Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 11:46

Luxe probleem,
Zoeken naar een nieuwe telefoonhoesje en dan zoveel keuze krijgen dat je het niet meer weet :+
Allemaal van dat chinese spul ook natuurlijk, wat maken we toch een hoop onnodige troep met zijn allen

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 11:53

black_kelpie schreef:
Voor de deur van onze bedrijfshal. Niemand van ons rookt, dit komt van naastgelegen units. En ik kan deze foto bijna wekelijks zo maken, varkens _-:(

[ Afbeelding ]

Klein tekstje plastificeren dat er ivm vervuiling nu cameras hangen.

1 of 2 dummy cameras van een paar euro kopen en ophangen.

Desnoods naast dat geplastificeerde tekstje een rol vuilniszakken ophangen om het punt extra te maken

Dit doe je toch niet zo.

En nee, dan ben je geen 'Karen'.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 12:07

DuoPenotti schreef:
Opvegen en daar neer gooien op een duidelijke plek.

Vroeger toen ik nog thuis woonde hadden we een buurjongen die zo zijn auto schoonmaakte.
Hij haalde zijn schouders op bij er wat van zeggen en zijn moeder beweerde dat Johnny dat echt niet deed.

Vervolgens daar een paar keer op de mat bij de voordeur gegooid en het was voorbij...

Het interesseert ze geen zak, wij zijn ook de enige die daar klanten aan de deur krijgen, verder is het alleen opslag. Volgens mij komt het ook van meerdere units, wie het precies doen weet ik niet, dus welke deur ik het voor moet gooien weet ik ook niet.

Ik denk dat camera's/nepcamera's ook geen bal uit gaan maken. Er is door de eigenaar van het complex al meerdere malen duidelijk gezegd dat dit niet kan, er wordt niets mee gedaan. Een grote staande asbak neerzetten leek me nog wel een idee, maar ik vind het ook van de zotte dat wij daar dan geld aan zouden uitgeven.

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 12:27

Lekker aso, snap niet dat mensen dat doen. :n

Denk je lekker rustig in het bos te wonen...als je normaal al niet weg wordt van alle wandelaars/fietsers/loslopende honden/etc. komt er wel een hardloopwedstrijd voorbij waarbij mensen juist bij ons erf moeten gaan roepen en schreeuwen en parkeren. :roll:

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 12:30

Voor de tigste keer een melding ‘ bezorgmoment wordt verschoven ‘. Zo onhandig dit.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 13:19

dat ik bij de action een pak met rollen keukenpapier pakte en toen de hele toren instortte. oeps :')
ik pakte echt de bovenste O:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 14:08

Moet de wei nog uit gaan mesten, maar heb last van migraine. Te weinig gegeten vanmorgen (lees: niets, op een peperkoek om 11 uur na), en dus op een half lege maag drie stallen uitgemest. Kwam er ook pas te laat achter dat ik nog niet gegeten had. Naproxen erin en die heeft het ergste tegengehouden gelukkig

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 14:15

Paypal….. als iemand mij kan vertellen hoe ik van mijn raborekening geld op die rekening kan krijgen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 14:27

saskiaojan schreef:
Paypal….. als iemand mij kan vertellen hoe ik van mijn raborekening geld op die rekening kan krijgen.

Niet. Je koppelt je bankrekening aan je PayPal en als je dan iets met PayPal betaalt wordt het na een paar dagen afgeschreven van je bankrekening. Ook als je wel saldo op PayPal hebt staan kun je bij een betaling aangeven om alles via je bankrekening te betalen, mocht je dat willen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 16:07

black_kelpie schreef:
saskiaojan schreef:

Niet. Je koppelt je bankrekening aan je PayPal en als je dan iets met PayPal betaalt wordt het na een paar dagen afgeschreven van je bankrekening. Ook als je wel saldo op PayPal hebt staan kun je bij een betaling aangeven om alles via je bankrekening te betalen, mocht je dat willen.

ah ja daar gaat het dan mis, ik krijg mijn rekening er niet aan gekoppeld...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 16:51

In de PayPal app ga je naar je Wallet, dan zie je een kopje "Bankrekeningen en creditcards - Nieuwe toevoegen". Daar lukt het ook niet?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 16:54

nee ik moet een ccv (cvc) code invoeren en die staat niet op mijn pinpas... (rabo)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 17:01

saskiaojan schreef:
nee ik moet een ccv (cvc) code invoeren en die staat niet op mijn pinpas... (rabo)

Afbeelding

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 17:02

Nieuwe bankpassen hebben geen handtekeningenstrook meer…..
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 05-07-25 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 17:03

Bij mij staat ie er ook niet op inderdaad, ook Rabo

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 17:06

Een cvc code is alleen voor credicards.

Je moet naar Wallet, dan staan bovenin 2 keuzes. Bankrekening koppelen en iets van kaart toevoegen. Je moet de bankrekening koppelen kiezen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 17:13

Zilfstar schreef:
Nieuwe bankpassen hebben geen handtekeningenstrook meer…..

Pakt kaart erbij.. Ohnee staat er geen meer op :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 17:30

black_kelpie schreef:
saskiaojan schreef:

Ja wel hoor. Je kan gewoon met ideal geld erop zetten. Vroeger zat mijn bankrekening gekoppeld maar dat is ooit losgekoppeld en nu wil die niet meer koppelen. Maar ik stort wr met ideal gewoon geld op. Ik kan het alleen niet terug naar rekening storten.

Dat probleem heeft PayPal wel vaker, al jaren. Sommige mensen kunnen rekeningen niet koppelen en PayPal is echt geen hulp daarbij.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 17:42

Ik zit in de auto bij m’n huis maar ik kan het niet opbrengen om naar m’n huis te lopen. Misschien komt dat omdat ik net 15km gewandeld heb en dus al bijna 21.000 stappen gezet heb. :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 18:20

Niobe schreef:
Maar lieve mensen, het is toch het klaagtopic, niet het we-vinden-van-alles-van-elkaars-klachten-topic?

Amen!! _/-\o_

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 18:36

Ik moet koken maar zoek motivatie :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 18:51

MyWishMax schreef:
Ja wel hoor. Je kan gewoon met ideal geld erop zetten. Vroeger zat mijn bankrekening gekoppeld maar dat is ooit losgekoppeld en nu wil die niet meer koppelen. Maar ik stort wr met ideal gewoon geld op. Ik kan het alleen niet terug naar rekening storten.

Dat probleem heeft PayPal wel vaker, al jaren. Sommige mensen kunnen rekeningen niet koppelen en PayPal is echt geen hulp daarbij.

Oh joh, ik gebruik PayPal heel veel maar dat wist ik echt niet _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 18:55

Je wordt creatief als je het nodig hebt maar die bankrekening niet meer gekoppeld krijgt en ze je niet helpen. De 1e keer ben ik het tegengekomen met enorme omweg :') Maar het kan dus haha

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 19:10

mijn vaste collega op zaterdag heeft net 2 weken vkantie gehad.
nu is het de 2de keer op rij dat de vervanger niet komt opdagen en niet bereikbaar is (was vorige week nog iemand anders)
echt fijn dat je dan weer extra werk moet gaan doen en die persoon moet gaan bellen + verantwoordelijke (die op een ander kantoor zit op zaterdag) op de hoogte moet brenen

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 19:49

MyWishMax schreef:
Je wordt creatief als je het nodig hebt maar die bankrekening niet meer gekoppeld krijgt en ze je niet helpen. De 1e keer ben ik het tegengekomen met enorme omweg :') Maar het kan dus haha

Ok, heb die omweg ook nog bij de hand toevallig? _/-\o_