Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik heb exact hetzelfde probleem alleen heb ik brede voeten dus pas ik ook al gauw de damesschoenen in maat 43 niet. Kijk eens bij Meeuwis in Meijel, ze hebben ook een webshop. Zij verkopen dames schoenen in grote maten.
xPabloBokt schreef:Ik weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen... In ieder geval wil ik zeggen dat je je vooral niet groot hoeft te houden als je er zelf doorheen zit. Je maakt je ontzettend veel zorgen, dat mag je ook gewoon uiten, ook naar je moeder toe. Sterk zijn zit niet in het wegstoppen van je emoties, maar in het accepteren van die emoties, ze er te laten zijn, niet boos te worden op jezelf en ondanks de pijn toch door te blijven gaan.Dat ik elke keer zo'n emotionele vaatdoek ben als ik nu met mijn moeder praat. Wil gewoon normaal doen voor haar maar zit elke keer te janken. Heel frustrerend..
luuntje schreef:Fading, mijn pedicure is wel open.
Ze is wel medisch en ik ga vanwege medische redenen.
Hopelijk kan je snel terecht. En kan je pedicure het weer in orde maken.
luuntje schreef:Fading, mijn pedicure is wel open.
Fading schreef:luuntje schreef:Fading, mijn pedicure is wel open.
Is een likdoorn medisch? Ik heb een staand beroep.. heb die pleisters al geprobeerd... Maar heb t nu zelf al verpest volgensmij dus laat het eerst even helen.. auw
Nayomie schreef:Dat ik bijna aangereden ben door een mevrouw in een auto omdat die niet vond dat ik voorrang had als voetganger.
Seventje schreef:Nayomie schreef:Dat ik bijna aangereden ben door een mevrouw in een auto omdat die niet vond dat ik voorrang had als voetganger.
Ligt er maar net aan waar jij op dat moment liep.
Ik erger mij aan het dog-sitten. Ik kan niet bewegen dan bewegen de honden ook. Puppekind is geopereerd aan een speekselklier cyste afgelopen maandag.
Heb het inpakken inmiddels aardig onder controle.
Maar ik kan dus geen kant op en zit dus thuis. Lijkt wel quarantaine![]()
En dat mijn verlof dag voor morgen is ingetrokken en ik dus moet werken. Dat ik dus op stel en sprong oppas moest regelen.
Gelukt gelukkig!
Fading schreef:luuntje schreef:Fading, mijn pedicure is wel open.
Is een likdoorn medisch? Ik heb een staand beroep.. heb die pleisters al geprobeerd... Maar heb t nu zelf al verpest volgensmij dus laat het eerst even helen.. auw