Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Is Beekse Bergen te doen in één dag? Ik zit even te kijken maar om alle dieren te zien moet je dus en te voet dat hele park door en dan nog met de auto/bus/boot een deel doen?
fohadie schreef:Foaly schreef:Is Beekse Bergen te doen in één dag? Ik zit even te kijken maar om alle dieren te zien moet je dus en te voet dat hele park door en dan nog met de auto/bus/boot een deel doen?
Ik ben toevallig dit weekend geweest! Het hangt er vanaf hoe druk het is en hoe lang jij bij een dier wilt kijken. Ik sliep ook daar en mocht meerdere dagen naar binnen. Dat heb ik niet gedaan want ik vond 1 dag genoeg. Op zaterdag was het heel druk en stonden de autos in de file in het park. Er waren ook veel bussen uit Belgie die blijkbaar met de bus naar binnen mochten. Mijn zus deed zondag een rondje met de auto toen het een stuk rustiger was en deed er iets meer dan een uur over.
De bus gaat pas in het najaar weer.
De boot is ook heel druk en je hebt kans dat je lang in de rij staat om erop te mogen. Persoonlijk vond ik de boot ook weinig aan en zonde van je tijd.
Qua lopen is het zeker te doen op 1 dag. Nadeel is dat je rondjes loopt en je goed moet opletten hoe je loopt want voor je het weet sla je een stuk over. Dat de plattegrond die je bij de ingang krijgt niet klopt met de plattegronden die her en der in het park staan helpt ook niet mee.
Ik was zaterdag pas 12u op het park, boor van 1230 gepakt en om 17.00 had ik bijna alles gezien en ook nog geluncht tussendoor. Dus als je om 9:30 er bent en pas om 1730 weggaat, zou je boot,auto en lopen kunnen redden.
Foaly schreef:Is Beekse Bergen te doen in één dag? Ik zit even te kijken maar om alle dieren te zien moet je dus en te voet dat hele park door en dan nog met de auto/bus/boot een deel doen?
Kookaburra schreef:Iemand die het toevallig terug kan vinden? Kort filmpje (reel) welke ik zag op insta of youtube. Was een sketch van een maaltijdbezorger welke aan de slag ging na een verkorte opleiding als 'ambulancechauffeur'. Eerst de patiënt helpen, dan nog de maaltijd bezorgen..
Iemand die hem terug kan vinden?
Nyaleti schreef:Ja prima te doen in een dag hoor.
Boot tocht hoor ik vaak dat het de moeite niet waard is.
Als ik ga dan doen we eerst onder in het park een rondje te voet. Dan pakken we de auto voor het eerste deel van de auto safari, die stopt helemaal bovenaan. Dan daar rondje lopen en als laatste het 2e deel van de auto safari en door naar huis.
Els1984 schreef:Kookaburra schreef:Iemand die het toevallig terug kan vinden? Kort filmpje (reel) welke ik zag op insta of youtube. Was een sketch van een maaltijdbezorger welke aan de slag ging na een verkorte opleiding als 'ambulancechauffeur'. Eerst de patiënt helpen, dan nog de maaltijd bezorgen..
Iemand die hem terug kan vinden?
Op youtube: sluipschutters versnelde sollicitatieprocedure?
_Lois_ schreef:ik ga per september stage lopen en dan krijg ik stagevergoeding volgens de cao jeugdzorg.
Ik vroeg me af of ik een reiskostenvergoeding kan verwachten. Dit staat in de cao:
'Als de stagiair voor zijn stage moet reizen op dagen dat de ov-jaarkaart niet geldig is, dan ontvangt de stagiair een vergoeding van de reiskosten die hij dan maakt.'
Ik heb al een tijdje geen recht meer op studenten ov en reis bovendien met de auto. Stagedagen zijn doordeweeks.
Ik krijg nog bericht van HR dus kan het navragen, maar ga er maar vanuit dat ik niks krijg denk ik?