Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:17

Ah ok, dan moet het lukken :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:18

Ah wacht totaalPLAATJE, dat woord zocht ik geloof ik! _O-

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 18:21

Haha wat gaan jullie hard zeg :+
Volgens mij heb ik nu wel echt het totaal plaatje getroffen hoor via tinder.

Alleen geen bruin haar maar hè kan niet alles hebben en hij is echt heel erg lief

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:37

Hallo allemaal mag ik wat vragen hier ?

Zojuist ook de app op mijn telefoon gezet maar nu vraagt hij gebruik lokatie bij app of altijd. Wat houd dat in ? En hadden jullie dat ook ?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:44

Ik denk dat het bij app alleen locatie gebruikt als je de app open hebt staan en dat hij anders op de achtergrond blijft werken met locatie. Maar dat is een gok

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:46

Dat denk ik dus ook dat hij dan bij altijd je lokatie blijft weergeven als je voor altijd kiest.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:50

Ja dan gebruikt die de locatie als je ook de app niet gebruikt. Dus als je dan een dagje in Amsterdam bent maar normaal in Groiningen woont en je app niet gebruikt in Amsterdam dan krijg je wel matches uit Amsterdam omdat die toen gewoon je locatie gebruikte en die mensen jou dus gewoon zagen als mogelijke match :Y)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:31

Ik vind paiq ook echt heel leuk, een aanrader Mywishmax en even een opsteker, ik heb jou echt serieus nooit awkward of terughoudend of wat dan ook gevonden, gewoon een leuke meid!!! Zonde dat je relatie stuk is gelopen maar he, dat overkomt de meeste van ons een keer......Leuk is anders maar echt ik heb nu zoveel plezier in het leven dat ik wel eens denk, ik had die stekker er tig jaar eerder uit moeten trekken!

Overigens heb ik een paar dates achter de rug. Dates met mensen waar je super leuk mee kon kletsen maar waar absoluut lichamelijk geen enkele klik was. Dat weet ik dus echt binnen 5 minuten. Grappig is ook dat ik met eentje nogs steeds klets over dates die we met anderen hebben hahaha.

Ik denk overigens wel dat ik nu echt een hele leuke aan de haak heb. Griezelige is dat ie wel heel erg is zoals ik ben, kort door de bocht, grof grappig en veel te druk met van alles. Het is nogal een uitdaging om iets af te spreken. En hij zit nog in een situatie waar ik ook in gezeten heb, niet leuk maar kost tijd om daaruit te komen. Maar echt, hij is te leuk voor woorden! Zeg ik vorige week, he kun je geen dag vrij nemen, zegt ie ja hoor, vrijdag? Dus we zijn vrijdag lekker de hele dag naar de sauna geweest! Ik hou ervan, lekker makkelijk.

Dus op tinder sta ik op nonactief. Hoe dat op Paiq moet weet ik niet maar goed daar klets ik met een aantal mensen gewoon op kletsniveau. Beetje zoals ik vroeger penvrienden had :D dus dat maakt ook niet uit. Zo nu en dan stuur ik wat foto's heen en weer van dikke kalende zestigers die me een foto reactie gestuurd hebben en daar lachen we dan samen gruwelijk om.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:44

Haha het enthousiasme spat ervanaf Daffodil! Leuk!

Ik heb grappig genoeg op dit moment zo'n oefengesprek. _O- Gewoon geen gezeik, niet over koetjes en kalfje maar gewoon meteen stomme grappen en vragen stellen over elkaars leven enzo.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:47

En dat zijn de leukste gesprekken Nummus! Moet zeggen dat ik menig manspersoon wel even getest heb hoor door op het grove af te worden en er zijn er maar weinig die dan het stadium van sexpraat voorbij komen. Die liet ik dan maar doodbloeden want elke dag he heb je zin etc. is geen normale vorm van communicatie.

Heb dat ook eerlijk opgebiecht aan huidige date, hij moest er wel om lachen dat ik vrij vlot praatte over sex en dergelijke maar hij heeft het overleefd hahaha.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:58

Haha dat is ook wel een goede truc ja. :=
Ik ben natuurlijk wat preuts omdat ik weinig ervaring heb, maar al had ik dat niet, moet het dan de hele tijd maar over sex gaan? Lijkt me niet.

En tja ik vind het dan wel weer fijn als het niet alleen maar koetjes en kalfjes is eerst, dat dan weer wel. Omdat ik gewoon echt een hekel aan oppervlakkig gebabbel heb, ben er ook niet goed in. _O-
Deze geeft daar alvast geen flikker om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:23

Goed bezig Nummus! En nee, over sex hoeft het zeker niet constant te gaan, ik heb daar helemaal niks mee met zulke gesprekken.. Alsof er ook maar 1 man is die waarmaakt wat ie zegt :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:41

Ah Daffodil, dank je! Kreeg het zo vaak te horen uit omgeving, dus ook wel fijn om mensen te horen die dat niet vonden. :') Hoewel, paarden he, dat is altijd een handig onderwerp.

Ik vind een combinatie tussen koetjes en kalfjes en serieuzere vragen leuk. Alleen serieus wordt zo'n interview, maar vind interesse in elkaar wel leuk.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:49

Ik had ooit een man die me constant bestookte met keuzes, zomer/winter, friet/patat, sushi/tapas etc. Was wel lachen in het begin maar uiteindelijk bleek dat zijn enige manier van communiceren te zijn. Das ook niks.

Mannen zijn over het algemeen wat minder goed in oppervlakkig kletsen. Dat geeft ook niks, ik ook niet! Maar beetje grappen is altijd leuk! Zeker als je op dezelfde golflengte zit.

Oh en paarden is vaak een allergie onderwerp voor mannen, ik ga dat een beetje uit de weg maar ook daarin ben ik dus niet echt standaard, houd niet van trutten, poetsen etc en vind alles al snel te lang duren. Ik heb nu ook nog maar 4 dagen een paard en dat bevalt heel prima, nu ik geen wedstrijden meer rijd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:57

Ik bedoelde paarden met andere paarden mensen, zoals met jou. :') Maar ik moet zeggen dat mijn 2 keer in de week rijden ook erg goed bevalt. Wel weer wedstrijden dan, maar dat paardrijden is niet iets wat ik snel benoem. Eerder de honden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:58

Ja die laat ik ook nooit achterwege, al is het alleen maar omdat ze een wezenlijk onderdeel zijn van mijn dagelijks bestaan. En omdat ik ze echt heel leuk vind hahaha, dus als een man niets met honden kan, ben ik ook gelijk klaar.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:10

Ik vind dat sowieso wel lastig, wat vertel je wel snel en wat niet. Dat ik honden heb is wel iets belangrijks voor mij ja. Dat ik niet werk vanwege gezondheid vind ik iets lastiger. := Dat dat ook een twijfelpunt is qua kinderen helemaal.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:11

Nou het komt vrij snel te sprake wat iemand doet in het dagelijks leven, je kan het dan toch gewoon uitleggen?? Ik zou vooral niet dingen verzwijgen als ze ter sprake komen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:22

Oh qua onderwerpen ben ik wel een kameleon gelukkig, ik vind heel veel dingen boeiend om over te praten en te diep wordt me ook al gauw te zwaar dus een soort middenweg tussen koetjes en kalfjes en filosofische gesprekken vind ik 't prettigst. :j

Dat maakt me éigenlijk vrij makkelijk in de omgang, maar dan moet ik er dus geen serieuze zaken aan gaan hangen. Merk dat nu ik sinds gisteren besloten heb geen verwachtingen meer te hebben het een stuk beter gaat!

En ja qua paarden... ik praat erover als de man vragen heeft. Maar ik rij er ook maar 2 dagen per week eentje, ben alleen wel sinds deze week daarmee begonnen dus nog even verliefd op het nieuwe beestje. :+

Ljmichael

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 00:27

daffodil schreef:
Ik had ooit een man die me constant bestookte met keuzes, zomer/winter, friet/patat, sushi/tapas etc. Was wel lachen in het begin maar uiteindelijk bleek dat zijn enige manier van communiceren te zijn. Das ook niks.

Mannen zijn over het algemeen wat minder goed in oppervlakkig kletsen. Dat geeft ook niks, ik ook niet! Maar beetje grappen is altijd leuk! Zeker als je op dezelfde golflengte zit.

Oh en paarden is vaak een allergie onderwerp voor mannen, ik ga dat een beetje uit de weg maar ook daarin ben ik dus niet echt standaard, houd niet van trutten, poetsen etc en vind alles al snel te lang duren. Ik heb nu ook nog maar 4 dagen een paard en dat bevalt heel prima, nu ik geen wedstrijden meer rijd.

Er zijn ook zat vrouwen die een allergie hebben voor mannen die paard rijden denken gelijk dat je vrouwelijk bent enzo. Ik rij zelf nu 2 keer in de week en wedstrijden.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 01:03

Ja ik snap wel waar die allergie vandaan komt, alleen vind ik ook wel dat je daar doorheen moet kijken hoor... Ken genoeg heteroseksuele mannen die heus niet per se "te vrouwelijk" zijn die rijden. :j

Ljmichael

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 15:23

Nummus schreef:
Ja ik snap wel waar die allergie vandaan komt, alleen vind ik ook wel dat je daar doorheen moet kijken hoor... Ken genoeg heteroseksuele mannen die heus niet per se "te vrouwelijk" zijn die rijden. :j

Dat klopt ook rijden zat mannen bij ons op de manege.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 17:11

Gelukkig zijn er ook zat vrouwen die dat wel weer leuk vinden. Ik ben zelf nog nooit een paardenman tegen gekomen waar ik me tot aangetrokken voelde, maar dat ligt denk ik ook aan de discipline. In de dressuur waren de meeste gay die ik kende iig. Dat werkt wel mee aan een bepaald beeld. Ik heb bijvoorbeeld weer snel een zwak voor voetballers

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:24

Omg voetballers.
Watjes gillen om niks
Daar heb ik dan weer niks mee .

Echte paarden mannen volgens mij zijn ze zeldzaam op Tinder.
Wel genoeg met foto van vroeger ofzo toen ze nog paard reden of zo eens een keer op een paard gaan zitten en foto gemaakt .
Dat er mannen allergisch zijn voor paarden vrouwen snap ik ergens wel
Paarden zijn vaak een uit de hand gelopen hobby waar veel tijd in gaat zitten .
:D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:37

Capopjekop ja dat ken ik! Nu is onze manege nogal van alle disciplines, dus de mannen zijn volgens mij bijna allemaal hetero dat ik weet. :j Maar heb er nog niet eentje voor mij gevonden want ze zijn ook allemaal al bezet of niet in mijn geïnteresseerd. _O-

De allergie als je een vrouw met paarden tegenkomt snap ik ook wel ja. :j