Popstra schreef:Heb er alweer spijt van dat ik het hier gepost heb. Wat een gezeik zeg!!
Ik begrijp je helemaal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Dat je iemand kinderachtig aanspreekt is inderdaad niet nodig vanuit het winkelmeisje maar ik zou d'r bijna gelijk geven dat iemand na 4(!) maanden nog steeds probeert de winkelregels te omzeilen. Het is niet dat dit gisteren zo in is gegaan.
LadyMadonna schreef:Nee, omdat mensen geen afstand houden, zoeken over winkelwagentjes, geen mandje willen, niet willen pinnen, geen geduld hebben, etc...
_Penotti schreef:neetoch schreef:Dat werd anders vroeger altijd tegen mij gezegd om het dat irritante stopwoord af te leren, ik gebruikte het in mijn badaap jaren ook veelvuldig, werkte wel...
Badapen gebruikt onze buurman altijd voor ondeugende jeugd, niet heel negatief bedoeld. Eigenlijk luchtig bedoeld.
_Penotti schreef:neetoch schreef:Dat werd anders vroeger altijd tegen mij gezegd om het dat irritante stopwoord af te leren, ik gebruikte het in mijn badaap jaren ook veelvuldig, werkte wel...
Badapen gebruikt onze buurman altijd voor ondeugende jeugd, niet heel negatief bedoeld. Eigenlijk luchtig bedoeld.
Sizzle schreef:Af en toe denk je toch dat de politiek betekend dat je niet logisch hoeft na te denken.
Sinds de opening van de clubs zitten we sinds vandaag nu op een grote sprong naar 200 besmettingen. Iedereen in paniek: we moeten maskers in de winkels invoeren, nu!
Clubs sluiten: neuh...
![]()
_Penotti schreef:Een plaatboef? Die ken ik dan weer niet. Ja badapen eerder ook niet
Ja wie weet kan het nu racistisch worden gezien, maar had toch meer het idee dat de verwijzing naar de dieren ging zonder enige vorm om dat anders te willen zien.
Sureido, ja dat denk ik dat het generatiekloof is
purny schreef:_Penotti schreef:Een plaatboef? Die ken ik dan weer niet. Ja badapen eerder ook niet
Ja wie weet kan het nu racistisch worden gezien, maar had toch meer het idee dat de verwijzing naar de dieren ging zonder enige vorm om dat anders te willen zien.
Sureido, ja dat denk ik dat het generatiekloof is
Ik ken alleen de plaatboef als cd winkel
Sizzle schreef:Het is gewoon totaal onlogisch. Voordat de clubs open waren hadden we geen enkele masker plicht, nergens en de aantallen bleven braaf dalen naar 15 per dag.
Vervolgens gaan de clubs open en bingo: 100-200 gevallen per dag. Dus wat doen we? Maskers introduceren maar clubs open laten.
Ik verwacht af en toe echt ineens iemand die om de hoek springt en „candid camera‘ roept
Contact onderzoek loopt wel goed maar is voorlopig vooral op clubs terug te voeren *verrassing*.
Popstra schreef:sureido schreef:Dat je iemand kinderachtig aanspreekt is inderdaad niet nodig vanuit het winkelmeisje maar ik zou d'r bijna gelijk geven dat iemand na 4(!) maanden nog steeds probeert de winkelregels te omzeilen. Het is niet dat dit gisteren zo in is gegaan.
Ben 4 maanden niet daar geweest dus kan het ook niet ruiken vantevoor