Billy schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me dood zou schamen om sommige spullen die ik op mp zie staan, aan te bieden. Er staat spul op wat ik niet eens meer in een hondenmand zou gooien, laat staan op mp zou zetten.
hahaha mijn idee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Weten jullie of de 'problemen' met de mail zijn opgelost? Ik heb vorige week een bod gekregen. Teruggemaild dat ik akkoord ga niks meer gehoord. Inmiddels 2x achter aangemaild of ze mijn mail heeft ontvangen en als ze geen interesse heeft dit ook te laten weten, maar ik heb nog geen reactie terug.
Varekaj schreef:Hij heeft voor nieuwjaar ook al eens online gestaan voor halve stal en toen had ik er nog de richtprijs €150/maand bijstaan. Dat was incl. 1x/week 30min privéles en ik had de leeftijdsgrens op 16 gelegd + in bezit van ruiterbewijs B (daarmee kan je hier pas op wedstrijd gaan). Op zich wilde ik ook wel beetje geven en nemen als het een betrouwbaar iemand leek.
Ik heb 'm er toen afgehaald omdat ik toen ook al zulke idiote dingen binnenkreeg. Zelfs iemand die dacht dat het zijn verkoopsprijs wasNou is hij papierloos, een kruising tinker x hafje en groen als gras, maar voor die prijs gaat hij echt niet weg haha. Wilde ze hem ook nog even inclusief materiaal
![]()
Als het echt niet vlot zet ik 'm in lichte training bij ons op stal, dan komt hij ook al 3x/week buiten aan de longe om te werken. Nu loopt hij lekker te niksen
Billy schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me dood zou schamen om sommige spullen die ik op mp zie staan, aan te bieden. Er staat spul op wat ik niet eens meer in een hondenmand zou gooien, laat staan op mp zou zetten.
dees_daan schreef:Varekaj schreef:Hij heeft voor nieuwjaar ook al eens online gestaan voor halve stal en toen had ik er nog de richtprijs €150/maand bijstaan. Dat was incl. 1x/week 30min privéles en ik had de leeftijdsgrens op 16 gelegd + in bezit van ruiterbewijs B (daarmee kan je hier pas op wedstrijd gaan). Op zich wilde ik ook wel beetje geven en nemen als het een betrouwbaar iemand leek.
Ik heb 'm er toen afgehaald omdat ik toen ook al zulke idiote dingen binnenkreeg. Zelfs iemand die dacht dat het zijn verkoopsprijs wasNou is hij papierloos, een kruising tinker x hafje en groen als gras, maar voor die prijs gaat hij echt niet weg haha. Wilde ze hem ook nog even inclusief materiaal
![]()
Als het echt niet vlot zet ik 'm in lichte training bij ons op stal, dan komt hij ook al 3x/week buiten aan de longe om te werken. Nu loopt hij lekker te niksen
Ik heb gereageerd op een advertentie van iemand die een bijrijder zoekt, open staat voor nieuwe dingen, mee wil te mennen en als het klikt het paard onder het zadel te rijden. Ervaring vereist.
Er stond alleen in de advertentie dat ze iemand zocht die 30+ is.
Ik ben geen 30+ maar heb wel ervaring, o.a een paardenhouderij diploma, woon vlakbij en het lijkt me wel leuk om ook over het mennen meer te leren.
Geen reactie.. Ik twijfel nu of ik er nog een mail achteraan zal sturen..
Ook iemand met een e-pony die iemand zoekt die Max 60kg weegt en wel 18+ is, ik ben 3kg te zwaar..