Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
dierenfan schreef:Heb iets gezien wat ik enorm graag wil hebben voor de prijs die gevraagd wordt. Ik kom echter pas eind volgende week daar in de buurt en wel bericht gedaan dat ik interesse heb en de vraagprijs wil geven en graag dan langs kom. Nu maar hopen dat ik voordien niet overboden wordt...het is geluk hebben of niet. Daarnaast kan de kwaliteit uiteraard nog tegen vallen
Daphara schreef:Misschien is ze het oprecht vergeten, maar ja, ze kan het zondag weer vergeten, mocht je het inmiddels nog niet verkocht hebben, dan zou ik zondagochtend even bericht doen met de vraag of ze aub een berichtje stuurt wanneer ze vertrekt richting jou
Merlen schreef:Verkopers die niet eerlijk zijn over de staat van hetgene dat ze verkopen.Hele rit voor niets gereden.
poetser schreef:Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Ik heb iets te koop staan. Voor mijzelf had ik 5 euro in gedachte. Nu heb ik een bod gehad van 15 euro, leuk contact daarna en straks wordt het opgehaald. Echter heb ik wat last van mijn geweten, aangezien het dit bedrag helemaal niet waard. Anderzijds is dit natuurlijk wel het bedrag dat deze mens wilt betalen... Zouden jullie die 15 euro aanvaarden of toch aan de deur de prijs nog verlagen?
Romy1234 schreef:Nou zoals verwacht, die vrouw is niet komen opdagen, vanochtend de vraag gestuurd hoe laat het word.
Bericht is ook niet eens gelezen, krijg echt de neiging de advertentie te verwijderen en hopen dat ik haar mag beoordelen.
Daphara schreef:Romy1234 schreef:Nou zoals verwacht, die vrouw is niet komen opdagen, vanochtend de vraag gestuurd hoe laat het word.
Bericht is ook niet eens gelezen, krijg echt de neiging de advertentie te verwijderen en hopen dat ik haar mag beoordelen.
Wacht dan in ieder geval 10 dagen, als je meteen beoordeeld, kan die persoon natuurlijk op de klompen nagaan dat het een slechte beoordeling wordt. De melding met link dat je mag beoordelen blijft 2 weken geldig, dus aan het einde van de 2 weken is vroeg genoeg. Dan vooral midden in de nacht beoordelen dat de melding verloren gaat tussen alle andere berichten in de ochtend.
Zo ben ik eens met een slechte beoordeling weggekomen zonder er zelf één te krijgen.