Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Indy_Mouse_9 schreef:Als mijn babyzoontje flink verkouden is, komt er snot uit zijn ogen. Dat is mij zo lang ik me kan herinneren niet gebeurd.
Hebben babies ergens een verbinding die dicht groeit als ze opgroeien ofzo?
moonsparkle schreef:Met een flitser langs de snelweg worden hoeveel banen worden er dan geflitst? Als je aan het bevallen bent mag je volgens mij niet 112 bellen, maar mag je dan te hard rijden? Als er een ambulanche komt en om uit te wijken kun je het beste door rood, mag je dan doorrijden?
moonsparkle schreef:Met een flitser langs de snelweg worden hoeveel banen worden er dan geflitst? Als je aan het bevallen bent mag je volgens mij niet 112 bellen, maar mag je dan te hard rijden? Als er een ambulanche komt en om uit te wijken kun je het beste door rood, mag je dan doorrijden?
eilleen333 schreef:Mijn MacBook loopt alleen maar voller. Van de week een hoop grote bestanden verwijderd, de prullenbak in en deze toen leeggemaakt, maar er komt geen ruimte vrij op de MacBook zelf. Hoe kan dit?
Memories schreef:Je mag in principe nooit te hard bij nood, maar ik weet dat het door de politie soms wel door de vingers gezien wordt of dat de boete verlaagd wordt mits je bewijs kan leveren dat je daadwerkelijk naar het ziekenhuis moest (en wel alsnog binnen het redelijke te hard gaat). Zelf een keer meegemaakt en zo af en toe komt zo'n geval ook wel eens in het nieuws.
eilleen333 schreef:Mijn MacBook loopt alleen maar voller. Van de week een hoop grote bestanden verwijderd, de prullenbak in en deze toen leeggemaakt, maar er komt geen ruimte vrij op de MacBook zelf. Hoe kan dit?