Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 22:34

Alja schreef:
wyoming schreef:
Zoon gaat om 20.15 uur naar bed, zodat hij rond 20.30 -20.45 uur slaapt. Gaat ex hem nog lopen appen om 20.45 uur en dan niet 1 berichtje maar wel 10 om te vragen of hij nog op zijn telefoon zit.

Telefoon beneden laten? Iedereen roept altijd telefoon gaat mee naar bed zodat ik in nood gebeld kan worden…
Maar laten we eerlijk zijn, ik hoop niet als er mensen in nood zijn dan zo n jongetje gaan bellen

Telefoon ligt boven omdat hij de wekker fijn vindt. Alle apps zijn geblokkeerd en op stil, behalve papa en mama in berichten. Ex moet gewoon beter weten.

Roihi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 23:15

Ugh, het weekend is weer voorbij.
Ik kijk echt niet uit naar weer werken morgen :(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 23:18

Roihi schreef:
Ugh, het weekend is weer voorbij.
Ik kijk echt niet uit naar weer werken morgen :(

Nog even en dan is het kerst!

Hier een bericht van Bol dat mijn pakketje binnen is, maar er lag niets. Open ik de mail "Ja, het kan ook nog vier dagen of zo duren, want soms krijgen we eerder door dat het pakket al geleverd is." :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 23:38

Ik werd net bijna door mijn eigen familie lid notabene van de trap af getrokken omdat ik een hele heftige paniek aanval had en diegene er niet mee kon dealen en agressie begon in te zetten. Totaal van de kaart nu.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 00:28

Onze dochter is boos omdat ze graag een pup wilt trainen,ze heeft hier ervaring mee.Maar dit is een pup van 4 kruisingen wat alle vier een risico ras.Ik zie dat niet zitten.Ze wil ook gaan wandelen samen met ons en ons hondje, kruizing teckel van 9 en dat wil ik niet.Te veel risico voor hem ook al is de grote hond een pup.
De pup is van vrienden van haar.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 05:50

Als de nachtdienst al in de nood diensten groepsapp een oproep doet wie er vandaag extra kan komen overdag omdat er al 3 ziek meldingen zijn.. Dat belooft weinig goeds voor vandaag. _O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 06:06

CupCakes_ schreef:
Als de nachtdienst al in de nood diensten groepsapp een oproep doet wie er vandaag extra kan komen overdag omdat er al 3 ziek meldingen zijn.. Dat belooft weinig goeds voor vandaag. _O-

Onee
De nachtmerrie!
Hier slechte nacht gehad

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 06:10

Nog niet geslapen.... ik ga mijn tassen maar inpakken

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 07:11

Zo veel spierpijn...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 07:23

Slecht geslapen, moet ongesteld worden, weer een hele dag herrie door de glasmannen en daardoor heb ik geen zin in het concert waar ik al zoooooo lang naar uit kijk ^)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 07:48

Ik wacht vandaag nog af, maar als ik vanmiddag nog geen bericht heb gehad ga ik weer terug naar de apotheek, want ik heb nog niks van ze gehoord. Ik halveer nu mijn dosis maar omdat ik deze week lange dagen heb en zelfs als het binnen komt geen tijd heb om het op te halen tot woensdagmiddag, en dan moet ik er al lessen voor missen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 08:24

Polarize schreef:
Ik wacht vandaag nog af, maar als ik vanmiddag nog geen bericht heb gehad ga ik weer terug naar de apotheek, want ik heb nog niks van ze gehoord. Ik halveer nu mijn dosis maar omdat ik deze week lange dagen heb en zelfs als het binnen komt geen tijd heb om het op te halen tot woensdagmiddag, en dan moet ik er al lessen voor missen.

Als je nu de apotheek belt en vraagt of ze het vandaag hebben? En als ze nog steeds niks weten even contact met de arts, misschien kan die er nog wat spoed achter zetten. Dan kan je vanmiddag misschien toch iets ophalen.

Zebrastreep schreef:
Ik werd net bijna door mijn eigen familie lid notabene van de trap af getrokken omdat ik een hele heftige paniek aanval had en diegene er niet mee kon dealen en agressie begon in te zetten. Totaal van de kaart nu.

Dat kan je er nu ook zeker niet bij hebben. Je had toch een eigen huisje? Ik zou daar lekker naar toe gaan. Sterkte.

Ik baal dat mijn fibromyalgie de laatste tijd erg aanwezig is. Zou wel door het weer komen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 08:31

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd
Laatst bijgewerkt door ynskek op 03-12-25 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 08:32

Nyaleti schreef:
Wij gebruiken amper voornaamwoorden in onze communicatie met klanten.
Zij zegt (bewust) "ja maar mevrouw... blablabla" terwijl er met koeienletters in het dossier staat 'persoon wilt met meneer aangesproken worden'
Waarom? Waarom ben je zo? Waarom ga je bewust iemand zich poedersuiker laten voelen als dat in zo een situatie absoluut niet nodig is?

Dat is natuurlijk nooit oke.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 08:34

hahahatsjoe schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regelsgeformuleerd

Lekker veroordelend dit om vervolgens dit te zeggen

hahahatsjoe schreef:
Nyaleti schreef:
Wij gebruiken amper voornaamwoorden in onze communicatie met klanten.
Zij zegt (bewust) "ja maar mevrouw... blablabla" terwijl er met koeienletters in het dossier staat 'persoon wilt met meneer aangesproken worden'
Waarom? Waarom ben je zo? Waarom ga je bewust iemand zich poedersuiker laten voelen als dat in zo een situatie absoluut niet nodig is?

Dat is natuurlijk nooit oke.

Hoe hypocriet kan je zijn

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 08:48

Ik houd sinds een maand of 4 mijn werkzaamheden bij en registreer voor mezelf hoeveel tijd alles kost. Maar ik had eigenlijk ook precies bij moeten houden hoeveel tijd het me kost om elke keer (opnieuw) in te loggen in alle systemen. Vooral degenen die je om het kwartier er uit gooien. Ik denk dat het in totaal wel een werkdag per maand is :=

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 08:53

Beste Fleurtjuh, ik denk dat je iets niet snapt. Ik heb het over dat hen gedoe en genderfluide, non binair en dat soort ongein, niet over meneer mevrouw voor transgender personen, dat vind ik wat anders. Als jij dat ziet als hypocriet, tsja.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:00

CupCakes_ schreef:

Ook ooit gehad en uiteindelijk kon ik langer blijven tot aflossing geregeld was.

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:09

hahahatsjoe schreef:
Beste Fleurtjuh, ik denk dat je iets niet snapt. Ik heb het over dat hen gedoe en genderfluide, non binair en dat soort ongein, niet over meneer mevrouw voor transgender personen, dat vind ik wat anders. Als jij dat ziet als hypocriet, tsja.

Voor mij is het ook verwarrend, maar als een ander graag wil dat je diegene met gewenste vorm aanspreekt; wat is dan de moeite? Het raakt de ander maar jou toch persoonlijk niet? Laat een ieder leven hoe ze wensen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:14

ergernis, auto weer bij de garage vanwege vermeende olielekkage.

volgende ergernis, ik wil de leenauto houden :) ... die is veel leuker dan mijn eigen. Denk alleen niet dat ze daarmee akkoord zullen gaan.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:34

Ik vraag me vooral af hoe al dat vuurwerk is binnengekomen. Als 'normale' supporter krijg je niet eens een flesje water mee naar binnen maar deze F side wandelt naar binnen met een hele Enschedese bunker in de broekzak, dat klopt toch niet?
Laatst bijgewerkt door Foaly op 01-12-25 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:36

Foaly schreef:
Ik vraag me vooral af hoe al dat vuurwerk is binnengekomen. Als 'normale' supporter krijg je niet eens een flesje water mee naar binnen maar deze F side wandelt naar binnen met men hele Enschedese bunker in de broekzak, dat klopt toch niet?

Wacht even hoe dan. :?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:46

Foaly schreef:
Ik vraag me vooral af hoe al dat vuurwerk is binnengekomen. Als 'normale' supporter krijg je niet eens een flesje water mee naar binnen maar deze F side wandelt naar binnen met een hele Enschedese bunker in de broekzak, dat klopt toch niet?

Ik weet dat in Leeuwarden alleen maar bij één kant echt vol gefouilleerd wordt, misschien hier ook zo?

Ik zag ook filmpjes voorbij komen van hele groepen supporters die zonder kaartje allemaal naar binnen liepen, maar weet niet hoeverre die kloppen

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:46

Foaly schreef:

Mijn ervaring is dat je nauwelijks gecontroleerd wordt. Ik heb nog nooit mijn tas hoeven laten checken of mijn jas open hoeven doen, maar in mijn optiek is daar wel veel winst te halen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 09:47

Dat is al jaren de vraag. Hoe krijgen ze vuurwerk mee?

Ik heb gisteren op Tik Tok gelezen dat er 100 man naar binnen is gelopen zonder te laten fouilleren.