Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Dat mensen het raar vinden dat mijn zwangere zus niet even al mijn spullen krijgt. Hallo, alles is maar voor 1 kind gebruikt, in perfecte staat, enkele spullen zelfs nog nieuw. Het gaat over meer dan €1000 aan nieuwprijs en dat moet ik maar even cadeau geven ofzo? Zij heeft niets gegeven toen ons kind werd geboren dus rot een eind op.
DeMolenhoek schreef:Dat mensen het raar vinden dat mijn zwangere zus niet even al mijn spullen krijgt. Hallo, alles is maar voor 1 kind gebruikt, in perfecte staat, enkele spullen zelfs nog nieuw. Het gaat over meer dan €1000 aan nieuwprijs en dat moet ik maar even cadeau geven ofzo? Zij heeft niets gegeven toen ons kind werd geboren dus rot een eind op.
xPabloBokt schreef:DeMolenhoek schreef:Dat mensen het raar vinden dat mijn zwangere zus niet even al mijn spullen krijgt. Hallo, alles is maar voor 1 kind gebruikt, in perfecte staat, enkele spullen zelfs nog nieuw. Het gaat over meer dan €1000 aan nieuwprijs en dat moet ik maar even cadeau geven ofzo? Zij heeft niets gegeven toen ons kind werd geboren dus rot een eind op.
Wat vinden mensen een hoop in jouw omgeving.. waar bemoeien ze zich mee?!
Las dat je van de trap gevallen was, pas goed op jezelf en beterschap
xDenies schreef:Cowboy55 schreef:[quote="xDenies"
Dat mensen de naam van mijn hond niet fatsoenlijk kunnen uitspreken. Vier letters, kom op zeg
[/quote
Jouw hond heet HOND?
Haha grappigMera. Ook vier letters.
Maar goed, ook Lupa wordt verkeerd uitgesproken. Dus ach. Zal wel aan mijn namen liggen.