alsnog met de trein als enige. Is ook niet gecommuniceerd naar mij toe, dus toen ik erachter kwam dat er niet genoeg plaats was in de auto kreeg ik ook meteen de deksel op de neus dat vriend X geen zin had in discussies en daarmee was de kous af.
CalipsoLover schreef:Vrienden die me uitsluiten. Gingen gezamenlijk naar een bruiloft van iemand uit onze vriendengroep, maar is bijna twee uur met de trein, dus vriendengroep beslist om een auto te huren, maar er zijn maar 5 plaatsen dus ik moet alsnog met de trein als enige. Is ook niet gecommuniceerd naar mij toe, dus toen ik erachter kwam dat er niet genoeg plaats was in de auto kreeg ik ook meteen de deksel op de neus dat vriend X geen zin had in discussies en daarmee was de kous af.