MarlindeRooz schreef:In een winkel werken op black Friday / vlak voor Sinterklaas.
Dat hele black Friday, die koop hysterie is niet fijn.
En al helemaal niet als je er moet werken op zo’n dag…
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Gisteren een eierkoker gekocht bij Blokker maar denk niet dat die goed werkt, helaas geven ze geen garantie meer (wat ik begrijp maar is wel jammer als iets gelijk niet goed lijkt te werken)
Siggislief schreef:Voor mijn zere rug ook nog even snel langs de huisarts gegaan vanmorgen,
moest er toch zijn maar dan bij de assistente.
Of ik al aan de Paracetamol was begonnen, nee want dat werkt niet..
Maar nu moet ik iedere dag 1 x 2 Paracetamol & 1 Tramadol slikken,
en als dat niet helpt word er zwaarder medicatie bij gehaald..(Oxycodon)
(Ik mag geen Iburprofen/Naproxen en Diclofenac door bepaalde medicatie dat ik iedere dag slik)
Maar vanavond eerst naar een fysio om 20.30u, en hopelijk helpt het.
Nyaleti schreef:Siggislief schreef:Voor mijn zere rug ook nog even snel langs de huisarts gegaan vanmorgen,
moest er toch zijn maar dan bij de assistente.
Of ik al aan de Paracetamol was begonnen, nee want dat werkt niet..
Maar nu moet ik iedere dag 1 x 2 Paracetamol & 1 Tramadol slikken,
en als dat niet helpt word er zwaarder medicatie bij gehaald..(Oxycodon)
(Ik mag geen Iburprofen/Naproxen en Diclofenac door bepaalde medicatie dat ik iedere dag slik)
Maar vanavond eerst naar een fysio om 20.30u, en hopelijk helpt het.
Ohmygod. Dit is echt ons zorgstelsel ten top.
"Hoi ik heb al heel erg lang last van m'n rug. Zelfs Tramadol (!!) werkt niet voldoende. Kunnen we aub verder kijken?"
"Nou ik zie dat je ons aller heilige wondermiddel Paracetamol nog niet hebt gebruikt dus ik kan echt helemaal niks voor je doen totdat je dat eerst probeert"
AAAAAAH
TheNovelist schreef:Gisteren een eierkoker gekocht bij Blokker maar denk niet dat die goed werkt, helaas geven ze geen garantie meer (wat ik begrijp maar is wel jammer als iets gelijk niet goed lijkt te werken)
Telpeva schreef:Het constante geschreeuw van black friday, want koop nu, controleer nu alle sites voor korting, en ik heb daardoor een behoorlijke fear of missing out zeg maar.
Maar elke plek waar ik kijk zijn de aanbiedingen niet boeiend, niet per se anders als normaal. En ja sommige dingen zijn nu goedkoper, zeker als je ze in bulk koopt, zoals mijn handzeep: ja, die is nu inderdaad goedkoper als normaal. Wat scheelt het? 1 euro op 7 flesjes. Als ik er nu 7 koop, dan ben ik een euro goedkoper uit als wanneer ik over een maand 7 flesjes tegelijk zou kopen.
Al die herrie voor een euro? Really?
juval schreef:ontherun schreef:Ik hoorde de medewerker laatst zeggen dat de garantie niet via hun liep maar via … iets andersUiteraard niet verstaan/onthouden wat dan, maar wellicht de moeite om even na te gaan vragen?
de fabrikant wellicht.
Tancreda4 schreef:Weer die vieze haardvuur geur in huis. Ik hoop dat t huis van degene die dit veroorzaakt eens affikt ofzo, dan stinkt het maar nog 1x en js het daarna klaarBah.
Verder aan m'n knie. Die kan het elk moment begeven en is in tijden niet zo slecht geweest. Wat 3 weken ziek zijn wel niet kan doen voor je spieren, moest weer opnieuw alles opbouwen en daarmee ook weer helemaal bij 0 met m'n knie. En dat vind ie niet grappig...