upendo schreef:En de laatste alinea die je beschrijft is hoe het hoort. Weet je het niet zeker, schrijf merk onbekend erbij.
Ja nog even, als je het niet absoluut zeker weet omdat je geen aankoopbewijs hebt, maar het artikel wel vol staat met labels waar dat merk op staat, dan vermeld je het toch gewoon onder dat merk maar ben je eerlijk over dat je geen aankoopbewijs hebt, geen kennis hebt van het merk. En zorg je dat àlles op de foto staat waarmee een kenner wèl kan beoordelen of het 'echt' is of niet.
Dan doe je het imo gewoon hartstikke netjes 
Beetje bizar om onder dergelijke omstandigheden dermate door te slaan en op Vinted te zeggen dat het merk onbekend is 
upendo schreef:Maar fake mag simpelweg niet verkocht worden. Dat is helemaal geen kwestie van 'als ik het uitgebreid omschrijf' en 'een koper die gebrand is op gratis spullen'.
Heb je nou eigenlijk wel goed gelezen...? 
Ik heb het over iets waarvan ik dan zou denken dat het gewoon echt is, maar er geen hard bewijs van heb. Dus om me in te dekken zou ik dan daar gewoon helemaal transparant over zijn zodat er bij ontvangst geen enkele verassing is voor degene die het koopt
Als een kenner het wil kopen dan kan diegene direct aan de foto's al zien of het wel of niet echt is, lijkt mij. Is het label voor dat artikel dan de verkeerde kleur ofzo, dan koop je het niet en dan waarschuw je de verkoper even, maar dan koop je het toch gewoon niet en heb je toch helemaal geen probleem ook
Iemand die dan tòch koopt zou dat imo willens en wetens doen om het dan gratis te kunnen houden.
Of zoals ik al zei, zal het ongetwijfeld gebeuren dat iets wel echt is maar er oplichters zijn die hopen dat Vinted er in tuint als zij zeggen dat ze 'nep' hebben ontvangen terwijl dat helemaal niet zo is.
Dus terugsturen is gewoon de meest eerlijke optie 
Dan kan de verkoper zelf bepalen wat 'ie er mee wil doen, misschien dan toch zelf houden of een neefje of nichtje er heel blij mee maken ofzo