Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 09:43

Hij waarschijnlijk ook niet _O- _O-

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 09:45

Weet je wel het merk en type? Dan kun je de handleiding waarschijnlijk online wel vinden. Wij hadden voor onze hond een automatische voerbak voor de laatste maaltijd brokjes (anders was zijn maag te lang leeg en was het elke ochtend overgeven). Ik moest elke keer als er iets aangepast worden het opzoeken, heb nooit geleerd hoe het ding werkte...we hebben m 5 jaar gehad :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 09:46

Mo_86 schreef:
Voor mijn gevoel is heel Nederland vrij vandaag. Ik zit te wachten op mijn trein om naar kantoor te gaan. Ik vind mezelf dus heel erg zielig :')

Ik wilde heel graag werken maar er was te weinig werk opgegeven dus ik was na 1 uur klaar in plaats van de verwachte 3 uurtjes. :')

Ik heb geld nodig oke.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 10:11

Niet lekker in mijn vel omdat ik ongesteld moet worden bah -O-

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 10:43

PineApple schreef:
Mo_86 schreef:
Voor mijn gevoel is heel Nederland vrij vandaag. Ik zit te wachten op mijn trein om naar kantoor te gaan. Ik vind mezelf dus heel erg zielig :')

Ik heb een uur gereden vanmorgen om naar kantoor te gaan...zit ik hier helemaal alleen. De rest heeft allemaal op het laatste moment vrij genomen. Ik had in bed moeten blijven :

Ik zat letterlijk alleen op kantoor en toen is een andere collega toch nog naar kantoor gekomen.

Straks gaan we KFC halen als lunch. :')

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 10:55

Hier zijn er meer mensen maar ik had geloof ik liever in m’n eentje gezeten :') . Tel daar PMS bij op en het feit dat het vannacht in m’n rug is geschoten toen ik opstond om naar de wc te gaan en het allerergste: mijn pakket met kleding die vandaag op kantoor zou worden bezorgd, mijn enige lichtpuntje, is wederom vertraagd. poedersuiker DHL. Ik denk dat we kunnen samenvatten als: ‘niet mijn dag’. Is het al weekend?

Verder: iedereen die om wat voor reden dan ook ook een ‘niet mijn dag’ heeft: sterkte, het is bijna weekend

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 11:18

Mijn haar verven met henna. Wát een gedoe.
Ik heb zoveel haar en zo lang dat ik dik een half uur bezig ben geweest het er in te smeren. Vriend heeft geholpen maar nog steeds na nadere inspectie heb ik hele delen niet bereikt. Vervolgens overal oranje vlekken want m'n handschoentjes hadden een gat en het is gewoon een zooi.
Zere nek van bepaalde positie zitten en nu moet het nog 2u intrekken, en het is hardstikke zwaar.

Op deze momenten wil ik gewoon de tondeuse pakken en alles afscheren. :+
En vanmiddag ben ik weer blij met m'n mooie haar.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 11:31

Afbeelding

Hieraan. Loop kreupel met schoen :=

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:06

Weer werkmannen in huis. Na 2 weken wel klaar mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:07

Captain schreef:
Mijn haar verven met henna. Wát een gedoe.
Ik heb zoveel haar en zo lang dat ik dik een half uur bezig ben geweest het er in te smeren. Vriend heeft geholpen maar nog steeds na nadere inspectie heb ik hele delen niet bereikt. Vervolgens overal oranje vlekken want m'n handschoentjes hadden een gat en het is gewoon een zooi.
Zere nek van bepaalde positie zitten en nu moet het nog 2u intrekken, en het is hardstikke zwaar.

Op deze momenten wil ik gewoon de tondeuse pakken en alles afscheren. :+
En vanmiddag ben ik weer blij met m'n mooie haar.

Om die reden verf ik mijn haar gewoon niet :7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:24

Iemand de truc om een man te leren opruimen? Laten liggen werkt niet. Ligt er rustig maanden. Boos worden werkt ook niet. Container inkieperen laat ook geen blijvende indruk achter. Ben er helemaal klaar mee :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:26

De man zelf opruimen? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:27

Nah, daarvoor komt hij te goed van pas op andere vlakken :')

Hij is schrijnwerker dus zijn zakken zitten constant vol. En die leegt hij dan zonder nadenken. Plooimeters, vijzen, bitten, klemmetjes, potloden, noem maar op. Echt overal. Maar dan verbaasd zijn dat hij wat kwijt is :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:31

Moestuin schreef:
Nah, daarvoor komt hij te goed van pas op andere vlakken :')

Hij is schrijnwerker dus zijn zakken zitten constant vol. En die leegt hij dan zonder nadenken. Plooimeters, vijzen, bitten, klemmetjes, potloden, noem maar op. Echt overal. Maar dan verbaasd zijn dat hij wat kwijt is :')

Allemaal bij elkaar vegen en in een bak in de kast zetten. Als ie wat kwijt is, kan hij daar zoeken.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:42

Oordoppen besteld en een telefoonhoesje ontvangen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:46

luuntje schreef:
Oordoppen besteld en een telefoonhoesje ontvangen.

Is het een mooi hoesje?

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:47

Woensdag een icing sheet besteld met foto, zou vandaag binnen komen en is er nog niet.. track en tracé werkt ook niet...

Heb al gemaild, maar alleen een antwoord waar ik niks mee kan..
Heb hem morgen wel nodig nodig voor de taart van m'n moeder.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:48

Stomme poedersuiker toerist! Woon in een toeristisch dorpje, had die doos d'r fiets midden op de weg geparkeerd om een munitie huisje te bekijken. Uh hallo, zet je fiets ff aan de kant, tikte op m'n voorhoofd naar d'r maar ze haalde d'r schouders op.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:55

Kinderen van andere mensen.. bah.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 13:17

fjordjes schreef:
Stomme poedersuiker toerist! Woon in een toeristisch dorpje, had die doos d'r fiets midden op de weg geparkeerd om een munitie huisje te bekijken. Uh hallo, zet je fiets ff aan de kant, tikte op m'n voorhoofd naar d'r maar ze haalde d'r schouders op.

Gewoon over de fiets heen rijden :7.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 13:29

Moestuin schreef:
Iemand de truc om een man te leren opruimen? Laten liggen werkt niet. Ligt er rustig maanden. Boos worden werkt ook niet. Container inkieperen laat ook geen blijvende indruk achter. Ben er helemaal klaar mee :+

Jouw man heeft wel positieve karaktereigenschappen hoop ik? Soms als ik je ergernissen lees ben ik al helemaal klaar met je man en ik ken 'm nieteens. :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 13:34

Moestuin schreef:

Je gewoon erbij neerleggen? Waarschijnlijk ziet hij geen probleem dat iets ergens ligt omdat hij het dat ook echt niet vindt.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 13:36

Moestuin schreef:

Scheiding aanvragen... Nee flauw mopje. Sorry _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 13:50

Shae schreef:
Moestuin schreef:

Jouw man heeft wel positieve karaktereigenschappen hoop ik? Soms als ik je ergernissen lees ben ik al helemaal klaar met je man en ik ken 'm nieteens. :')

Hij gaat helemaal mee in mijn dieren en moestuin gekte, heeft dezelfde humor als ik, we staan verder op dezelfde manier in het leven en hij is een goede vader. Dus ja, gelukkig zijn die er ook en wegen die flink meer door dan de negatieve :D

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 13:54

Vermoeid maar moet zo werken