Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mlies schreef:Dat vind ik zo raar... Dan kan hij m'n ring aan een nieuwe vriendin geven en ik zijn horloge aan mijn nieuwe lover? Nee hoor, dan moet je maar niks geven.
Yvankaxx schreef:Daarom, donderdag zei die dat hij nu (nog) niet verliefd was, nouja ik ook niet dus dat kwam mooi uit. Maar ik was een leuke meid om mee uit eten te gaan zei hijIs wel duidelijk dus.
Als ie me echt leuk genoeg zou vinden dan zou hij niet twijfelen of hij nog wel wil afspreken.
BonteLisa schreef:Ik heb woensdag weer een tinderdate. Laatste was een tijd geleden. Die jongen had mij een licht trauma gegeven. Mij alle drankjes laten betalen, rare vragen stellen. Dus had t ff gehad.
Deze komt gewoon naar mijn huis. Vind t te koud voor t terras
Flessuh schreef:BonteLisa schreef:Ik heb woensdag weer een tinderdate. Laatste was een tijd geleden. Die jongen had mij een licht trauma gegeven. Mij alle drankjes laten betalen, rare vragen stellen. Dus had t ff gehad.
Deze komt gewoon naar mijn huis. Vind t te koud voor t terras
Weer interessant geval....
Wel veel vreemde kerels die jullie tegenkomen
Emmaa_ schreef:Ik vind het helemaal niet zo gek dat iemand twijfels heeft en zou het eerder eerlijk noemen dat hij er gewoon voor uitkomt ipv erover liegen en jou ondertussen wel voor het karretje spannen. Dat hij niet wilde zoenen of whatever kan voor jou misschien een afknapper zijn, ik zou het persoonlijk prettiger vinden dan een gast die super graag met je naar bed wilt maar pas daarna vertelt dat hij eigenlijk twijfelt over z'n gevoelens. Om hem hier zo af te branden vind ik iig niet helemaal netjes. Snap dat je teleurgesteld bent maar hij is er tenminste eerlijk over.
En Flessuh, dan ben je hopelijk niet zo'n type die daar verwachtingen aan vast hangt? Ik betaal meestal voor mijn eigen drankjes, voornamelijk omdat ik meer dan vaak genoeg heb meegemaakt dat een gast dacht dat hij me 'gekocht' had met die twee wijntjes. Ik moest wel mee naar huis want hij had m'n drankjes toch betaald?
Emmaa_ schreef:Maar het ging niet eens om het niet willen zoenen toch? Hoe ik het begrijp twijfelt hij over z'n gevoelens voor haar en weet hij daarom niet of hij nog af wil spreken. Ik vind dat eigenlijk best logisch en zelfs vrij galant. Ben net iets te vaak op m'n bek gegaan bij gasten die niet eerlijk genoeg waren om dat te zeggen maar ondertussen wel gebruik maakten van de situatie..
Emmaa_ schreef:Ik vind het helemaal niet zo gek dat iemand twijfels heeft en zou het eerder eerlijk noemen dat hij er gewoon voor uitkomt ipv erover liegen en jou ondertussen wel voor het karretje spannen. Dat hij niet wilde zoenen of whatever kan voor jou misschien een afknapper zijn, ik zou het persoonlijk prettiger vinden dan een gast die super graag met je naar bed wilt maar pas daarna vertelt dat hij eigenlijk twijfelt over z'n gevoelens. Om hem hier zo af te branden vind ik iig niet helemaal netjes. Snap dat je teleurgesteld bent maar hij is er tenminste eerlijk over.
En Flessuh, dan ben je hopelijk niet zo'n type die daar verwachtingen aan vast hangt? Ik betaal meestal voor mijn eigen drankjes, voornamelijk omdat ik meer dan vaak genoeg heb meegemaakt dat een gast dacht dat hij me 'gekocht' had met die twee wijntjes. Ik moest wel mee naar huis want hij had m'n drankjes toch betaald?
DanielleB schreef:Mannen... Rare wezens![]()
Een man mag prima iets voor mij betalen maar vind het absoluut niet erg om iets te betalen voor de man.
Preutse mannen.. Hmm nee ook niet voor mij. Wanneer het goed voelt dan merk je het vaak wel heb ik het idee. Dan is een potje zoenen niet verkeerd haha