Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Precies [***]!
En zo ken ik ook mensen, ja! Ze hebben een grote woning. En ja! Ze hebben een grote auto. Maar die staat op naam van hun bedrijf. Maar die man, die werkt! Week in én week uit. Zodat alles betaalbaar blijft.
Zijn dochters krijgen hun eerste studie. Waarom? Omdat hij wil dat ze een goede start hebben! Maar beide dochters werken naast hun studie keihard bij!
Om mij heen hoor ik de jaloezie van de daken rollen.
Enige wat ik denk.
"Wauw! Wat werken die mensen hard om alles goed rond te hebben. Ja! Dan mag je van mij best vakantie nemen!"
Marije_1997 schreef:maralyn schreef:Precies Marije!
En zo ken ik ook mensen, ja! Ze hebben een grote woning. En ja! Ze hebben een grote auto. Maar die staat op naam van hun bedrijf. Maar die man, die werkt! Week in én week uit. Zodat alles betaalbaar blijft.
Zijn dochters krijgen hun eerste studie. Waarom? Omdat hij wil dat ze een goede start hebben! Maar beide dochters werken naast hun studie keihard bij!
Om mij heen hoor ik de jaloezie van de daken rollen.
Enige wat ik denk.
"Wauw! Wat werken die mensen hard om alles goed rond te hebben. Ja! Dan mag je van mij best vakantie nemen!"
Mijn opleiding is ook door m'n ouders betaald. Maar moest toen ik van de middelbare af ging gewoon elke zomer werken. Want ik wou ook wel eens wat leuks kopen. En daar heb ik altijd voor gewerkt. Ik denk dat de gezinnen met de mooiste auto's en grootste huizen het beste weten wat werken is. En de mensen die lopen te klagen er over weten niet eens wat werken is. Ik heb zelfs m'n nieuwe bed zelf moeten betalen. Net als een laptop, pc tv etc. Tuurlijk krijg ik wel es wat en met financiële tegenslagen zijn ze er wel. Maar heb altijd geleerd dat als je iets wil je er voor moet werken. Simpel.
Moestuin schreef:Vader die iedereen nu probeert op te zetten tegen mij. Kerel, laat het los… Hier verlies je alleen maar meer mee dan dat je er mee wint.
xPabloBokt schreef:Boeken besteld voor mijn minor.. dag €195
iirrssjjee schreef:Het lijkt hier wel een oorlogsgebied... Hoezo vuurwerkverbod?
Zebrastreep schreef:iirrssjjee schreef:Het lijkt hier wel een oorlogsgebied... Hoezo vuurwerkverbod?
Ik zit mijn hond ook maar te vertellen dat dit de ergste week wordt... En dan is ze morgen ook nog een paar uurtjes alleen.. Dat wordt dus niksIk kan haar wel meenemen maar ben bang dat ze uithaalt naar de cliënten op mijn werk en dat ik de hele tijd op haar moet letten.
saskiaojan schreef:Dat de paarden zo duur zijn... 5 jarige, b springen, kleine bemerking 10 k![]()
En zo zijn er veel, normale prijsklasse; 12,5 k ...
echt schiet mij maar in de kerstboom. Voor de normale mens is een paard niet meer te betalen.
Zebrastreep schreef:iirrssjjee schreef:Het lijkt hier wel een oorlogsgebied... Hoezo vuurwerkverbod?
Ondersteun je de hond er in dat ze angstig is voor vuurwerk? Je kan no Adaptil tabletten halen bij de dierenarts. Die werken al binnen 2 uur.