Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:20

Esaqar schreef:
Ik heb m'n vingers gebroken waardoor ik niet kan rijden etc.
Ik mis het rijden niet...
Ik heb zo veel tijd voor mijn hond nu, wat ik zo fijn vind.

En nu slaat de twijfel toe.
Vind ik paardrijden nog wel echt leuk? Is het al dat geld en al die tijd nog wel waard?
Ik ben dol op mijn paard, daar niet van, maar ik betrapte me er zelf de laatste tijd wel vaker op dat ik liever iets anders ging doen, en dat ik me schuldig voel naar mijn hond als ik naar stal moet...

oliebol.

Ik heb dit ook wel eens gehad helemaal toen ik net gevallen was en er wel eens over nagedacht om de jongste weg te doen omdat ik twijfelde aan mijn kunnen. Mijn oudje durf ik niet weg te doen. Maar met geld en studie heb ik ook al wel eens flink getwijfeld hoe leuk ik het nog allemaal vind. Maar als ik dan weer rij denk ik echt van nee ze gaan niet weg. Maar soms het struikelen kan ik wel zo zat van zijn omdat ik dan zelf bang wordt en dan dingen niet doe. Maar goed dan denk ik weer van ach je hebt een jong dier staan daarmee ga je dat vertrouwen heus wel weer opbouwen

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:35

Dat ik het niet voor mekaar krijg draadjes uit de bosmaaier te schieten. Als je draadje op is moet je 'm op de grond slaan en horen er weer draadjes uit te schieten. Iedereen lukt het, behalve mij -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:04

Klant die een flesje bier op mijn kassa stuk liet vallen. Ik moest het schoon maken en nu zitten er allemaal glas splinters in mijn handen :roll:

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:04

Onwijs veel hoofdpijn, neuspijn en nekpijn na het beruchte “met mijn hoofd tegen hals van paard botsen wegens miscalculatie tijdens springen” argh. Is 15 jaar geleden ofzo dus mag niet klagen. Maar t was een pijnlijke les. :')
Zoontje doet middagdut en ik denk dat ik best ook even m’n ogen sluit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:13

Ik denk dat ik me irriteer aan m'n "scharrel" hij heeft het echt elke keer over samen wonen en kinderen etc terwijl ik elke keer dan zeg we zien wel. Beetje irritant, maar om dat via de telefoon te zeggen vind ik ook een beetje onpersoonlijk. Donderdag maar zeggen dat het me te snel gaat. Ik denk daar helemaaaaaal nog niet over na. Prima dat ie wil dat ik z'n vrienden en ouders ontmoet, want het kan best wel worden maar jou alsjeblieft op over samen wonen en kinderen. Anders gaat het niets worden ben ik bang

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:15

Princess_ schreef:
Dat ik het niet voor mekaar krijg draadjes uit de bosmaaier te schieten. Als je draadje op is moet je 'm op de grond slaan en horen er weer draadjes uit te schieten. Iedereen lukt het, behalve mij -O-

Lukt mij ook niet hoor!!! Ik pruts ze er gewoon weer uit als er 1 te kort is... :')

Steffi, ik heb ook een dutje gedaan. Was ook hoognodig.

Mannen zijn raar, snap dat nou! :') :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:31

Boos. Ik ben zo ongelofelijk boos.

Mijn schoonvader met hersenbeschadiging heeft mij en mijn vriend net getagd in een post over hoe "virussen niet bestaan". Maar omdat het op een tijdlijn staat van iemand die waar ik niet kan reageren kan ik mezelf niet eens verdedigen. Zo boos. Ik heb verdomme bijna een papiertje voor Biologie en Medisch laboratoriumonderzoek maar blijbaar zijn virussen bullshit en zijn virologen leugenaars. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:34

Steeph schreef:

Mijn schoonvader met hersenbeschadiging heeft mij en mijn vriend net getagd in een post over hoe "virussen niet bestaan". Maar omdat het op een tijdlijn staat van iemand die waar ik niet kan reageren kan ik mezelf niet eens verdedigen. Zo boos. Ik heb verdomme bijna een papiertje voor Biologie en Medisch laboratoriumonderzoek maar blijbaar zijn virussen bullshit en zijn virologen leugenaars. |o

Mijn moeder is medisch microbiologisch analist en ik heb zoiets ach zonder mensen als m'n moeder komt niemand er achter wat ze nou hebben. Of dat ze dood gaan aan bijv aids. Die Mensen die die onzin delen vind ik gewoon nietsnutten, laat ze lekker denken wat ze willen vroeg of laat komen ze er toch wel achter dat ze leugens verspreiden en slecht bezig zijn

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:35

Marije_1997 schreef:
Steeph schreef:

Mijn moeder is medisch microbiologisch analist en ik heb zoiets ach zonder mensen als m'n moeder komt niemand er achter wat ze nou hebben. Of dat ze dood gaan aan bijv aids. Die Mensen die die onzin delen vind ik gewoon nietsnutten, laat ze lekker denken wat ze willen vroeg of laat komen ze er toch wel achter dat ze leugens verspreiden en slecht bezig zijn

Da's allemaal leuk en aardig, maar dit zou mijn en mijn carriere kunnen schaden. En die carriere is dus nog niet eens begonnen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:44

Steeph schreef:

Je tag verwijderen dat kan toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:46

Esaqar schreef:

Vind ik paardrijden nog wel echt leuk? Is het al dat geld en al die tijd nog wel waard?
Ik ben dol op mijn paard, daar niet van, maar ik betrapte me er zelf de laatste tijd wel vaker op dat ik liever iets anders ging doen, en dat ik me schuldig voel naar mijn hond als ik naar stal moet...

oliebol.

Herkenbaar...Ik heb destijds mijn grote paard verkocht, ook voor meer tijd met mijn hond. Iets om over na te denken.

Nu heb ik weer een paard en een pony, daar ben ik dolblij mee, maar ik heb wel een bijrijder!

Misschien is dat voor jou ook een goed idee.

De hond is overleden. Elk moment met hem koester ik voor altijd

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:59

Zo gruwelijk moe vandaag, gewoon geen fut of kracht. Moet alleen zo nog 8uur gaan werken :=

M'n leven is echt veel te druk. Wel met leuke dingen zoals sporten, hond wandelen en de paarden maar pff. Nu is alles zo'n beetje halve bak. Net heel veel geld uitgeven zodat ik weer kan gaan mennen met m'n pony maar ik heb er de tijd niet voor om het fanatiek op te pakken. Wil wel een verzorgster zoeken maar dan zit die aan zoveel 'regeltjes' vast dat ik waarschijnlijk niemand vind. (Ponys staan aan huis dus bv niet alleen gaan mennen)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:05

Mijn tussendag en hoe moet ik die weer besteden? Met veel hoofdpijn plat op de bank.

Wel genoten van de foute film WhiteStar :') Even paardenkennis uitzetten en dan ist best te doen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:08

Lau schreef:
Steeph schreef:

Je tag verwijderen dat kan toch

Dat heb ik inderdaad gedaan, en als het goed is (als hij het niet vergeet) gaat hij de reactie verwijderen

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:13

Talietjuh schreef:
Esaqar schreef:

oliebol.

Herkenbaar...Ik heb destijds mijn grote paard verkocht, ook voor meer tijd met mijn hond. Iets om over na te denken.

Nu heb ik weer een paard en een pony, daar ben ik dolblij mee, maar ik heb wel een bijrijder!

Misschien is dat voor jou ook een goed idee.

De hond is overleden. Elk moment met hem koester ik voor altijd

Ik vind 't dan wel lastig om d'r te moeten verkopen, zo een vind ik nooit weer, denk ik dan.
Maar tegerlijkertijd gun ik haar ook iemand die echt altijd 200% voor haar gaat en niet de helft van de tijd 200%.

Ik zou me schuldig voelen als mijn hond straks overlijd en ik niet genoeg tijd met hem heb doorgebracht (oké, hij is 3, dus hij gaat nog wel 10 jaar mee hoop ik!)

En ik ben wel zo van. Een paard kan je verkopen, maar een hond is voor het leven.

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:42

2 dagen opgescheept met m'n ex. Heb het nu al wel gehad. Daarna gelukkig vakantie. :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:19

Dat m'n langharige kat een drol had hangen in de vacht na het op de bak gaan, we dit niet meteen zagen en ze die heeft proberen eruit te krijgen door over de vloer heen te vegen, van de keuken tot de badkamer en woonkamer en het daardoor alleen maar nog vaster ging zitten ;( ;( ;(.

Erna de haren korter geknipt achter, proberen zo goed en kwaad als het ging alles eruit te krijgen en haar erna zelf nog laten wassen. Maar het blijft stinken, bah. Dus we gaan d'r toch maar proberen een keer goed te wassen, maar ik zie er gruwelijk tegenop. Ze is nog vrij nuchter eronder geweest tot nu toe, maar geeft wel ook grenzen aan als ze het echt niet meer leuk vind, dus dat wordt nog spannend denk ik :')

Echt onze week niet, want vorige week had de hond al 's nachts alles ondergepoept met diarree in de bench, vloer en langs de muren omhoog (paar dagen erna loops geworden).

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:33

Dat ik minecraft heb gekocht voor de Nintendo switch en gewoon rustig wil bouwen. Er lopen van die rare slijm blokken rond in de wereld die ik niet weg krijg :?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 17:07

Dat ik eindelijk voor [***] eigen documenten mag ondertekenen, maar nu geen mooie handtekening heb en het lastig is er een te maken. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:18

Buren die incapabel blijken met het leggen van een vloer. Schreeuwen en doen en ik hoor allemaal herrie door de muren heen alsof ze bij mij binnen komen :'). Op 45m2 met 5 man leggen is ook niet zo praktisch denk ik dan maar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:27

@Esaqar:

Probeer je niet schuldig te voelen, dit is toch menselijk?

Die gevoelens kun je beter omzetten in actie de situatie te verbeteren.

Dan wel denken aan: bijrijder, verkoop paard of bedenken dat dit tijdelijk is en je later misschien wel meer zin krijgt. Waar zie jij je zelf over zoveel jaar ect..

Ik heb ook wel eens geen zin in mijn paard en mijn paard heeft dat zeker weten ook wel eens richting mij :D

Vooral als ik met haar vliegenmasker aankom! ;-)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:35

Esaqar schreef:

oliebol.

Maar het is toch normaal dat je leven en behoeftes veranderen. Als jij het gevoel hebt dat je het niet meer leuk vind moet je eerlijk zijn. Als jij liever andere dingen doet is dat helemaal goed en echt niet erg is. Zet alle voors en tegens eens op een rijtje. En maak dan een keuze. Je paard alleen houden omdat je het beestje wel leuk vind is ook niet fair.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:37

Konijnen.... hoe kun je die het beste vangen?
Naast de paddock van mijn paard zat een wit konijntje die daarna een tunnel van een zandberg in schoot die ernaast ligt
Mijn hoofd loopt all over

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:45

Mensen op een 100 weg, 70 gaan rijden waar je niet kunt inhalen. En dat rijdt dan een splinternieuwe Mercedes |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 18:49

Nayomie schreef:
Mensen op een 100 weg, 70 gaan rijden waar je niet kunt inhalen. En dat rijdt dan een splinternieuwe Mercedes |(

Ik verwijs mijzelf gelijk maar even naar het topic: ' dingen die je je afvraagt'

Wat heeft het type auto er nou weer mee te maken? }>

Wordt van een 'splinternieuwe' Mercedes een andere rijstijl verwacht?

Mijn irritatie: auto-discriminatie :P *grapje hoor*