Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Ik geloof dat ik Er Met organisaties waarbij je een dier adopteert sowieso niet uit ga komen
Als Wij een dier nemen is Er nog maar 1 Partij Die beslissingen neemt wat betreft het welzijn van dat dier
Wij zelf
Dus alle organisaties Die vinden dat ze iets te beslissen hebben over een dier wat bij ons woont en deel uit maakt van ons huishouden Die vallen af geloof ik
Zo heb ik ook al een aantal keer een teef onder fokkers voorwaarden kunnen krijgen , daar begin ik ook niet aan![]()
Helemaal van ons , of niet
Punt
Amy223 schreef:Gut, kreeg net een advertentie voor paardrijles. Speciaal voor 'ouders die eens per week een uurtje vrij kunnen maken'.
Om tot rust te komen in de natuur.
Yeah right, want alleen als je kinderen hebt kun je gestrest zijn zeker
love_western schreef:Ik heb een grote kennel voor die van mij. Dus kunnen rustig dagje alleen zijn.
Gaan we paar dagen weg, dan gaat teefje naar mijn vader en de reu naar mijn moeder.
Of ze gaan mee in de auto (zitten 2 benches in) en dan laat ik ze tussendoor uit.
Jildau schreef:Sintara schreef:Mijn ouders zijn weer op zoek naar een hond erbij, omdat hij anders wel lang alleen is op sommige dagen. Met een andere hond erbij zijn ze niet alleen naar onze mening. En ze hebben een eigen kamer en een tuin van 2000m2 tot hun beschikking, dus het is niet dat ze eindeloos in een bench moeten. Nou, daar denken asiels en stichtingen anders over. De commentaren die je soms naar je hoofd krijgt.. Net alsof mensen beter zijn qua gezelschap voor een hond dan een andere hond, net alsof een blokje om van 5 minuten op kan boxen tegen elke dag de hele dag vrijheid met afentoe uren (hard)lopen in het bos. Knettergek die mensen.
Mijn ouders wilden ook een hond uit het asiel adopteren maar hebben dat uiteindelijk niet gedaan (en niet voor elkaar gekregen) omdat het gewoon niet te doen was. Allemaal lange vragenlijsten invullen met onder andere vragen als wat je salaris is en wat je vaste lasten zijn, hoe groot de tuin is, hoeveel uur per dag je weg bent enzovoorts.. Heb je uiteindelijk al die lijsten weggewerkt en dan krijg je te horen dat je niet geschikt bent. En dat zijn mensen die leven voor de hond, gaat altijd overal mee naar toe, hebben een gigantische tuin waar de hond altijd in kan..
Aan een kind komen is makkelijker..
Kesje schreef:Toen ik een binnenkat zocht, was de keuze ook beperkt tot 2 exemplaren. Asiel heeft later ook nog iemand langs gestuurd om te zien of de kat er een beetje comfortabel bij zatOp zich ben ik wel blij dat ze niet klakkeloos dieren meegeven. Ik heb daarna ook alleen nog van ze gehoord omdat ze een artikel wilde schrijven over mijn kat. Maar he, die kat zouden ze nu uit mijn dooie klauwen moeten trekken om hem terug te krijgen, als ze dat zouden willen
_San87_ schreef:love_western schreef:Ik heb een grote kennel voor die van mij. Dus kunnen rustig dagje alleen zijn.
Gaan we paar dagen weg, dan gaat teefje naar mijn vader en de reu naar mijn moeder.
Of ze gaan mee in de auto (zitten 2 benches in) en dan laat ik ze tussendoor uit.
En dan heb je een auto met airco die werkt wanneer je weg bent? Of hoe moet ik dat voor me zien?
love_western schreef:_San87_ schreef:
En dan heb je een auto met airco die werkt wanneer je weg bent? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Zit ventilator in het dak. Maar zou niet weten waarom ik airco nodig heb. Als het te warm is, dan neem ik ze nooit hele dag mee in de auto.
Maar die van mij zijn het gewend vanuit de hondensport. Met ipo liggen ze telkens in de auto uit te rusten, tussen de onderdelen door. Deurtjes lekker open en ze hebben genoeg frisse lucht.
heidy_wilco schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van Call the midwife? Ik hou van het programma, maar misschien ook wel omdat het niet zozeer om de kinderen draait, en als er wat meer kinderen inzitten gedragen ze zich over het algemeen netjes.
Mijn keus om geen kinderen te hebben later wordt er wel door versterkt
_San87_ schreef:love_western schreef:
Zit ventilator in het dak. Maar zou niet weten waarom ik airco nodig heb. Als het te warm is, dan neem ik ze nooit hele dag mee in de auto.
Maar die van mij zijn het gewend vanuit de hondensport. Met ipo liggen ze telkens in de auto uit te rusten, tussen de onderdelen door. Deurtjes lekker open en ze hebben genoeg frisse lucht.
Ik vroeg t me af. De meeste auto's zijn niet uitgerust om een hond de hele dag te herbergen.
Ventilatie in t dak is wel echt super.
heidy_wilco schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van Call the midwife? Ik hou van het programma, maar misschien ook wel omdat het niet zozeer om de kinderen draait, en als er wat meer kinderen inzitten gedragen ze zich over het algemeen netjes.
Mijn keus om geen kinderen te hebben later wordt er wel door versterkt
Cayenne schreef:Hebben jullie deze actie al gezien? Echt idioot gewoon. Hoe kom je erop!?![]()
![]()
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/313 ... vaccineren