Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:02

Er zijn exen waar ik niet onvriendelijk over praat en andere juist wel weer.
En dat zullen ze ook over mij doen. Het zal mij een wordt wezen wat ze over me zeggen.

Gegeven is gegeven vind ik. Tenzij je een cd had uitgeleend ofzo.. maar ik heb niks terug gevraagd.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:07

Ik heb ook een dure ring inderdaad van mijn ex gekregen, heb ik ook gehouden maar heb die alleen niet meer om

Haha nee inderdaad, was niet alleen maar pizza haha :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:09

Kadootjes hoeven niet terug lijkt me. Maar er zullen altijd mensen zijn die dat wel willen. Net als dat er mensen zijn die na een mislukte date toch de helft van hun geld terug willen :')

Ivm kind zit ik nog heel wat jaren aan mijn ex vast, daar proberen we dan ook echt zo goed mogelijk mee om te gaan. Dat zal straks voor nieuwe partners iets moeten zijn waar zij mee om kunnen gaan.

Ik had gisteren een match die aan gaf dat zijn vorige dates/relaties carrieretijgers waren en geen tijd voor hem hadden. Dus toen gaf ik maar gelijk aan dat ik ook vrij druk werk heb én een opleiding én een kind dus ook weinig tijd.
Toen zei hij eerst dat hij niet veel aandacht nodig heeft en vervolgens dat hij er geen zin in heeft :')
Nou wegwezen dan want in zulk gezeur heb ik geen zin :=

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:13

Mlies schreef:
Dat vind ik zo raar... Dan kan hij m'n ring aan een nieuwe vriendin geven en ik zijn horloge aan mijn nieuwe lover? Nee hoor, dan moet je maar niks geven.

Nou dat vind ik dus ook.. het was wel een mooie weegschaal want diegene kreeg een volle vuilniszak terug terwijl hij voor haar maar een boodschappentasje had staan, daar ging dus iets niet goed haha

Yvankaxx

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:30

Ik had het trouwens verkeerd gezegd hier, mijn date weet wel wat ie voelt, maar niet wat ie WIL. Wauw dat is nog erger :roll:

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:53

Yvankaxx schreef:
Ik had het trouwens verkeerd gezegd hier, mijn date weet wel wat ie voelt, maar niet wat ie WIL. Wauw dat is nog erger :roll:

Dat is pas ingewikkeld Yvanka!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:55

Mmidv: die weet dan ook niet hoe of wat! Wegwezen inderdaad

Yvanka pff.. Dus eigenlijk bedoelt hij te zeggen van ik vind het ook wel fijn om vrijgezel te blijven

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:58

maar yvanka als hij toch genoeg voor je voelt zou het toch duidelijk zijn?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:08

Daarom, donderdag zei die dat hij nu (nog) niet verliefd was, nouja ik ook niet dus dat kwam mooi uit. Maar ik was een leuke meid om mee uit eten te gaan zei hij :') Is wel duidelijk dus.
Als ie me echt leuk genoeg zou vinden dan zou hij niet twijfelen of hij nog wel wil afspreken.

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:17

Yvankaxx schreef:
Daarom, donderdag zei die dat hij nu (nog) niet verliefd was, nouja ik ook niet dus dat kwam mooi uit. Maar ik was een leuke meid om mee uit eten te gaan zei hij :') Is wel duidelijk dus.
Als ie me echt leuk genoeg zou vinden dan zou hij niet twijfelen of hij nog wel wil afspreken.

Dat word weer tinderen :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:56

Twijfelende mannen zou ik ook niet aanhouden. Wegwezen.
Mijn date en ik moesten ook even de verwachtingen aftasten en bijstellen. Maar ik ben niet op zoek naar een relatie, dat maakt het iets gemakkelijker. Nu denken we er helemaal hetzelfde over dus dat is wel fijn.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:50

Ik heb woensdag weer een tinderdate. Laatste was een tijd geleden. Die jongen had mij een licht trauma gegeven. Mij alle drankjes laten betalen, rare vragen stellen. Dus had t ff gehad.

Deze komt gewoon naar mijn huis. Vind t te koud voor t terras

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:54

BonteLisa schreef:
Ik heb woensdag weer een tinderdate. Laatste was een tijd geleden. Die jongen had mij een licht trauma gegeven. Mij alle drankjes laten betalen, rare vragen stellen. Dus had t ff gehad.

Weer interessant geval....

Wel veel vreemde kerels die jullie tegenkomen :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:19

Flessuh schreef:
BonteLisa schreef:

Weer interessant geval....

Wel veel vreemde kerels die jullie tegenkomen :+

Enne.... Hoe ben jij dan ;-)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:09

Eerder te voorzichtig :+

Drankjes betalen, hooguit elk eigen, maar liefst betaal ik bij date :P
en nee, geen idee waarom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:19

Ik vind het helemaal niet zo gek dat iemand twijfels heeft en zou het eerder eerlijk noemen dat hij er gewoon voor uitkomt ipv erover liegen en jou ondertussen wel voor het karretje spannen. Dat hij niet wilde zoenen of whatever kan voor jou misschien een afknapper zijn, ik zou het persoonlijk prettiger vinden dan een gast die super graag met je naar bed wilt maar pas daarna vertelt dat hij eigenlijk twijfelt over z'n gevoelens. Om hem hier zo af te branden vind ik iig niet helemaal netjes. Snap dat je teleurgesteld bent maar hij is er tenminste eerlijk over.

En Flessuh, dan ben je hopelijk niet zo'n type die daar verwachtingen aan vast hangt? Ik betaal meestal voor mijn eigen drankjes, voornamelijk omdat ik meer dan vaak genoeg heb meegemaakt dat een gast dacht dat hij me 'gekocht' had met die twee wijntjes. Ik moest wel mee naar huis want hij had m'n drankjes toch betaald?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:22

Emmaa_ schreef:
Ik vind het helemaal niet zo gek dat iemand twijfels heeft en zou het eerder eerlijk noemen dat hij er gewoon voor uitkomt ipv erover liegen en jou ondertussen wel voor het karretje spannen. Dat hij niet wilde zoenen of whatever kan voor jou misschien een afknapper zijn, ik zou het persoonlijk prettiger vinden dan een gast die super graag met je naar bed wilt maar pas daarna vertelt dat hij eigenlijk twijfelt over z'n gevoelens. Om hem hier zo af te branden vind ik iig niet helemaal netjes. Snap dat je teleurgesteld bent maar hij is er tenminste eerlijk over.

En Flessuh, dan ben je hopelijk niet zo'n type die daar verwachtingen aan vast hangt? Ik betaal meestal voor mijn eigen drankjes, voornamelijk omdat ik meer dan vaak genoeg heb meegemaakt dat een gast dacht dat hij me 'gekocht' had met die twee wijntjes. Ik moest wel mee naar huis want hij had m'n drankjes toch betaald?

Ik heb ook liever een man die zegt nog niet te willen zoenen. Is toch ook gewoon z'n goedrecht? Ieder mag daar voor zich z'n eigen keuze in maken. Misschien kost het gewoon wat meer tijd allemaal. De een is daar sneller in dan de ander.

Daarnaast zou ik het ook beu zijn als een jonen waarmee ik had gedate achteraf kwam zeuren waarom ik niet wilde zoenen. Dan is de klik er niet op de juiste manier. Niks ten nadele van hem of van Yvanka maar dan is de chemie er tussen jullie niet op de goede manier. Met m'n vriend gong alles vanzelf. Relaties waarbij alles zo moeizaam gaat geloof ik niet zo in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:23

Maar het ging niet eens om het niet willen zoenen toch? Hoe ik het begrijp twijfelt hij over z'n gevoelens voor haar en weet hij daarom niet of hij nog af wil spreken. Ik vind dat eigenlijk best logisch en zelfs vrij galant. Ben net iets te vaak op m'n bek gegaan bij gasten die niet eerlijk genoeg waren om dat te zeggen maar ondertussen wel gebruik maakten van de situatie..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:27

Emmaa_ schreef:
Maar het ging niet eens om het niet willen zoenen toch? Hoe ik het begrijp twijfelt hij over z'n gevoelens voor haar en weet hij daarom niet of hij nog af wil spreken. Ik vind dat eigenlijk best logisch en zelfs vrij galant. Ben net iets te vaak op m'n bek gegaan bij gasten die niet eerlijk genoeg waren om dat te zeggen maar ondertussen wel gebruik maakten van de situatie..

Dat heb ik idd ook vaker dan 1x meegemaakt. Diep triest. En dan na een aantal weken als spannende eraf was waren ze pleiten.

Naja, als iemand aan mij gaat vragen waarom ik niet wilde zoenen ben ik er snel klaar mee. Misschien is zoenen voor hem zoiets wat voor een ander een blowjob of vrijen is.. dan moet hij iemand zoeken die daarbij past. Ik snap beide kanten wel. Ben zelf meer zoals Yvanka beschrijft maar dan gaat zo iemand niet bij je passen. Uiteindelijk had ik daar wel een radar voor ofzo. Ben niet van de preutse gasten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:46

Emmaa_ schreef:

whaha, nee hoor. Zo ben ik dus absoluut niet. Als je wil betalen met verwachtingen kun je wel ergens terecht :+

Wat ik zei, ik ben eerder te voorzichtig. Al eens vraag gekregen van meid of ik haar wel leuk vond juist omdat ik haar niet probeerde te zoenen... :') Vreemdste daarvan vond ik nog dat ze zelf zei rustig aan te willen doen. Tja, zeur dan ook niet als ik te rustig aan doe :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:50

Hij twijfelde niet over zijn gevoelens, maar of hij nog wel wilde afspreken. Gaf verder alleen geen reden waarom wel/niet. Daarbij was het niet zoenen voor mij ook echt niet zo'n probleem, maar meer dat hij na date 1 aangaf wel te willen, ik ook. Maar dat er vervolgens niks gebeurde.
Ik vind ook niet dat ik hem ergens zwart heb gemaakt, heb alleen laten merken dat ik zijn gedrag opeens apart vind. Ik vind het juist erg jammer dat het zo loopt omdat het goed klikte. Verder voel ik niet de behoefte om me hierover te verdedigen. Heb hem verteld dat ie me kan appen als ie weet wat ie wil.

Flessuh, heb ik 1 keer gedaan, gezegd dat ik het rustig aan wilde doen. Noooooit weer :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:56

Mannen... Rare wezens ;-)

Een man mag prima iets voor mij betalen maar vind het absoluut niet erg om iets te betalen voor de man.

Preutse mannen.. Hmm nee ook niet voor mij. Wanneer het goed voelt dan merk je het vaak wel heb ik het idee. Dan is een potje zoenen niet verkeerd haha

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:58

Haha ik heb nu ook wel gezegd dat ik rustig aan wil doen, maar meer op een andere manier :+

Net maand eigen huisje dus eerst maar ff rustig ontdekken hoe of wat, hoef niet nu gelijk de hele week bij iemand te zijn

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:04

DanielleB schreef:
Mannen... Rare wezens ;-)

Een man mag prima iets voor mij betalen maar vind het absoluut niet erg om iets te betalen voor de man.

Preutse mannen.. Hmm nee ook niet voor mij. Wanneer het goed voelt dan merk je het vaak wel heb ik het idee. Dan is een potje zoenen niet verkeerd haha

Vrouwen... nog raarder :+

Och ja, eerst maar weer es date :P Dan zie ik wel weer hoe het dan loopt

En mocht Tinder niet werken kan ik altijd omscholen tot boer en meedoen aan boer zoekt vrouw :+

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:18

Ik zei net, als ik volgend jaar nog vrijgezel ben doe ik mee. Paardenbedrijf telt vast wel :+