Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 11:58

Mensen die achtelijk inhalen.
Godsamme doe es normaal ik wil niet dood.
Inhalen daar waar het onoverzichtelijk is.
Inhalen daar waar het niet kan of mag.
Hallloooooo hersencellen activeren!!!

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 12:08

Mijn teamleider die gewoon een grote eikel is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 12:11

Mijn ex met wie ik gewoon op geen enkele manier contact kan krijgen terwijl ik vrij duidelijk ben overal dat ik gewoon even een dag en tijd moet hebben om m'n spullen op te halen.
Zou toch iets meer en beters verwachten na 8 jaar ipv overal als een kleuter blokkeren en doei _-:(

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 12:38

Nog één dag werken en dan eindelijk 2 dagen vrij.. waarom voelt elke minuut aan als een uur? -O-

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 13:31

Eneco die mij echt stalkt met de vraag waarom ik naar een andere energiemaatschappij ben overgestapt, bellen totdat je opneemt, daar al laten weten dat ik geen behoefte heb aan zo'n gesprek en nu ook nog een mail pffff

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 14:26

Dat ik over 24 uur in een vliegtuig zit naar de andere kant van de wereld. Maar 24 uur duurt nog zoooo lang _O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 14:28

Lestrange01 schreef:
Dat ik over 24 uur in een vliegtuig zit naar de andere kant van de wereld. Maar 24 uur duurt nog zoooo lang _O-

Nog plek in je koffer?

Waar ga je naartoe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 14:32

Dat ik maandag een bestelling heb gedaan in Engeland en die nogsteeds niet binnen is en de tt code het ook niet meer doet sinds het pakket in NL is aangekomen. Is nog helemaal geen lange verzendtijd, maar ben zo nieuwsgierig dat iedere dag te lang duurt := Gister ochtend is het pakketje in NL aangekomen dus zou toch wel denken dat hij misschien vandaag geleverd word.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 14:41

Whale schreef:
Lestrange01 schreef:

Nog plek in je koffer?

Waar ga je naartoe?

Brazilië, maar mocht je minder dan 12 kilo wegen en in handbagage passen dan mag je mee :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 15:01

Dat ik vergeten wat voor een rotzooi het is de spuit radiatorspray. Volgende keer iets wat gewoon met kwast/roller aangebracht kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 15:51

Dat mensen het raar vinden dat mijn zwangere zus niet even al mijn spullen krijgt. Hallo, alles is maar voor 1 kind gebruikt, in perfecte staat, enkele spullen zelfs nog nieuw. Het gaat over meer dan €1000 aan nieuwprijs en dat moet ik maar even cadeau geven ofzo? Zij heeft niets gegeven toen ons kind werd geboren dus rot een eind op.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:08

Aan dat ze de vloer aan het storten zijn in huis en dat de slang brak :')
Yes overal beton op de ramen en muren :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:19

De wereld bah.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:24

DeMolenhoek schreef:
Dat mensen het raar vinden dat mijn zwangere zus niet even al mijn spullen krijgt. Hallo, alles is maar voor 1 kind gebruikt, in perfecte staat, enkele spullen zelfs nog nieuw. Het gaat over meer dan €1000 aan nieuwprijs en dat moet ik maar even cadeau geven ofzo? Zij heeft niets gegeven toen ons kind werd geboren dus rot een eind op.

Dan zeg je toch dat je het wil houden voor het geval dat er een tweede komt.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 16:45

Dat gestoorde wijf in de auto achter me.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-19 16:45

DeMolenhoek schreef:

Wat vinden mensen een hoop in jouw omgeving.. waar bemoeien ze zich mee?!

Las dat je van de trap gevallen was, pas goed op jezelf en beterschap :(:)

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:36

Zus met spoed opgenomen..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:36

Dat mensen de naam van mijn hond niet fatsoenlijk kunnen uitspreken. Vier letters, kom op zeg :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:39

xDenies schreef:
Dat mensen de naam van mijn hond niet fatsoenlijk kunnen uitspreken. Vier letters, kom op zeg :')

Jouw hond heet HOND?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:46

Dat een automobilist vind dat ie met 30 ‘echt al heel rustig reed’ hoor.
Als mijn paard een stap opzij doet en jij er vervolgens dus al bijna bovenop zit rijd je dus niet ‘echt heel rustig’... grrrrr!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:50

MoniekJ schreef:
Zus met spoed opgenomen..

Sterkte!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:50

Cowboy55 schreef:
xDenies schreef:

Jouw hond heet HOND?

Haha grappig :D Mera. Ook vier letters.
Maar goed, ook Lupa wordt verkeerd uitgesproken. Dus ach. Zal wel aan mijn namen liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 17:53

xPabloBokt schreef:
DeMolenhoek schreef:

Wat vinden mensen een hoop in jouw omgeving.. waar bemoeien ze zich mee?!

Las dat je van de trap gevallen was, pas goed op jezelf en beterschap :(:)

Heb helaas zo een familie. Met de meesten nog nauwelijks contact en met een deel zelfs niet meer. Ze veroordelen ook heel erg snel en alles is direct drama. Ze weten dat er geen 2de komt dus ze dachten wel even dat zus alles ging krijgen. Nou, ze kan het overkopen. En dat kan natuurlijk niet zijn want het blijft mijn zusje :+

Jep, het is mijn zus. Diezelfde zus die ik nooit hoor, nooit zie, behalve als ze wat nodig heeft. Die vlakaf zei dat mijn dochter haar niet interesseerde. Maar mijn familie ziet dat zo niet. Dat ik als 2de in deze generatie in de familie een kind kreeg en ook niets heb gekregen van mijn andere zus of van hun (nu hebben grootouders etc opeens een park voor mijn jongste zus, maar bij mij deden ze alsof hun neus bloedde, idem met vader, moeder etc) is anders volgens hun. Want ik heb geld genoeg en kan dat toch allemaal makkelijk betalen. Right :') En dan zijn ze verbaast dat ik nooit contact opneem. Vind je het gek? Het is nu niet bepaald dat ik ze mis :+

Bedankt voor de beterschap! Voel mij precies een plank ofzo. Stijver kan niet meer :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 18:10

xDenies schreef:
Cowboy55 schreef:
[quote="xDenies"

[/quote

Jouw hond heet HOND?

Haha grappig :D Mera. Ook vier letters.
Maar goed, ook Lupa wordt verkeerd uitgesproken. Dus ach. Zal wel aan mijn namen liggen.

Daeva wordt hier standaard Diva (daaaiva hoor je het uit te spreken). Kenai wordt knai (wat een trut in ons dialect betekend en het hoort keenai te zijn). Aelynn weten ze helemaal geen raad meer en wordt zegelpapier alien (het buitenaards wezen) ipv Aylin.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 18:22

Tja met zulke namen kun je het mensen ook niet helemaal kwalijk nemen dat ze het verkeerd uitspreken. :') Ik kende zelf alleen Kenai van Brother Bear maar bij die andere twee zou ik ook niet weten hoe ik ze uit zou moeten spreken.