Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:03

Onderbuurvrouw die het plafond aan het stofzuigen is -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:04

Ohh wat verschrikkelijk naar Lestrange01.. Goed je grenzen blijven aangeven en daar zeker niet overheen gaan!

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:08

Jeetje LeStrange wat een rotsituatie is dat toch met jouw zusje. Niks doen waar jij je ongemakkelijk bij voelt, jouw grenzen en gevoelens zijn ook belangrijk. :knuffel:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:17

Overijverige vrijwilligers die hun functie iets te serieus nemen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:30

Ik ga ook zeker niet mijn grenzen over wat dit betreft! Op kamers gaan is niet echt een optie, zeker niet vanwege mijn hoeveelheid exotische huisdieren die ik niet thuis kan laten :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:36

Lestrange01 schreef:
Ik ga ook zeker niet mijn grenzen over wat dit betreft! Op kamers gaan is niet echt een optie, zeker niet vanwege mijn hoeveelheid exotische huisdieren die ik niet thuis kan laten :+

Huisgenoten staan toch juist te springen om slangen? <<)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:45

De winter en de verkoudheden die erbij horen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:46

__Sannne schreef:
Lestrange01 schreef:

Huisgenoten staan toch juist te springen om slangen? <<)

Vast! Maar of ze mijn mierenkolonie ook zo waarderen }>

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:56

Genoeg huizen waar dat kan, of in een studio. :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 07:37

Ik heb zo geen zin in school...... ik wil gewoon slapen ik ben moe. En toe aan vakantie

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 09:23

Lestrange01 schreef:

Je hebt helemaal gelijk vrouwke. Sterkte en blijf voor jezelf staan!! :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 09:30

Dat ik zwaar benadeeld word door school voor examens. Ik krijg niet de benodigde leerstof tot mijn beschikking waar ik woensdag examen van heb. Ik ben uitgesloten van een ander examen waar ik recht op heb. En zit nu in totale paniek wat ik nu moet doen. Heb geen energie om er een heel gevecht van te maken, maar anderzijds zit ik nu aan de paniekaanvallen. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 09:31

Aan mezelf. Ik ben nerveus voor een presentatie straks. Ik wil m gewoon zo graag halen. Meh.

Oef wat naar Nayomie. Wat zegt de examencommissie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 09:58

1 of andere mafkees op de weg. Heeft vast wat te compenseren.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 10:02

Loeky01 schreef:
Aan mezelf. Ik ben nerveus voor een presentatie straks. Ik wil m gewoon zo graag halen. Meh.

Examencommissie is er niet op vrijdag. Ik ga eerst die malloot een mail sturen met een CC naar mijn mentor in hoop dat die vandaag gelezen wordt.

Ik zie nu ook waarom ik geen uitnodiging heb gehad voor het andere examen. Daar hebben ze gewoon een onvoldoende neer gezet bij mijn tweede kans. Ik heb dat examen niet gemaakt en heb überhaupt nog recht op mijn eerste kans..

Succes met je presentatie!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 10:29

Post nl die onze post kwijt maakt -O- Ben uiteraard al in gesprek, maar waar het nou mis gaat. Ik wacht op iets, maandag op bus gegaan, donderdag zag ik het in post nl app staan, ook andere post. Donderdag niks bezorgd :\ . Nu zie ik voor vandaag in de app 1 poststuk staan, met zo”n herstelsticker. Vreemd want adres klopt, is “gewoon” een blauwe envelop. En het gene waar ik wachtte staat er niet tussen. Dus vrees het ergste. Was ook nog eens iets wat ik via bol besteld had en zonder dat ik dat vooraf wist is dat zonder T&T verstuurd.

Ik ga er na vandaag maar eens berichtje aan wagen. Kreeg laatst post van ziekenhuis, die ook kwijt leek, was gewoon een maand onderweg geweest, ook met gewoon correct adres. Al eerder post gedoe gehad, klaar mee

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:15

Pff ik snap de avondklok hoor maar 4 papieren op zak om te bewijzen dat ik ga werken wat een gedoe. Hoop dat ik zowel de werkgevers als eigen verklaring via werk kan krijgen zou niet weten waar ik zou moeten printen

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:20

Zebrastreep schreef:
Pff ik snap de avondklok hoor maar 4 papieren op zak om te bewijzen dat ik ga werken wat een gedoe. Hoop dat ik zowel de werkgevers als eigen verklaring via werk kan krijgen zou niet weten waar ik zou moeten printen

Het mag digitaal

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:21

Mijn ergernis is m’n astma en dat ik thuis ben maar ik door m’n telefoon niet uit sta. Heb al met 7 leerlingen en 3 collega’s gecommuniceerd.. ben niet voor niks ziek thuis natuurlijk

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:25

Mensen die plastic zakken huisvuil zo uit de auto smijten de berm in. Lekker langs een weg door het bos. Asociaal gedrag.
Er lagen minimaal 3 plastic zakken op stuk van 300 meter.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:33

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Het mag digitaal

Oh dankje dat scheelt echt weer een hoop gedoe! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:40

Zebrastreep schreef:

https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... n-meenemen
Als je je zo druk maakt over dat soort zaken, waarom kijk je dan niet eerst bij een goede bron voor hoe het daadwerkelijk zit? Dat scheelt je ontzettend veel stress.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:14

Anoniem schreef:
Zebrastreep schreef:

https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... n-meenemen
Als je je zo druk maakt over dat soort zaken, waarom kijk je dan niet eerst bij een goede bron voor hoe het daadwerkelijk zit? Dat scheelt je ontzettend veel stress.

Het is al opgelost hoor haha het hele document staat al klaar op mijn telefoon. Werkgever moet de rest regelen. Stress was er even omdat ik het morgenavond al nodig ben :') . Had namelijk niet verwacht dat je er dan ook nog één bij moest hebben dacht dat alleen een werknemersverklaring voldoende zou zijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:41

Nayomie schreef:
Loeky01 schreef:

Examencommissie is er niet op vrijdag. Ik ga eerst die malloot een mail sturen met een CC naar mijn mentor in hoop dat die vandaag gelezen wordt.

Ik zie nu ook waarom ik geen uitnodiging heb gehad voor het andere examen. Daar hebben ze gewoon een onvoldoende neer gezet bij mijn tweede kans. Ik heb dat examen niet gemaakt en heb überhaupt nog recht op mijn eerste kans..

Succes met je presentatie!

Ik heb gemaild met deze man, krijg ineens wel reactie nu... ik heb wel geteld 4 dagen de tijd (waarvan 2 weekenddagen) om een heel verslag te gaan typen. Ik doe een fulltime stage en ik zit in een burnout. Paniek is weer hoog, ik sta alweer te janken.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 13:46

Drukte op het werk %)