Bedankt nog voor de tip van Noppies 50% bij bol. Had ook nog even wat besteld.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:Ik vind trouwens de mouwloze rompers met de drukknoopjes op de schouders van de Zeeman ook fijn. Dat zijn volgens mij zijn die van de bio lijn.
Hoe doe je dat met wassen van de wolzijde Reusje? Ik heb er maar twee dus om daar nu een heel wolwasprogramma voor te gebruiken vind ik zonde, maar handwassen heb ik een hekel aan. Ik gebruik ze dus bijna nooit.
Dat lama pak!
Emoe schreef:Overslag rompers vond ik de eerste de weken heel fijn. Vooral omdat je ook eerst even handigheid moet krijgen met dingen over het hoofdje doen.
Ik ben fan van petit bateau rompers. Maar veel daarvan zijn al weer te klein en nu gebruik ik veel HEMA. Alleen nog maar lange mouw overigens anders heeft dl altijd koude handjes. Hier ook de hertjesromper!! En de zwarte met egeltjes
Vanmiddag naar het CB, vind het best spannend aangezien ons dametje de fles zo slecht wil. Ze drinkt sws te weinig en ik weet niet zo goed wat ik daaraan kan doeneten doet ze ook minimaal.
Ik geef nu maar yoghurt en smiddags extra fruit om toch maar vocht binnen te krijgen.
M_i_R schreef:Het hoofd vond ik idd nog niet eens zo'n ding, maar die stuurlozen armpjes me stuurloze handjes en stuurloze vingertjes des te meer. Blij dat hij nu gewoon zelf zn arm door de mouwen steekt als ik ze voor houd!
Emoe schreef:Laura bambix krijgt ze maar eet ze minimaal, ze lijkt het gewoon niet lekker te vinden. Ik doe nu brood in de melk dat vindt ze wel wat lekkerder, maar altijd maar kleine beetjes.
Ze is vandaag 9 maanden.
Lisanne thanks voor de tip. Maar hier is al naar gekeken.. ze drinkt al vanaf dat ze 3 maanden was zo slecht, is zelfs anderhalve week opgenomen geweest maar t blijft een moeilijke eter/drinker