Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 11:40

MarlindeRooz schreef:
In een winkel werken op black Friday / vlak voor Sinterklaas. -O-

Dat hele black Friday, die koop hysterie is niet fijn.
En al helemaal niet als je er moet werken op zo’n dag…

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 11:42

Het constante geschreeuw van black friday, want koop nu, controleer nu alle sites voor korting, en ik heb daardoor een behoorlijke fear of missing out zeg maar.
Maar elke plek waar ik kijk zijn de aanbiedingen niet boeiend, niet per se anders als normaal. En ja sommige dingen zijn nu goedkoper, zeker als je ze in bulk koopt, zoals mijn handzeep: ja, die is nu inderdaad goedkoper als normaal. Wat scheelt het? 1 euro op 7 flesjes. Als ik er nu 7 koop, dan ben ik een euro goedkoper uit als wanneer ik over een maand 7 flesjes tegelijk zou kopen.
Al die herrie voor een euro? Really?

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 11:48

Moet stofzuigen vandaag en pijn in mijn rug slechte combi. Beetje pech ga ik nog met mezelf vloer dweilen.

Zit nl ook een bult op de plek waar het zeer doet. En gisteren leek het wel of iets afscheuren.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 12:37

Zowel diabetes arts als gynaecoloog wat extreem uitloopt -O- Dit was niet de afspraak.....

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 12:54

Gisteren een eierkoker gekocht bij Blokker maar denk niet dat die goed werkt, helaas geven ze geen garantie meer (wat ik begrijp maar is wel jammer als iets gelijk niet goed lijkt te werken)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 13:10

Voor mijn zere rug ook nog even snel langs de huisarts gegaan vanmorgen,
moest er toch zijn maar dan bij de assistente.

Of ik al aan de Paracetamol was begonnen, nee want dat werkt niet..
Maar nu moet ik iedere dag 1 x 2 Paracetamol & 1 Tramadol slikken,
en als dat niet helpt word er zwaarder medicatie bij gehaald..(Oxycodon)
(Ik mag geen Iburprofen/Naproxen en Diclofenac door bepaalde medicatie dat ik iedere dag slik)

Maar vanavond eerst naar een fysio om 20.30u, en hopelijk helpt het.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 13:14

TheNovelist schreef:
Gisteren een eierkoker gekocht bij Blokker maar denk niet dat die goed werkt, helaas geven ze geen garantie meer (wat ik begrijp maar is wel jammer als iets gelijk niet goed lijkt te werken)

En als je de insteek pakt: ik kom niet terug met een apparaat dat niet meer werkt, jullie hebben we een op voorhand defect apparaat verkocht. Garantie is voor iets dat ooit werkte maar nu niet meer. Dit ding heeft nooit gewerkt.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 13:30

Ik hoorde de medewerker laatst zeggen dat de garantie niet via hun liep maar via … iets anders :Y) Uiteraard niet verstaan/onthouden wat dan, maar wellicht de moeite om even na te gaan vragen?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 13:38

Siggislief schreef:

(Ik mag geen Iburprofen/Naproxen en Diclofenac door bepaalde medicatie dat ik iedere dag slik)

Ohmygod. Dit is echt ons zorgstelsel ten top.

"Hoi ik heb al heel erg lang last van m'n rug. Zelfs Tramadol (!!) werkt niet voldoende. Kunnen we aub verder kijken?"
"Nou ik zie dat je ons aller heilige wondermiddel Paracetamol nog niet hebt gebruikt dus ik kan echt helemaal niks voor je doen totdat je dat eerst probeert"

AAAAAAH

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 13:42

Nyaleti schreef:
Siggislief schreef:

Ohmygod. Dit is echt ons zorgstelsel ten top.

"Hoi ik heb al heel erg lang last van m'n rug. Zelfs Tramadol (!!) werkt niet voldoende. Kunnen we aub verder kijken?"
"Nou ik zie dat je ons aller heilige wondermiddel Paracetamol nog niet hebt gebruikt dus ik kan echt helemaal niks voor je doen totdat je dat eerst probeert"

AAAAAAH

Ik heb het mijn fysio verteld wat mijn huisarts voorgesteld had en geloofde niet dat mijn HA dat had gezegd.
Maar uiteindelijk heeft hij ook nog gezegd max 2 paracetamol per dag, of meerdere keren maar dan zonder Tramadol.

Vanavond word ik door een van zijn medewerkers behandeld, en Dinsdag ochtend word ik door hemzelf behandeld.

Ik zit hier half stoned van de Tramadol, en de pijn gaat er dwars door heen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 14:01

Ik werd gevraagd om vanmiddag gezellig mee te gaan shoppen in de stad!
Maar ik kan niet lopen.
^)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 14:40

TheNovelist schreef:

Ik zit met een stofzuiger die binnen garantie kapot is gegaan (nou ja na 3 maanden al stuk zelfs) . Maar helaas reparatie kan niet meer :n dat is pech garantie weg. -O-

En ik erger me steeds meer aan de digitalisering en de afschaling van menselijk contact en overal apps voor moeten hebben enz, ik ben al meer dan een week bezig om voor iemand een simpel iets te wijzigen bij een bank. Maar moet digitaal enz maar de persoon is digibeet en leest slecht en is ook nog ziek. Maar om iemand aan huis te krijgen zou moeten kunnen maar loopt steeds vast van kastje muur enz, en naar een kantoor gaan 40 km verderop lukt fysiek echt niet meer. En nog is het niet geregeld. -:(-

Credit card die alleen nog alles met een app wil gaan doen ipv zelfs de mail met hoe en wat van die rekening gaan ze mee stoppen doe de app maar. En dat wil mijn telefoon niet. Digitaal formulier hier, wachtwoord daar dat aan honderdduizend verschillende eisen moet voldoen en het liefst ook nog iedere week wijzigen bij wijze van spreken. Een spontaan uitje naar iets is al lastiger, geen kaartjes meer te koop soms zelfs bij de ingang ervan. En met een handicap vooraf heel veel dingen moeten regelen soms ook want anders kun je nergens in. Kassas die steeds verder worden afgebouwd want je moet het zelf maar gaan doen.

Het wordt er niet prettiger op voor de minder digitaal getrainde mens en voor de eenzameren tsja die moeten maar wennen aan nog minder menselijk contact. -O-

#ja gefrustreerd vandaag :')

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 15:56

Zijn 2 weken geleden de rijlaarzen van de eigenaresse van mijn vp kwijtgeraakt. Heb echt de hele stal afgezocht (meerdere keren) maar ze zijn nergens te vinden.
Dus of zij heeft ze zelf uitgedaan en niet in de kast gelegd of ik heb ze eruit gehaald met het invetten van het zadel o.i.d. Maar dan alsnog zouden ze ergens moeten liggen als we ze een keer per ongeluk buiten de kast hebben laten staan...

Godzijdank zijn het laarzen van €77 nieuw, maar toch. Heel vervelend.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 15:59

ontherun schreef:
Ik hoorde de medewerker laatst zeggen dat de garantie niet via hun liep maar via … iets anders :Y) Uiteraard niet verstaan/onthouden wat dan, maar wellicht de moeite om even na te gaan vragen?

Via het merk van het product zelf dacht ik!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 16:01

ontherun schreef:

de fabrikant wellicht.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 16:26

Dacht ga alvast even kijken wat mijn ontstekingswaarde weet nu ook gelijk waarom ik zoveel pijn heb.

Het is maar 25 iets gaat er heel fout in mijn lijf. 8)7

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 16:47

Telpeva schreef:
Het constante geschreeuw van black friday, want koop nu, controleer nu alle sites voor korting, en ik heb daardoor een behoorlijke fear of missing out zeg maar.
Maar elke plek waar ik kijk zijn de aanbiedingen niet boeiend, niet per se anders als normaal. En ja sommige dingen zijn nu goedkoper, zeker als je ze in bulk koopt, zoals mijn handzeep: ja, die is nu inderdaad goedkoper als normaal. Wat scheelt het? 1 euro op 7 flesjes. Als ik er nu 7 koop, dan ben ik een euro goedkoper uit als wanneer ik over een maand 7 flesjes tegelijk zou kopen.
Al die herrie voor een euro? Really?

“Gelukkig” is veel van de korting gefabriceerd, en gewoon helemaal geen korting. Je moet eens voor de gein bij de Kruidvat het kortingskaartje weghalen en kijken wat er op het originele kaartje erachter staat. 9/10 dezelfde prijs als de korting :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:08

juval schreef:
ontherun schreef:

de fabrikant wellicht.

Alleen in het geval van Blokker merk wel even handig om te vragen, geen idee wat daar de ‘fabrikant’ van is. Ging er eerlijk gezegd ook vanuit dat ze Blokker eigen merk had :o

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:16

Pakket blijk in zo'n pakket kluis te liggen.
Alleen mijn track en trace blijft op bezorger onderweg staan, dus ik krijg geen afhaal code.

En met de klantenservice kom ik ook niet veel verder -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:30

Heel klote NS man. Gisteren reden die prutsmutsen treinen al niet, moet ik omreizen en nog meer betalen omdat zij geen bussen inzetten.

Nu die poedersuiker OV-fiets die niet open gaat en het is 4 graden buiten. Zit al 19 minuten in de wacht voor de klantenservice. Als ik nog een keer "nog een moment geduld alstublieft" hoor dan steek ik echt die banden lek (grapje natuurlijk).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 19:11

Paard heeft waarschijnlijk luizen, ik heb echt overal jeuk nu

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 19:12

FedEx. Ik had niet het idee dat het mogelijk was, maar die zijn nog erger dan DHL en UPS bij elkaar...

Bel het chatbotnummer, en dat zegt nee ga naar de website. Vul je daar het zendingsnummer in, komt er nee bel de chatbot. Ik laat de zending maar terug sturen, de afzender heeft het geprobeerd maar die kwam er ook niet uit :\

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:09

Vandaag ook zo'n ergernis gehad, dat ik de hele dag
en eigenlijk al de hele week dacht dat ik om 14.00u een afspraak had bij de Huisarts vandaag.

Krijg ik ineens een melding dat ik om 10.00u bij de Huisarts moest zijn,
oftewel snel omkleden en richting de Huisarts lopen. :')

En het zit mij nu nog steeds niet lekker,
hoe kom ik er op dat het 14.00u was en niet 10.00u. 8)7 :x

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:17

Echt een rotdag

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:54

Tancreda4 schreef:
Weer die vieze haardvuur geur in huis. Ik hoop dat t huis van degene die dit veroorzaakt eens affikt ofzo, dan stinkt het maar nog 1x en js het daarna klaar :+ Bah.

Verder aan m'n knie. Die kan het elk moment begeven en is in tijden niet zo slecht geweest. Wat 3 weken ziek zijn wel niet kan doen voor je spieren, moest weer opnieuw alles opbouwen en daarmee ook weer helemaal bij 0 met m'n knie. En dat vind ie niet grappig...

Heb je al eens aan ze gevraagd wat voor hout ze stoken? Je hebt kans dat hun hout te vochtig is of verlijmd of gelakt of... Goed hout ruik je niet of nauwelijks. Misschien zijn ze zich er niet eens van bewust wat dit bij andere bewoners doet.