Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Word bijna elke dag gebeld door onbekende mobiele nummers. Vaak op een tijdstip dat ik niet op kan nemen (bezig met zoontje op bed leggen, aan het werk, enz, enz). Laten geen voicemail achter en bellen ook niet terug. Telkens weer een ander telefoonnummer. Word er gek van!
En spammail... Heel veel spammail....
fjordjes schreef:Maandag had ik iets bij de action gekocht, keek later op de bon en zag dat ze 1 ding niet hadden afgerekend en 1 ding teveel hadden afgerekend. Ben ik vandaag terug gegaan naar de action omdat ik m'n geld terug wilde. Gingen ze eerst de camera beelden nakijken (oké ergens kan ik het begrijpen maar voelde me wel dat ik niet op mijn woord werd geloofd)
En toen hebben ze alsnog het artikel wat ze niet hadden afgerekend verrekend met het artikel wat ze teveel hadden geteld.
Blijf het een beetje vreemd vinden allemaal.
fjordjes schreef:Maandag had ik iets bij de action gekocht, keek later op de bon en zag dat ze 1 ding niet hadden afgerekend en 1 ding teveel hadden afgerekend. Ben ik vandaag terug gegaan naar de action omdat ik m'n geld terug wilde. Gingen ze eerst de camera beelden nakijken (oké ergens kan ik het begrijpen maar voelde me wel dat ik niet op mijn woord werd geloofd)
En toen hebben ze alsnog het artikel wat ze niet hadden afgerekend verrekend met het artikel wat ze teveel hadden geteld.
Blijf het een beetje vreemd vinden allemaal.