Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
claudiadvx schreef:haha ja dat had ik laatst nog met foundation, nieuwe gekocht week later 1+1 gratis
xSannee schreef:xRoosss schreef:Ik had hetzelfde Claudia, zondag middag besteld en maandag ochtend was er gratis verzenden, lelijk
Hahaha ah rot is dat.
Ik wacht bij de h&m altijd tot ze geen verzendkosten hebben. Die actie hebben ze zooo vaak.
Doubtless schreef:claudiadvx schreef:haha ja dat had ik laatst nog met foundation, nieuwe gekocht week later 1+1 gratis
Bij de drogist mag je ze dan vaak wel terug brengen & opnieuw kopen zeg maar. Ik had het vorig jaar bij kruidvat; voor 30 euro ofzo aan basis make-up gekocht & 2 dagen later was àlles wat ik had 1+1. Stalgenootje van me werkt daar, dus die raadde me aan om er even mee terug te gaan. En ondanks dat het voelde als een behoorlijke sloeberactie deden ze er helemaal niet moeilijk over & mocht ik van alles 1 extra meenemen
chaanttaall schreef:Hallo,
Weet iemand hoe lang de levertijd bij Forever21 is? Ik heb gisteren namelijk een jurkje besteld en wil hem graag voor zaterdag binnen hebben. Verwachten jullie dat dit gaat lukken?
Alvast bedankt!
xSannee schreef:Leuke outfit Fee! Leuk Blousje!
Ik heb dit aan vandaag
Ben nog even aan het genieten van de fotos met lang haar want ik wil het binnenkort een stuk korter knippen haha.
Mn spiegel kan wel een poetsbeurt gebruiken zie ik nu haha
[ [url=m/53Y3FS.jpg]Afbeelding[/url] ]