Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 12:46

Afbeelding
Deze begint officieel van jurk te veranderen in trui :) maar kan zeker nog de winter mee denk ik :) dat is mooi :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-19 13:12

Mooie print keet!

Mooie kleurmix hoor Giolli!
En shoppen is nooit erg toch.

Wordt het echt herfst? Hier is regen en bewolkt maar wel benauwd 23 graden.
Gaan eind sept nog naar Lanzarote. Dus hoop dat Sophie dan nog dr t-shirts past :')

Sophie heeft vandaag een Tartine et Vhocolat dagje. Dat broekje is zo goud. Nu met dit tussenweer ideaal. En straks als koud is ook heel tof met een maillot als het straks koud is. En met elastiek. Dus draagt ze nog wel een tijd

Afbeelding
Afbeelding

Verder is ze momenteel staatsgevaarlijk. Ze heeft besloten dat ze wil staan en wil dat doen zonder aan iets op te trekken. Dus op handen en voeten staan en dan je handen wegtrekken. Dan lig je met je snufferd op de stenen.
En als dat werkt gebruik je alles wat er verder is en vooral niet stevig staat zoals poppenwagens. :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 13:21

Bekende fase :) alles doen wat je grote broer/zus ook kan :D want dat is toch makkelijk?

Hij is in het echt nog mooier, mooie volle kleuren. Hij kwam tot haar knietjes maar nu nog tot net onder haar billies. Te kort als jurk dus :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 13:22

Lanzarote is koud, daar kan je prima je herfstkleren aan :P

Hier plenst het al de heel tijd. Heerlijk, lekker koel. Zo lekker koekjes bakken :Y)

Blauwe teckeltrui van fb te pakken, was al bijna vergeten dat ik die ook ooit nog wilde en toen zag ik hem zomaar in de juiste maat.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 13:36

Wat een popje!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 13:47

Lau wat een dotje.

Hier eerste bestelling MarMar binnen, heerlijke kleuren en zachte stof ben er blij mee.
De leggings kunnen onder jurkje maar ook als broekje en ik voorspel worden ook na afdragen pyjama broekjes.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 15:32

Wat een moppie toch weer Lau!

Hier zijn O z'n customized Vans binnen gekomen <3

Afbeelding

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 15:36

Mooi outfitje en wat is ze gegroeid,Lautje.

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 15:56

Middag!

Slaapzakken had ik meestal mix Jollein en HEMA voor de zomer hydrofiel en uiteindelijk altijd hydrofiel. Mees lag al snel onder een dekbed en bleef ook goed liggen.

Mooie print Keet! Voordeel van die sweatdresses is idd dat t later doorkan voor een trui..

Fietje is zo’n poppetje <3
Gaaaaaf die Vans Lie..

Begreep trouwens in de wandelgangen dat HoJ eind augustus, 26e volgens mij, ook met een méga gave collectie komt..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-19 15:56

Ik vind dr ook zo leuk :))

I <3 de shoes Helemaal O

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 15:57

Ja precies. Zo’n zittende de baby is ineens heel anders haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 15:57

Zijn vet he?

OH TESSA MEEN JE DIT? NOU NOU NOU.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-19 15:58

Panter roze en ruffles Marco?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:00

Haha rot op :')

Wél een toffe nieuwe panter en een spaceprint.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:20

Mb die schoentjes zijn best lang onderweg geweest toch.....of heb je die ook voor P op de groei gekocht.

Dat soort schoentjes moet wel bij beetje rock-familie passen ik vind ze grappig maar never nooit niet dat ik zulke schoenen ga kopen doen ze zelf maar als ze 16 zijn ofzo :Y)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:24

Die schoenen vind ik echt vreselijk. Maar smaken verschillen en bij jullie passen ze echt perfect, snap dat je er blij mee bent zeker als je er zo lang op wacht

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:28

MB: super stoer :D echt jullie stijl volgens mij :D
Heb zelf Vans met extra vering? in het voetbed :) erg fijn :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:31

11 juli besteld, zijn voor O, daarom staat erbij voor O.

Liti, het had me verbaasd als je ze wel tof had gevonden haha. Maar passen inderdaad wel echt bij ons. Kind heeft ook een spijkerjack met bandpatches. Maar J heeft deze schoentjes echt ontworpen, ik had er liever een zebraprintje bij gezien :')

Keet schreef:
MB: super stoer :D echt jullie stijl volgens mij :D
Heb zelf Vans met extra vering? in het voetbed :) erg fijn :j

Ja die lopen zo fijn! Die comfort dingen toch?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:33

Oh die vans! Dat moet echt bij je passen. Hier past t niet :+ Maar als het je stijl is vind ik ze wel erg tof juist voor die kleintjes :P

Hoe is het voetbed van vans eigenlijk? Zijn het wel echt goede schoenen ook? Ik zag ook wel eens leuke, maar het lijken me nooit zo goede schoenen, en T heeft scheve voeten dus moet wel echt goede schoenen aan.

Is er ook al iemand bezig met sintcadeaus? Ik ben al wat vooronderzoek aan het doen. Vorig jaar wat Chinese troep in de schoen gestopt, maar dat wil ik niet meer.
Dus wat stoppen jullie in de schoen en in de zak :Y)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:35

Mup krijgt een poppenmand met accessoires plus speelkleed, binnenkort maar eens aan beginnen :)
Gup weet ik nog niet, nog even afwachten :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:59

Leuk zo zelf ontworpen MB! Weet je zeker dat ze uniek zijn :D

Ik wil voor Sinterklaas eigeblijk zn Haba Kullerbu uitbreiden. Voor de rest heeft hij al zoveel.. Misschien nog de Duplo politiewagen, als zn vader zich kan inhouden tot die tijd :=
Maar eerst maar eens kijken wat hij leuk vind over een half jaar.

Schoencadeau’s zullen misschien wat autootjes worden oid. Dit jaar is hij bijna 3 met Sinterklaas, dus gaat hij er een stuk meer van snappen. Toch wel leuk om er dan íéts mee te doen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 17:01

Hier nog niet bezig met sinterklaas, eerst een verjaardag over een paar weken. Dan komt er een grotere traptrekker of een trampoline, ben nog in dubio...

MB wat gaaf dat je dat helemaal naar wens kan laten maken.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 17:01

Stoer MB!

Mooi die jurk keet, gaaf stofje! Jij was van Quut speelgoed toch? Wat heb jij ervan en is dat echt zo leuk?

Voor sint sprokkel ik het hele jaar :+ Laatst ergens wat Grimms, Grapat en nog iets houtigs op de kop getikt. En nog wat liggen van eerdere aankopen, stiekem altijd veel te veel klein spul := Moet eerst nog verjaardagen fixen, oudste krijgt een vliegveld van Brio dus daar kunnen ook mooi aanvullingen op. En wil voor hem wat K’nex. Maar voor de jongste vind ik het echt nog lastig, hij krijgt nu een Pukylino maar heb nog allerlei spul liggen van vorige sint waar ie nog niet mee kan spelen, daar komt nog verjaardag bij straks. Vet onhandig 2 jongens :+ Hebben alles al natuurlijk.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 17:03

Eerst verjaardag... zoek wat rond op insta maar kan nog geen leuke kamer vinden

Wel al bezig met taarten ik wil unicorn kind frozen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 17:06

Tamara schreef:
Stoer MB!

Mooi die jurk keet, gaaf stofje! Jij was van Quut speelgoed toch? Wat heb jij ervan en is dat echt zo leuk?

Voor sint sprokkel ik het hele jaar :+ Laatst ergens wat Grimms, Grapat en nog iets houtigs op de kop getikt. En nog wat liggen van eerdere aankopen, stiekem altijd veel te veel klein spul := Moet eerst nog verjaardagen fixen, oudste krijgt een vliegveld van Brio dus daar kunnen ook mooi aanvullingen op. En wil voor hem wat K’nex. Maar voor de jongste vind ik het echt nog lastig, hij krijgt nu een Pukylino maar heb nog allerlei spul liggen van vorige sint waar ie nog niet mee kan spelen, daar komt nog verjaardag bij straks. Vet onhandig 2 jongens :+ Hebben alles al natuurlijk.

Ik sprokkel ook het hele jaar :+
Heb voor J de grimms regenboog. Hier ooit gelezen dat dat leuk is, dus maar gekocht. Vind het met 2 jongens sowieso moeilijk idd om speelgoed te kopen. Wil niet mn hele huis vol meuk. Maar je moet ze toch wat geven met Sint en verjaardag. En dan ook allebei wat. Lastig. Vind veel speelgoed in huis ook gewoon onnodig. Hier wordt vooral heel veel en echt dagelijks met Duplo gespeeld, dus daar wil ik wel in investeren. :Y)
Maar hij is nu fan van brandweerman Sam en had eigenlijk niet zoveel trek in zo’n lawaaierige dure maar vet slechte kwaliteit brandweermansamauto := Hij wil hem wel heel erg graag, en heeft het er wekelijks wel over dat ie die voor sinterklaas wil. Wat dan ....