bigone schreef:Lekker, net Franse frietjes en loempia’s gehad. Zelf gebakken.
Nu wil ik ook loempia's
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Waarom willen jullie eigenlijk nog steeds weten hoeveel patienten er opgenomen zijn, hoeveel besmet enz?
Is dat zo belangrijk om te weten?
Wat doen jullie met die info?
SusanH schreef:purny schreef:Ik ben benieuwd of de griepprik groep onder de 60 ook straks een uitnodiging krijgt.
Ik vind het heel onduidelijk nu. Clienten van ons die eerst wel onder de risico groep willen hoeven nu blijkbaar ineens geen 2e booster.
Aan de andere kant denk ik wel, waar eindigt het.
Popstra schreef:Waarom willen jullie eigenlijk nog steeds weten hoeveel patienten er opgenomen zijn, hoeveel besmet enz?
Needje schreef:Popstra schreef:Waarom willen jullie eigenlijk nog steeds weten hoeveel patienten er opgenomen zijn, hoeveel besmet enz?
Omdat dat imo wel íets zegt over hoe ziekmakend het is.
Als je bij toeval besmet lijkt bij opname of dat je door COVID opgenomen wordt is imo wel een verschil. Ondanks dat het voor het ziekenhuis weinig uitmaakt qua zorg helaas.
Sizzle schreef:Bij ons wordt pas in de herfst weer een booster aangeboden voor risicopersonen. Dat is ook in lijn met het WHO.
Er is nog helemaal geen duidelijkheid of zo kort na elkaar een booster geven nut heeft. In Israel waren in iedergeval de voordeken nauwelijs te zien.
Zomaar gaan prikken op gevoel zonder wetenschap is niet uets waar we naartoe zouden moeten.
karrij schreef:Popstra schreef:Waarom willen jullie eigenlijk nog steeds weten hoeveel patienten er opgenomen zijn, hoeveel besmet enz?
Ik kijk ook nog regelmatig, wat ik met die info doe? Niks! Gewoon ter info aannemen.
Needje schreef:Er werd eerder nl gezegd dat het zo mild niet is omdat er nog steeds dagelijks 250 mensen worden opgenomen. Daarvan zal dus iets minder dan de helft bij toeval positief blijken.
Dus dat scheelt toch gelukkig al wel wat.
xxxmh schreef:besita schreef:Ons mama heeft 4 prikken gehad en toch verleden week positief getest
Met keelpijn , diep hoesten en neusverkoudheid naar de dokter die voor de zekerheid test heeft gedaan
Met die prikken kan je gewoon corona krijgen hoor. Je wordt er als het goed is minder ziek van.