Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kana schreef:Aan mezelf.
Ik heb gisteren een kado voor mijn vader op de post gedaan ivm zijn verjaardag vandaag. ook was ik vanochtend in de famillie app enorm enthousiast met GEFELICITEERD incl 20 smileys.
Na een hele drukke werkdag kijk ik in de damillie app en zie ik allemaal vraagtekens van anderen famillie leden en een foto van pap en zijn kado met alvast bedankt!
Hij is de 28ste jarig.![]()
![]()
xPabloBokt schreef:Abonnementhouders van de Efteling die zeuren dat er 15 dagen in het jaar zijn dat ze niet kunnen gaan.
Ok Henk en Gerda, maar wees gewoon even blij dat er nog 350 andere dagen zijn waarop je gewoon kunt en dat je überhaupt geld hebt voor een abonnement.
First world problems..
oomens schreef:xPabloBokt schreef:Abonnementhouders van de Efteling die zeuren dat er 15 dagen in het jaar zijn dat ze niet kunnen gaan.
Ok Henk en Gerda, maar wees gewoon even blij dat er nog 350 andere dagen zijn waarop je gewoon kunt en dat je überhaupt geld hebt voor een abonnement.
First world problems..
Vroeger was de Efteling überhaupt maar van de paasvakantie tot de herfstvakantie open en bestond er ook geen winterefteling. Daar betaalde je dan alleen wel veel minder voor.
Urbanus schreef:oomens schreef:Vroeger was de Efteling überhaupt maar van de paasvakantie tot de herfstvakantie open en bestond er ook geen winterefteling. Daar betaalde je dan alleen wel veel minder voor.
Oké boomer.
Dropneus95 schreef:Boos, gefrustreerd en ik zit er even helemaal doorheen...
Pony kan bijna niet meer lopen, vandaag foto's van zijn voetjes laten maken en het is helemaal foute boel. We weten dat hij gevoelig is voor bevangenheid en zijn daar ook altijd super voorzichtig mee. Ook de hoefsmid krijgt instructies, want nadat hij bekapt is loopt hij altijd extra gevoelig en krijgt hij weer een aanval van hoefbevangenheid. Heeft ze gewoon weer een stuk van de zool afgehaald! Het was er al af voordat we er iets van konden zeggen. Met als gevolg dat die nu helemaal niet meer kan lopen.
Conclusie is dat pony nog net niet dood is. Maar als het met speciaal beslag en buut niet beter gaat is het wel einde verhaal. Ik ben echt een beetje gebroken op dit moment.. van de 4 pony's die we hebben is hij echt mijn alles en kan je me echt opvegen als blijkt dat dit gewoon niet meer goed komt
Dropneus95 schreef:Boos, gefrustreerd en ik zit er even helemaal doorheen...
Pony kan bijna niet meer lopen, vandaag foto's van zijn voetjes laten maken en het is helemaal foute boel. We weten dat hij gevoelig is voor bevangenheid en zijn daar ook altijd super voorzichtig mee. Ook de hoefsmid krijgt instructies, want nadat hij bekapt is loopt hij altijd extra gevoelig en krijgt hij weer een aanval van hoefbevangenheid. Heeft ze gewoon weer een stuk van de zool afgehaald! Het was er al af voordat we er iets van konden zeggen. Met als gevolg dat die nu helemaal niet meer kan lopen.
Conclusie is dat pony nog net niet dood is. Maar als het met speciaal beslag en buut niet beter gaat is het wel einde verhaal. Ik ben echt een beetje gebroken op dit moment.. van de 4 pony's die we hebben is hij echt mijn alles en kan je me echt opvegen als blijkt dat dit gewoon niet meer goed komt
Hilary schreef:Dropneus95 schreef:Boos, gefrustreerd en ik zit er even helemaal doorheen...
Welke regio zit je? Utrecht doet plakbeslag (imprints) op maat, wel alleen op locatie. Er zijn volgens mij nog 2-3 smeden in NL die dat ook doen, weet niet of ze dat aan huis doen of alleen op eigen locatie.
[ [url=m/dn9R3w.jpg]Afbeelding[/url] ]