Haha jaaaa ik moest er ook direct aan denken toen ik het gisteren hoorde
MarlindeRooz
Geplaatst: 07-01-22 09:26
Ja ik heb het idee dat het tegenwoordig veel gebruikelijker is dat vrouwen geen anticonceptie gebruiken. Dat is niet echt hip en “natuurlijk”. Dus gebruiken vrouwen domme methodes als temperaturen enzo. Dus mijn theorie is dat dit soort hypes kinderen gaan opleveren.
Suzanne F.
Geplaatst: 07-01-22 09:27
Nou voor een avondje is het best interessant hoor. Ik zou het geen relatiemateriaal noemen maar je kan ze slechter treffen denk ik.
Ik las ergens dat hij met een van die dames drie jaar had geprobeerd... Dus mijn eerste ingeving was dat het om een succesvolle terugplaatsing (in het kader van het ligt er nog dus laat ik het proberen met toestemming van de man) is gegaan eigenlijk... Of is dit nu een hele rare gedachte?
Soepblik
Geplaatst: 07-01-22 12:03
Relaxed schreef:
Douwe bob is zich behoorlijk aan het voortplanten, hoe zou het met onze bokker zijn die met hem heeft gedate?
Ja hoi, die spreekt van geluk dat ze niet zwanger is geworden.
hagelslag
Geplaatst: 07-01-22 12:07
Soepblik schreef:
Relaxed schreef:
Douwe bob is zich behoorlijk aan het voortplanten, hoe zou het met onze bokker zijn die met hem heeft gedate?
Ahhhh je gunt ons niet eens een Douwe bokt baby
Anoniem
Geplaatst: 07-01-22 12:08
Soepblik schreef:
Relaxed schreef:
Exitium
Geplaatst: 07-01-22 12:18
hagelslag schreef:
Soepblik schreef:
Ahhhh je gunt ons niet eens een Douwe bokt baby
Douwe Boby
BaileyMix
Geplaatst: 07-01-22 12:23
Soepblik schreef:
Relaxed schreef:
Pohhh.
Vjestagirl
Geplaatst: 09-01-22 18:06
Ik zou vandaag een date hebben (we praten sinds 16-12, super leuk contact), hij zou begin van de middag hierheen komen.We hebben het er donderdag nog over gehad dat we er allebei veel zin in hadden.
Om 13.30 kreeg ik een berichtje dat hij toen pas wakker werd. Om 14.45 een berichtje dat hij opstond. Tussendoor wel gewoon normale berichtjes heen en weer gestuurd.
Ik nodigde hem uit voor het eten (onder het motto: dan verschuiven we het een paar uurtjes), maar om 16.12 stuurt hij "poedersuiker, ik moet de buurman helpen met zijn kapotte auto". Dus ik stuur terug "Oké, ik weet even niet zo goed wat ik hiervan moet zeggen". En ineens *poef* ben ik geblokkeerd op whatsapp
Wat een banketstaaf joch. Koudwatervrees tot daar aan toe, maar stuur dan gewoon dat je het niet meer ziet zitten... Heb je lekker de hele dag gewacht erop...
Anoniem
Geplaatst: 09-01-22 18:36
Duhelo schreef:
Wat een banketstaaf joch. Koudwatervrees tot daar aan toe, maar stuur dan gewoon dat je het niet meer ziet zitten... Heb je lekker de hele dag gewacht erop...
Heel laf. Nouja, weet je in ieder geval meteen dat 't geen leuke vent was.
Marocje
Geplaatst: 09-01-22 22:03
Jeetje, blokkeren zelfs.. was hij wel wie ie zei dat ie was?
Vjestagirl
Geplaatst: 09-01-22 22:16
Marocje schreef:
Jeetje, blokkeren zelfs.. was hij wel wie ie zei dat ie was?
Geen idee. Ik denk het wel, we hebben best wel wat foto's uitgewisseld ("Haha, moet je zien hoe brak ik ben na mijn nachtdienst") en die klopten allemaal met z'n profiel
Wat slap zo'n afhaker. Ik vind het gewoon zo onbeschoft.
Ik had van de week een date die gewoon helemaal niet kwam opdagen. Toen ik op weg was naar de date-locatie appte hij nog waar het precies was, maar ik denk dat ie nu nog aan het zoeken is, want sindsdien heb ik niets meer van hem vernomen. Zeg dan gewoon netjes af.