Zoeken naar een nieuwe telefoonhoesje en dan zoveel keuze krijgen dat je het niet meer weet

Allemaal van dat chinese spul ook natuurlijk, wat maken we toch een hoop onnodige troep met zijn allen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Voor de deur van onze bedrijfshal. Niemand van ons rookt, dit komt van naastgelegen units. En ik kan deze foto bijna wekelijks zo maken, varkens![]()
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:Opvegen en daar neer gooien op een duidelijke plek.
Vroeger toen ik nog thuis woonde hadden we een buurjongen die zo zijn auto schoonmaakte.
Hij haalde zijn schouders op bij er wat van zeggen en zijn moeder beweerde dat Johnny dat echt niet deed.
Vervolgens daar een paar keer op de mat bij de voordeur gegooid en het was voorbij...
saskiaojan schreef:Paypal….. als iemand mij kan vertellen hoe ik van mijn raborekening geld op die rekening kan krijgen.
black_kelpie schreef:saskiaojan schreef:Paypal….. als iemand mij kan vertellen hoe ik van mijn raborekening geld op die rekening kan krijgen.
Niet. Je koppelt je bankrekening aan je PayPal en als je dan iets met PayPal betaalt wordt het na een paar dagen afgeschreven van je bankrekening. Ook als je wel saldo op PayPal hebt staan kun je bij een betaling aangeven om alles via je bankrekening te betalen, mocht je dat willen.
black_kelpie schreef:saskiaojan schreef:Paypal….. als iemand mij kan vertellen hoe ik van mijn raborekening geld op die rekening kan krijgen.
Niet. Je koppelt je bankrekening aan je PayPal en als je dan iets met PayPal betaalt wordt het na een paar dagen afgeschreven van je bankrekening. Ook als je wel saldo op PayPal hebt staan kun je bij een betaling aangeven om alles via je bankrekening te betalen, mocht je dat willen.
MyWishMax schreef:Ja wel hoor. Je kan gewoon met ideal geld erop zetten. Vroeger zat mijn bankrekening gekoppeld maar dat is ooit losgekoppeld en nu wil die niet meer koppelen. Maar ik stort wr met ideal gewoon geld op. Ik kan het alleen niet terug naar rekening storten.
Dat probleem heeft PayPal wel vaker, al jaren. Sommige mensen kunnen rekeningen niet koppelen en PayPal is echt geen hulp daarbij.