Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Lestrange01 schreef:Ik ga ook zeker niet mijn grenzen over wat dit betreft! Op kamers gaan is niet echt een optie, zeker niet vanwege mijn hoeveelheid exotische huisdieren die ik niet thuis kan laten
Huisgenoten staan toch juist te springen om slangen?
Loeky01 schreef:Aan mezelf. Ik ben nerveus voor een presentatie straks. Ik wil m gewoon zo graag halen. Meh.
Oef wat naar Nayomie. Wat zegt de examencommissie?
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Pff ik snap de avondklok hoor maar 4 papieren op zak om te bewijzen dat ik ga werken wat een gedoe. Hoop dat ik zowel de werkgevers als eigen verklaring via werk kan krijgen zou niet weten waar ik zou moeten printen
Het mag digitaal
Zebrastreep schreef:Pff ik snap de avondklok hoor maar 4 papieren op zak om te bewijzen dat ik ga werken wat een gedoe. Hoop dat ik zowel de werkgevers als eigen verklaring via werk kan krijgen zou niet weten waar ik zou moeten printen
Anoniem schreef:Zebrastreep schreef:Pff ik snap de avondklok hoor maar 4 papieren op zak om te bewijzen dat ik ga werken wat een gedoe. Hoop dat ik zowel de werkgevers als eigen verklaring via werk kan krijgen zou niet weten waar ik zou moeten printen
https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... n-meenemen
Als je je zo druk maakt over dat soort zaken, waarom kijk je dan niet eerst bij een goede bron voor hoe het daadwerkelijk zit? Dat scheelt je ontzettend veel stress.
Nayomie schreef:Loeky01 schreef:Aan mezelf. Ik ben nerveus voor een presentatie straks. Ik wil m gewoon zo graag halen. Meh.
Oef wat naar Nayomie. Wat zegt de examencommissie?
Examencommissie is er niet op vrijdag. Ik ga eerst die malloot een mail sturen met een CC naar mijn mentor in hoop dat die vandaag gelezen wordt.
Ik zie nu ook waarom ik geen uitnodiging heb gehad voor het andere examen. Daar hebben ze gewoon een onvoldoende neer gezet bij mijn tweede kans. Ik heb dat examen niet gemaakt en heb überhaupt nog recht op mijn eerste kans..
Succes met je presentatie!