Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lois_ schreef:Dat ik waarschijnlijk een baan aanbod ga krijgen na mijn stage, super blij mee
hahahatsjoe schreef:Little Gift die blik op dat gezicht van je hond
Bellatrix schreef:Ik heb net een kaartje voor De Dag van het Iberische Paard gekocht.
Zondag 19 april.
Het is de laatste keer dat dit wordt georganiseerd dus ik wilde graag gaan.
Daphne__ schreef:Bedankt voor de reacties over m'n nieuwe hondje. Ik zei eerst, ik neem voorlopig geen nieuwe hond en misschien neem ik er wel nooit meer een.. Maar ik mis het zo erg om een hondje te hebben. En dan word ik helemaal verliefd.. Ik krijg m'n vorige vriendje niet terug door het niet te doen, helaas.
Dit is hem, Sparky. Het is een Ruwharige Jack Russel en hij is op een paar sproeten na, helemaal wit.
[ Afbeelding ]
Mandyy schreef:Ooh Sparky wat schattig
Ik ben blij dat ik na vandaag een weekje vakantie heb en we voor het eerst als gezin van drie weggaan.
kosseh schreef:War een schatjes!!snap dat je daar gelijk verliefd op bent!
Blij, maar ook dubbel, vandaag m'n eindelijk m'n eerste eigen sportrolstoel gekregen. Deze rolt zo veel soepeler dan de gene die ik afgelopen 1,5 jaar geleend heb. Hij zit ook nog eens beter. Hoewel ik liever had gehad dat ik deze stoel niet nodig had, ben ik er als nog erg blij mee. Accepteren kan ik leren denk ik dan maar.
[ Afbeelding ]
Bellatrix schreef:Het is vrijdag!Bijna weekend dus.
Jolliegirl schreef:Patatdag!!
En een hele leuke intensieve eerste werkweek gehad
EmptyWords schreef:Hier ook frietjes dag!
en de patatshop is ook back in bussiness sinds gisteren maar ik ging deze maand NIET toegeven aan patat... Ik voel dat besluit wankelen