Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Voor mijn gevoel is heel Nederland vrij vandaag. Ik zit te wachten op mijn trein om naar kantoor te gaan. Ik vind mezelf dus heel erg zielig
PineApple schreef:Mo_86 schreef:Voor mijn gevoel is heel Nederland vrij vandaag. Ik zit te wachten op mijn trein om naar kantoor te gaan. Ik vind mezelf dus heel erg zielig
Ik heb een uur gereden vanmorgen om naar kantoor te gaan...zit ik hier helemaal alleen. De rest heeft allemaal op het laatste moment vrij genomen. Ik had in bed moeten blijven
Captain schreef:Mijn haar verven met henna. Wát een gedoe.
Ik heb zoveel haar en zo lang dat ik dik een half uur bezig ben geweest het er in te smeren. Vriend heeft geholpen maar nog steeds na nadere inspectie heb ik hele delen niet bereikt. Vervolgens overal oranje vlekken want m'n handschoentjes hadden een gat en het is gewoon een zooi.
Zere nek van bepaalde positie zitten en nu moet het nog 2u intrekken, en het is hardstikke zwaar.
Op deze momenten wil ik gewoon de tondeuse pakken en alles afscheren.
En vanmiddag ben ik weer blij met m'n mooie haar.
Moestuin schreef:Nah, daarvoor komt hij te goed van pas op andere vlakken![]()
Hij is schrijnwerker dus zijn zakken zitten constant vol. En die leegt hij dan zonder nadenken. Plooimeters, vijzen, bitten, klemmetjes, potloden, noem maar op. Echt overal. Maar dan verbaasd zijn dat hij wat kwijt is
fjordjes schreef:Stomme poedersuiker toerist! Woon in een toeristisch dorpje, had die doos d'r fiets midden op de weg geparkeerd om een munitie huisje te bekijken. Uh hallo, zet je fiets ff aan de kant, tikte op m'n voorhoofd naar d'r maar ze haalde d'r schouders op.
Moestuin schreef:Iemand de truc om een man te leren opruimen? Laten liggen werkt niet. Ligt er rustig maanden. Boos worden werkt ook niet. Container inkieperen laat ook geen blijvende indruk achter. Ben er helemaal klaar mee
Moestuin schreef:Iemand de truc om een man te leren opruimen? Laten liggen werkt niet. Ligt er rustig maanden. Boos worden werkt ook niet. Container inkieperen laat ook geen blijvende indruk achter. Ben er helemaal klaar mee
Shae schreef:Moestuin schreef:Iemand de truc om een man te leren opruimen? Laten liggen werkt niet. Ligt er rustig maanden. Boos worden werkt ook niet. Container inkieperen laat ook geen blijvende indruk achter. Ben er helemaal klaar mee
Jouw man heeft wel positieve karaktereigenschappen hoop ik? Soms als ik je ergernissen lees ben ik al helemaal klaar met je man en ik ken 'm nieteens.