Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:
Ik vroeg mij gister af, toen ik in een bus stond vol met pupers, hoe je het best kunt reageren op irritant gedrag. Het was hutje mutje vol in de bus, en achter mij stond een jochie steeds langs mijn hoofd/in mijn oor te fluisteren en fluiten. Al lachend met zijn maat.
Zebrastreep schreef:M_D_H schreef:Ik heb even een enorm baal momentje... Ik ben klaar wakker, al in mijn "thuiswerkkleding" laptop en alles staat al aan, thee zit al in de thermoskan, ontbijt staat al klaar. Ik log om half 9 in om mijn werkdag te beginnen... En besef mij in eens dat ik pas om half 10 moet beginnen![]()
Wat moet ik nu dan met mijn overgebleven tijd?
En het is extra balen omdat ik last heb van spanningshoofdpijn. Als ik beter nagedacht had, had ik vanmorgen nog in bad kunnen zitten met lavendelolie en had ik een poging kunnen doen om mijn nek en schouders te laten ontspannen. Nu is daar niet meer genoeg tijd voor.
Een uur eerder stoppen
Sintara schreef:Ik erger me heel erg aan iemand die zn paard een 'lekker ouderwets type' noemt en m heel bespiert vindt, maar ze is gewoon moddervet
_San87_ schreef:Koppijn. Pillen helpen niet.
Winged schreef:Kookaburra schreef:
Ik vroeg mij gister af, toen ik in een bus stond vol met pupers, hoe je het best kunt reageren op irritant gedrag. Het was hutje mutje vol in de bus, en achter mij stond een jochie steeds langs mijn hoofd/in mijn oor te fluisteren en fluiten. Al lachend met zijn maat.
Gezien ook jonkie manlijke pubers onzeker als de malle zijn:
Omdraaien, recht in de ogen kijken. Vervolgens verschrikt naar de haarlijn kijken. Weer in de ogen kijken, weer naar de haarlijn. 'Ohjee, dat is al vroeg' mompelen en je omdraaien.
Grootste angst van de meeste manlijke gevallen: het verliezen van haar.
Omdraaien, recht in de ogen kijken. Vervolgens verschrikt naar de haarlijn kijken. Weer in de ogen kijken, weer naar de haarlijn. 'Ohjee, dat is al vroeg' mompelen en je omdraaien.
Lau schreef:Kookaburra schreef:(...)
De optie omdraaien en 'nu is het klaar!', met daarbij een gericht knietje in het kruis.. Die heb ik maar niet uitgevoerd
Vind dat laatste best een geschikte reactie
LaPluche schreef:Ik wil een link van die deken![]()
Mijn geadopteerde poes die zwanger bleek en waar ik nu dus 2 kittens van heb. En me nu al druk maak over hoe ik een fijne plek voor ze kan vinden.
[ [url=m/6KdcL1.jpg]Afbeelding[/url] ]