Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:19

Ik had écht een naam nodig en heb de titel van mijn favoriete boek op dat moment (The Spectacular Now) een beetje omgevormd, maar eigenlijk slaat het op niet zoveel :')

happypaardje

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:04

Ik ben gaan zitten om te brainstormen, allerlei woorden opgeschreven die bij mij en mijn blog zouden passen. Dat heb ik toen even laten liggen en rustig in me om laten gaan, het er een dag later nog eens met wat goede vrienden over gehad, en toen een keuze gemaakt die goed voelde.
Al met al, neem er vooral de tijd voor, dat is het echt waard. :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:05

Thanks dames.

Ja, ik denk dat ik de perfecte naam heb gevonden. Wil het eigenlijk in het Engels gaan doen, en wil dus ook een .com domeinnaam... Helaas is deze bezet, maar er de site is helemaal niet actief -O- dus nu heb ik de eigenaar ervan maar met goede moed een mailtje gestuurd.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:03

Hopen dat hij reageert, vaak vragen ze direct de hoofdprijs zodra ze doorhebben dat er vraag naar is.

Ik heb vandaag swatches van Color Club Sorry, Not Sorry uit de Oil Slick collectie.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:17

Heb inderdaad direct een mailtje terug gehad, ook met de mededeling dat er al vraag naar is en volgende week de deal zou worden gesloten dus dat ik snel moest zijn. Geloof er bar weinig van, maargoed, wel even gevraagd wat 'ie er voor wilt dan.

Ga er niet veel geld aan uitgeven, dus als dit niks wordt, dan claim ik iig het .nl domein en dan wacht ik tot de .com versie afloopt en probeer het dan opnieuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:25

"Chanteren, omkopen, manipuleren.. Allemaal vormen van dwang die in het grijze gebied vallen. Een vrouw voelt zich verkracht, en een man roept dat hij niet door had dat ze het niet wou. Weg is al je bewijs, en daarmee ook de juridische lading die achter het woord zit. Ineens ben jij niet meer de sterke vrouw die aangifte gaat doen tegen iemand die je heeft gestript van al je waardigheid, je bent een verkrachtingsslachtoffer."
http://polish-or-urban.com/?p=639

Ik heb weer geschreven vandaag. Vond het opvolgen van mijn vorige artikel best moeilijk, maar ik wou toch nog een manier vinden om te schrijven over het radiointerview dat ik naar aanleiding van mijn blogpost en de hashtag #zeghet heb gedaan, en om mijn mening te geven over alle mannen in mijn omgeving die roepen dat ze nooit zoiets zouden doen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:09

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:14

Haha. Leuke tag! :D . Ik hou van sinterklaas
Spoiler:
ik heb wel een klein foutje ondekt. Het moet sowieso zijn ipv zoiezo ;)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:11

oooh dankjewel :D Ik maak zo vaak die fout _O-

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:31

Haha. Zo schreef ik het vroeger ook altijd. Maar sinds dat een leraar het een keer gezegt heeft schrijf ik het altijd goed :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:09

Leuke tag hoor! Sowieso wordt vaak verkeerd geschreven, je ziet soms de meest exotische variaties voorbij komen. :D

Ik heb een oudje vandaag, China Glaze In the Lime Light.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:16

Ja sowieso is een lastige, net als per se (perse, persé, percee etc) :))

De vrienden van het domein wilden er minstens $1500 voor hebben. Dikke doei.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:31

Jeetje wat duur. Achterlijk zeg :(

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 17:50

allemachtig, dan nog maar even nadenken over een andere naam lijkt me

Irrica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:22

Zo, na twee weken inwerken op mijn nieuwe deeltijdbaan had ik weer tijd om bij te lezen en te bloggen. Ik heb leuke dingen gezien!

@ Lau: mag ik de tip geven iets minder witregels te gebruiken? Op zich zijn witregels goed online, maar blokjes van 3-4 regels lezen wel lekkerder dan steeds een losse zin. Verder wel een leuk verhaal!
@ Jolien: mooie blog en je weet het goed te verwoorden. Ik denk alleen dat voor degene die je niet kennen via bokt iets meer context nodig is. Je hebt al wel rechts een blokje met 'In gevecht met de nasleep van therapie. Een gewone vrouw met een verhaal.', maar misschien dat je daar iets kan zetten over wat je wilt met je blog? 'Ik deel mijn verhaal om erover in gesprek te gaan.' (ofzo?)

En zelf heb ik dus ook weer een blog geschreven: Drie verschrikkelijke zinnen (en wat je eraan kunt doen)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:28

happypaardje schreef:
allemachtig, dan nog maar even nadenken over een andere naam lijkt me

Ik houd de naam, maar voor nu gewoon een .nl domein :)

Maar ja, ik vond het ook nogal veel voor iets waarvan ik niet weet of het het waard is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:01

En daar is 'ie dan... nog wel under construction. Maar dat gebeurt nog even achter de schermen :D

http://www.lacqr.nl/

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:04

Hey allemaal! Kom dit topic net tegen, heb eigenlijk nog niks gelezen maar ik VLOG ook. Of nouja, 'wij' vloggen ook. Ik ben artiest in een jongensgroep en we filmen alle leuke dingen die we mee mogen maken, optredens, studiosessies, etc. Editen gebeurd door iemand anders, maar voor de camera dus wel een beetje actief. Ik ben hier op Bokt niet heel actief meer eigenlijk, maar lijkt me leuk een beetje op de hoogte te blijven! Probeer jullie een beetje te volgen als het lukt, haha.
Laatst bijgewerkt door Klaasje op 12-11-15 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:07

Wat gaaf! Ik ken jullie wel ja :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 10:10

Drunksheep schreef:
En daar is 'ie dan... nog wel under construction. Maar dat gebeurt nog even achter de schermen :D

http://www.lacqr.nl/

Klopt het dat het nu alleen nog maar een statische voorpagina is?
Wel een heel gaaf logo! :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 10:39

Thanks, en ja dat klopt :) ik ben achter de schermen nog even de stijl enzo aan het aanpassen en wil een leuke eerste blogpost. Dan is 'ie pas klaar voor gebruik wat mij betreft!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 10:42

Ah, vandaar, dan klopt het dus.
En groot gelijk dat je hem in een keer goed online wil hebben, dat is wel beter. :)

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 11:03

Ik zal nog even een vlog laten zien van wat wij doen. Zijn er nog niet heel lang mee bezig, deze is de nieuwste.

Voorheen deden we ze altijd op donderdagavond online zetten, maar dat hebben we onlangs veranderd naar zondag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 12:40

Goedemorgen allemaal! :)
Ik ben een beste poos weg geweest, kreeg het allemaal niet rond, helemaal gestopt met bloggen, geen tijd/motivatie/inspiratie meer. :o

Nu is dat gelukkig wel anders, de rust heeft me goed gedaan. :D

Ben opnieuw begonnen en heb de voorgaande ervaringen meegenomen in de hoop nu een leuke blog er van te maken.
Heb in elk geval al tot halverwege januari van alles gepland wat ik nog allemaal uit ga werken maar tot dusver werkt dat heel goed. Heb meestal 1 a 2 weken vooruit gewerkt en dat bevalt prima.

Mochten er nog mensen zijn die zin hebben om twitter/fb/insta/bloglovin willen uitwisselen, mijn linkjes staan op de site, ik volg heel graag terug. :D

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 15:50