Dingen die je je af vraagt deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 21:55

@Pmarena: op een IPhone 7 in Safari. Gewoon door de link aan te klikken in jou bericht en by the way, cookies weiger ik altijd zoveel als mogelijk, heb niet meer helemaal paraat wat ik bij deze link precies deed maar je kan er vanuitgaan dat ik de weiger-cookies versie bekeek.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 22:15

Oh ik doe dat ook altijd, laat ze lekker opzouten met hun koekjes :=

Safari heb ik nog niet geprobeerd....misschien doet dat de truuk, senks +:)+
Oh sjips dat is echt iets voor Apple zie ik.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 22:23

Misschien helpt het om via instellingen de cache van je browsergeschiedenis te legen.. maar als het je gaat om uitleg over hoe je zo’n pop-up tentje teruggevouwen krijgt, dat kan ik je ook wel vertellen:

in theorie: doe de flikflak tot het een 8-je is en dan onder/schuin naar beneden draaien en klaarrr *D

in praktijk: niet. Maar gelukkig kan hij wel in een net iets grotere cirkel met het elastiek en klittenband erom de rest van het jaar tussen de koelkast en de wasmachine staan zonder alteveel in de weg te staan _-:( :+

Froukje
Forever young

Re: Dingen die je je af vraagt deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 22:56

Hier doen de decatlon filmpjes het ook niet. Maar zag dat er wel een delen optie bij zit.

Als Marigold ze wel kan openenen, lukt het misschien wel om ze te kunnen bekijken als zij ze deelt.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 23:11

<iframe src='//players.brightcove.net/3415345270001/WsNdDuZOos_default/index.html?videoId=6367509093112' allowfullscreen frameborder=0></iframe>

Nou.. ik denk dat de UX designer van die website even aan het werk moet hoor.
Het filmpje speelt, en ik heb maar even een screenshot gemaakt om te laten zien dat dat echt zo is. Maar wanneer ik op delen tekentje klik zoomt ie in en zijn de buttons niet meer in beeld. En is het enige dat ik nog kan doen, een heel vaag zichtbare code kopiëren, die je hierboven ziet, de html voor het iframe.
Maar het delen knopje werkt dus niet want de layout flipt dan alle kanten op…
Embed code zie ik nu bovenin beeld maar niet kopieerbaar. (Foto 2)
Afbeelding

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 23:18

Ja het is echt een raar systeem die filmpjes..... vorig jaar kon ik wel andere filmpjes op de site zien maar nu wil er geen 1 opstarten. Bedankt voor je dappere poging _/-\o_

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 08:05

Op YouTube staan ook wel vergelijkbare fimpjes. Kreeg er helemaal flashbacks van, bijna met zo’n ding samen de lucht in gegaan toen ik met windkracht ++ ‘de tent ging inpakken’ op een boerencamping ergens in Groningen en zulk soort toestanden zie je dan ook weer terug op YouTube. :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 10:30

Ja vergelijkbare filmpjes maar het gaat mij specifiek om deze tent :=

Die heeft toch weer zijn eigen details. Ik denk dat eerst de bruine sluitingen dicht moeten, dan de gele en dan de rode. Dus maar gewoon proberen.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 10:47

Met de post van Marigold kan je het filmpje bekijken (ik tenminste nu wel, in Chrome onder Windows, direct via de decathlon site lukte niet).

Dit is de link:
//players.brightcove.net/3415345270001/WsNdDuZOos_default/index.html?videoId=6367509093112

knip en plak in je browser, zou moeten werken.
Ja, er staat geen http: of https: voor, dat klopt. Dit is een manier waarop URLs opgegeven kunnen worden en dan zelf de best beschikbare verbinding kiezen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 10:50

Nou wat suf! Dat heb ik 2 weken geleden al geprobeerd maar toen werkte het niet! Misschien dat er toen een stukje ontbrak aan wat ik zag...? Super bedankt allebei!! +:)+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 20:48

Is Beekse Bergen te doen in één dag? Ik zit even te kijken maar om alle dieren te zien moet je dus en te voet dat hele park door en dan nog met de auto/bus/boot een deel doen?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 20:51

Iemand die het toevallig terug kan vinden? Kort filmpje (reel) welke ik zag op insta of youtube. Was een sketch van een maaltijdbezorger welke aan de slag ging na een verkorte opleiding als 'ambulancechauffeur'. Eerst de patiënt helpen, dan nog de maaltijd bezorgen..

Iemand die hem terug kan vinden?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 22:14

Iemand een idee of dit nu wel of niet onder inflatiecorrectie valt?

Afbeelding

Afbeelding

Het klopt soweiso niet met hun huidige algemeene voorwaarde. Ik heb ooit het abonoment afgesloten voor ze inflatiecorrectie er in hadden staan afgesloten.

Ik kan verlengen, dan zouden dit mijn prijzen zijn.
Goedkoper en meer...

Afbeelding

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 23:22

Foaly schreef:
Is Beekse Bergen te doen in één dag? Ik zit even te kijken maar om alle dieren te zien moet je dus en te voet dat hele park door en dan nog met de auto/bus/boot een deel doen?

Ik ben toevallig dit weekend geweest! Het hangt er vanaf hoe druk het is en hoe lang jij bij een dier wilt kijken. Ik sliep ook daar en mocht meerdere dagen naar binnen. Dat heb ik niet gedaan want ik vond 1 dag genoeg. Op zaterdag was het heel druk en stonden de autos in de file in het park. Er waren ook veel bussen uit Belgie die blijkbaar met de bus naar binnen mochten. Mijn zus deed zondag een rondje met de auto toen het een stuk rustiger was en deed er iets meer dan een uur over.

De bus gaat pas in het najaar weer.

De boot is ook heel druk en je hebt kans dat je lang in de rij staat om erop te mogen. Persoonlijk vond ik de boot ook weinig aan en zonde van je tijd.

Qua lopen is het zeker te doen op 1 dag. Nadeel is dat je rondjes loopt en je goed moet opletten hoe je loopt want voor je het weet sla je een stuk over. Dat de plattegrond die je bij de ingang krijgt niet klopt met de plattegronden die her en der in het park staan helpt ook niet mee.

Ik was zaterdag pas 12u op het park, boor van 1230 gepakt en om 17.00 had ik bijna alles gezien en ook nog geluncht tussendoor. Dus als je om 9:30 er bent en pas om 1730 weggaat, zou je boot,auto en lopen kunnen redden.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 08:05

fohadie schreef:
Foaly schreef:

Ik ben toevallig dit weekend geweest! Het hangt er vanaf hoe druk het is en hoe lang jij bij een dier wilt kijken. Ik sliep ook daar en mocht meerdere dagen naar binnen. Dat heb ik niet gedaan want ik vond 1 dag genoeg. Op zaterdag was het heel druk en stonden de autos in de file in het park. Er waren ook veel bussen uit Belgie die blijkbaar met de bus naar binnen mochten. Mijn zus deed zondag een rondje met de auto toen het een stuk rustiger was en deed er iets meer dan een uur over.

De bus gaat pas in het najaar weer.

De boot is ook heel druk en je hebt kans dat je lang in de rij staat om erop te mogen. Persoonlijk vond ik de boot ook weinig aan en zonde van je tijd.

Qua lopen is het zeker te doen op 1 dag. Nadeel is dat je rondjes loopt en je goed moet opletten hoe je loopt want voor je het weet sla je een stuk over. Dat de plattegrond die je bij de ingang krijgt niet klopt met de plattegronden die her en der in het park staan helpt ook niet mee.

Ik was zaterdag pas 12u op het park, boor van 1230 gepakt en om 17.00 had ik bijna alles gezien en ook nog geluncht tussendoor. Dus als je om 9:30 er bent en pas om 1730 weggaat, zou je boot,auto en lopen kunnen redden.

Geen antwoord op je vraag maar ik moest er wel aan denken. Eind juni is Brew @ the Zoo in Beekse Bergen. Dat is een “bierfestival” in de dierentuin. We zijn vorig jaar geweest en het was zo leuk! Je hebt dan ‘s avonds toegang tot de dierentuin, krijgt 7 muntjes en kan overal bier proeven/drinken. Ik ben geen grote bierfan maar ik heb met mijn 7 muntjes alleen maar (fruit)bier gehaald. Volgens mij kan je bij je ticket ook een goedkope dag-toegang kopen voor de dierentuin. Dus dan kan je overdag en ‘s avonds in de dierentuin, dat is meer dan genoeg.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 09:19

Foaly schreef:

Makkelijk.... Wandelend zijn in principe alle dieren gewoon te zien, soms alleen op grotere afstand. Tenzij je met een peuter bent die zelf wil lopen, maar dat nog niet zo goed en snel kan zoals wij :+ . Maar wij zaten er een midweek.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 09:20

OK top, thanks voor de info. Dan ga ik binnenkort eens een dagje plannen :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 09:45

Ja prima te doen in een dag hoor.
Boot tocht hoor ik vaak dat het de moeite niet waard is.
Als ik ga dan doen we eerst onder in het park een rondje te voet. Dan pakken we de auto voor het eerste deel van de auto safari, die stopt helemaal bovenaan. Dan daar rondje lopen en als laatste het 2e deel van de auto safari en door naar huis.

GraceZarif

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 12:43

Ik dacht n.a.v. positieve reviews dat de Monoi eau de toilette wat voor mij zou zijn maar helaas.
Heeft iemand onlangs nog positieve ervaringen met retourneren naar Yves Rocher en zijn geld terug gekregen?

Els1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 14:18

Kookaburra schreef:
Iemand die het toevallig terug kan vinden? Kort filmpje (reel) welke ik zag op insta of youtube. Was een sketch van een maaltijdbezorger welke aan de slag ging na een verkorte opleiding als 'ambulancechauffeur'. Eerst de patiënt helpen, dan nog de maaltijd bezorgen..

Op youtube: sluipschutters versnelde sollicitatieprocedure?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 15:00

Nyaleti schreef:
Ja prima te doen in een dag hoor.
Boot tocht hoor ik vaak dat het de moeite niet waard is.
Als ik ga dan doen we eerst onder in het park een rondje te voet. Dan pakken we de auto voor het eerste deel van de auto safari, die stopt helemaal bovenaan. Dan daar rondje lopen en als laatste het 2e deel van de auto safari en door naar huis.

Ja zo is het een leuke afwisseling voor een dagje!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 17:15

Welke opties heb ik voor iets tegen teken bij m'n hond?

Natuurlijke dingen geloof ik niet in dus ga ik ook niet aan beginnen, ik wil geen extra halsband omdoen dus die opties vallen al af.
Pillen heb ik gegeven van bravecto maar hoor daar wisselende verhalen over dus ben daar wat huiverig voor. Mijn hond weegt zo'n 70 kg dus ik moet wel een middel hebben voor dat gewicht.
Ik kan nu 1 a 2x per week teken van hem afplukken, barst hier van die rot beestjes

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 18:18

Els1984 schreef:
Kookaburra schreef:

Op youtube: sluipschutters versnelde sollicitatieprocedure?

Jup! Dankje!

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 11:01

ik ga per september stage lopen en dan krijg ik stagevergoeding volgens de cao jeugdzorg.
Ik vroeg me af of ik een reiskostenvergoeding kan verwachten. Dit staat in de cao:
'Als de stagiair voor zijn stage moet reizen op dagen dat de ov-jaarkaart niet geldig is, dan ontvangt de stagiair een vergoeding van de reiskosten die hij dan maakt.'

Ik heb al een tijdje geen recht meer op studenten ov en reis bovendien met de auto. Stagedagen zijn doordeweeks.
Ik krijg nog bericht van HR dus kan het navragen, maar ga er maar vanuit dat ik niks krijg denk ik?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-25 11:06

_Lois_ schreef:
ik ga per september stage lopen en dan krijg ik stagevergoeding volgens de cao jeugdzorg.
Ik vroeg me af of ik een reiskostenvergoeding kan verwachten. Dit staat in de cao:
'Als de stagiair voor zijn stage moet reizen op dagen dat de ov-jaarkaart niet geldig is, dan ontvangt de stagiair een vergoeding van de reiskosten die hij dan maakt.'

Ik heb al een tijdje geen recht meer op studenten ov en reis bovendien met de auto. Stagedagen zijn doordeweeks.
Ik krijg nog bericht van HR dus kan het navragen, maar ga er maar vanuit dat ik niks krijg denk ik?

Bij ons (was ook CAO jeugdzorg) ontvingen stagiaires het wel.
Maar ik weet bv dat de stagiaires die bij veilig thuis stage liepen in hetzelfde gebied het niet kregen.
Dus zou het even navragen, blijkbaar gaan bedrijven toch met de interpretatie anders om van de CAO :P