Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:48

Ik had nog een koffie gehaald en die ter plekke nog lekker rustig opgedronken, r*t ff op zeg :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:54

Relaxed schreef:
Ik had nog een koffie gehaald en die ter plekke nog lekker rustig opgedronken, r*t ff op zeg :n

Dit, idd. Het is niet dat er maar één pomp was :').

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 17:04

Abonnementhouders van de Efteling die zeuren dat er 15 dagen in het jaar zijn dat ze niet kunnen gaan.

Ok Henk en Gerda, maar wees gewoon even blij dat er nog 350 andere dagen zijn waarop je gewoon kunt en dat je überhaupt geld hebt voor een abonnement.

First world problems.. :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 17:09

Dat mijn tanden pijn doen van het bleken maar moet en wil ook nog 1 dag voor het beste resultaat. Ook echt first world problems dit :=

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 17:15

Aan mezelf.

Ik heb gisteren een kado voor mijn vader op de post gedaan ivm zijn verjaardag vandaag. ook was ik vanochtend in de famillie app enorm enthousiast met GEFELICITEERD incl 20 smileys.

Na een hele drukke werkdag kijk ik in de damillie app en zie ik allemaal vraagtekens van anderen famillie leden en een foto van pap en zijn kado met alvast bedankt!

Hij is de 28ste jarig. :') :') :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 17:29

Meetings voor studie die langer gemaakt worden dan nodig door 1 persoon

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 17:31

Kana schreef:
Aan mezelf.

Ik heb gisteren een kado voor mijn vader op de post gedaan ivm zijn verjaardag vandaag. ook was ik vanochtend in de famillie app enorm enthousiast met GEFELICITEERD incl 20 smileys.

Na een hele drukke werkdag kijk ik in de damillie app en zie ik allemaal vraagtekens van anderen famillie leden en een foto van pap en zijn kado met alvast bedankt!

Hij is de 28ste jarig. :') :') :')

Ohhh wat erruuug bij je vader nog wel :') :') :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 17:33

Mijn oor is nog steeds dicht en pijnlijk, ik ben inmiddels ook f*cking chagrijnig dat ik mezelf de hele f*cking tijd moet horen ademen :')

En mijn huisarts meent dit te kunnen fixen met Xylometazoline en "nog een weekje afwachten", b*tch, ik ben sinds 4 weken aan het afwachten en het wordt er niet beter van. Ex Xylometazoline doet geen f*ck :roll:

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 18:27

xPabloBokt schreef:
Abonnementhouders van de Efteling die zeuren dat er 15 dagen in het jaar zijn dat ze niet kunnen gaan.

Ok Henk en Gerda, maar wees gewoon even blij dat er nog 350 andere dagen zijn waarop je gewoon kunt en dat je überhaupt geld hebt voor een abonnement.

Vroeger was de Efteling überhaupt maar van de paasvakantie tot de herfstvakantie open en bestond er ook geen winterefteling. Daar betaalde je dan alleen wel veel minder voor.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 18:37

Zit te pauzeren/eten in de kantine met nog een andere collega en ze haalt om de 20 seconden haar neus luid op. Ik heb al twee subtiele hints gegeven dat ik het hoor maar met elke snuif begint het meer onderhuids te broeien en vrees dat ik zo héél onsubtiel ga zijn.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 18:56

Ff melden: haal op die stekker, snot is lekker :Y)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 18:59

Mijn favoriete kipje is dood :( Vanmiddag deed ze helemaal niets meer, dus ik heb haar lekker warm in de zadelkamer gezet maar net wilde ik haar pakken en toen deed ze zo’n rare beweging en toen was ze dood ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:06

oomens schreef:
xPabloBokt schreef:

Vroeger was de Efteling überhaupt maar van de paasvakantie tot de herfstvakantie open en bestond er ook geen winterefteling. Daar betaalde je dan alleen wel veel minder voor.

Oké boomer.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:16

Telpeva schreef:
Wat een wijf joh :') en dan nog een andere pomp pakken als die waar je met je camper stond, dat had ze ook meteen kunnen doen zeg maar :') koekoek

Ik zou mn camper nog net even wat langer hebben laten staan :o

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:30

Urbanus schreef:
oomens schreef:

Oké boomer.

Dan had ik wel gezegd: "Vroeger was de Efteling gewoon een sportveld met buitenzwembad en waren we al blij met het sprookjesbos."

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:38

Boos, gefrustreerd en ik zit er even helemaal doorheen...

Pony kan bijna niet meer lopen, vandaag foto's van zijn voetjes laten maken en het is helemaal foute boel. We weten dat hij gevoelig is voor bevangenheid en zijn daar ook altijd super voorzichtig mee. Ook de hoefsmid krijgt instructies, want nadat hij bekapt is loopt hij altijd extra gevoelig en krijgt hij weer een aanval van hoefbevangenheid. Heeft ze gewoon weer een stuk van de zool afgehaald! Het was er al af voordat we er iets van konden zeggen. Met als gevolg dat die nu helemaal niet meer kan lopen.

Conclusie is dat pony nog net niet dood is. Maar als het met speciaal beslag en buut niet beter gaat is het wel einde verhaal. Ik ben echt een beetje gebroken op dit moment.. van de 4 pony's die we hebben is hij echt mijn alles en kan je me echt opvegen als blijkt dat dit gewoon niet meer goed komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:45

Bah, Dropneus, wat klote. :\ En wat een konijn van een smid... Ik zal duimen dat het toch nog in orde komt :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:47

Dat ik zojuist naar mijn man's ring kijk.. vervolgens naar mijn hand kijk en denk: Waar de fiets is mijn trouwring? :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:50

Dropneus95 schreef:

Pony kan bijna niet meer lopen, vandaag foto's van zijn voetjes laten maken en het is helemaal foute boel. We weten dat hij gevoelig is voor bevangenheid en zijn daar ook altijd super voorzichtig mee. Ook de hoefsmid krijgt instructies, want nadat hij bekapt is loopt hij altijd extra gevoelig en krijgt hij weer een aanval van hoefbevangenheid. Heeft ze gewoon weer een stuk van de zool afgehaald! Het was er al af voordat we er iets van konden zeggen. Met als gevolg dat die nu helemaal niet meer kan lopen.

Conclusie is dat pony nog net niet dood is. Maar als het met speciaal beslag en buut niet beter gaat is het wel einde verhaal. Ik ben echt een beetje gebroken op dit moment.. van de 4 pony's die we hebben is hij echt mijn alles en kan je me echt opvegen als blijkt dat dit gewoon niet meer goed komt

Aaah, kak ;(. Hopelijk verbetert zijn situatie.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:53

Dank alle.

MRI overleeft, kon deze keer beter stil liggen dus duurde minder lang. Ik paar keer gehad dat ik op noodknopje wilde drukken. Maar toch gelukt, kwam er wel met zweet op voorhoofd uit.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:58

Dropneus95 schreef:

Welke regio zit je? Utrecht doet plakbeslag (imprints) op maat, wel alleen op locatie. Er zijn volgens mij nog 2-3 smeden in NL die dat ook doen, weet niet of ze dat aan huis doen of alleen op eigen locatie.

Afbeelding

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 20:03

Volgens mij zou Kees Alblas dat eventueel ook prima kunnen, zit in Heesch, mocht je wat zuidelijker wonen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 20:33

Ik ben alleen thuis , gaat de telefoon staat er externe oproep maar ik hoor alleen een piep geluid.

Klinkt als het begin van een horrorfilm :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 20:51

Zebrastreep schreef:
Ik ben alleen thuis , gaat de telefoon staat er externe oproep maar ik hoor alleen een piep geluid.

Klinkt als het begin van een horrorfilm :')

Nee dan hoor je alleen ademen _O-

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 20:58

Hilary schreef:
Dropneus95 schreef:

Welke regio zit je? Utrecht doet plakbeslag (imprints) op maat, wel alleen op locatie. Er zijn volgens mij nog 2-3 smeden in NL die dat ook doen, weet niet of ze dat aan huis doen of alleen op eigen locatie.

[ [url=m/dn9R3w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er komt een smid via onze dierenarts . Idd regio Utrecht dus misschien is het wel dezelfde. Als het goed is worden de zooltjes besteld.

Bedankt allemaal!