Ik ben trots op je
Sanniejtjuh schreef:Dank alle.
MRI overleeft, kon deze keer beter stil liggen dus duurde minder lang. Ik paar keer gehad dat ik op noodknopje wilde drukken. Maar toch gelukt, kwam er wel met zweet op voorhoofd uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Steelstofzuiger besteld. Zou vanwege Black Friday week incl extra accu zijn. Is hij net geleverd, zonder extra accu... Morgen dus een belletje naar de winkel.
black_kelpie schreef:iirrssjjee schreef:Steelstofzuiger besteld. Zou vanwege Black Friday week incl extra accu zijn. Is hij net geleverd, zonder extra accu... Morgen dus een belletje naar de winkel.
Moet je die niet aanvragen? Mijn moeder heeft er vandaag eentje van AEG gekocht en ze kon kiezen uit een extra accu of cashback, maar dat moest wel online met een aanvraagformulier.
iirrssjjee schreef:Steelstofzuiger besteld. Zou vanwege Black Friday week incl extra accu zijn. Is hij net geleverd, zonder extra accu... Morgen dus een belletje naar de winkel.
friendly schreef:iirrssjjee schreef:Steelstofzuiger besteld. Zou vanwege Black Friday week incl extra accu zijn. Is hij net geleverd, zonder extra accu... Morgen dus een belletje naar de winkel.
Laat me raden. Een samsung via mediamarkt? Het rare is…het staat er niet bij maar moet vis de site van samsung aangevraagd worden en dan wordt die extra accu opgestuurd.