Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Dat suggereer je.
Maar goed of dat nou wel of niet de intentie was, ik vind het enorm overdreven om met z´n allen te gaan bemoeien.
karuna schreef:Richtsnelheid soms maar gister dus stukken geen maximum snelheid en geen richtsnelheid. met stukjes 100 tussendoor en je zag de gerichte eindtijd heen en weer zwabberen dus. Navigatie systeem had ook geen maximum snelheid op die stukken alleen mijn eigen snelheid
Situatie buiten de bebouwde kom. Auto had zoals ik zei theoretisch voorrang alleen konden wij geen enkele kant op, niet opzij, niet achteruit of wat ook.dan krijg je dus de vreemde situatie je moet wel voorrang verlenen alleen kun je dat niet omdat de auto met voorrang niet langs je heen kan
en die bleef doorduwen en oprijden waardoor de weg dus volledig geblokkeerd stond.
![]()
met discussie je moet aan de kant, wat dus niet ging. We hadden die auto ook niet aan kunnen zien komen (smalle weg tussen twee schuren). En niet kunnen voorkomen.
Na paar minuten stond er ook al een best rijtje autos achter ons waardoor achteruit rijden al helemaal onmogelijk was geworden
Wat als er dan schade ontstaat door de doorduwende auto?
Steeph schreef:Shaggy09 schreef:Dat suggereer je.
Maar goed of dat nou wel of niet de intentie was, ik vind het enorm overdreven om met z´n allen te gaan bemoeien.
Dat suggereer ik niet, dat is letterlijk wat er staat. Dat ze anders het niet nog eens met een andere reden kan proberen.
Dat mag jij vinden, ben ik het niet mee eens.
billy3105 schreef:Of het mogelijk is in excel Numbers op Adobe om op een formulier die per mail verzonden moet worden, een prijs te zetten die aan een aantal gekoppeld is. Soort van bestelformulier zeg maar. Even een kleine schets
Ik stuur naar klant formulier met verschillende artikel nummers. Klant wil artikel A hebben. A kost 25 per stuk. Hij wil er 4 hebben. Dat hij dan in de eerste kolom 4 in kan vullen en er automatisch in kolom 2 100 komt te staan. Deze mag niet door de klant aan te passen zijn.
En als dat zelfs kan of het dan ook mogelijk is er verschillende waardes aan te geven. Als hij er bijvoorbeeld 10 besteld kosten ze maar 20 per stuk. Lekker ingewikkeld