Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Is zo’n bakfiets niet moeilijk manoeuvreren?
elnienjo schreef:Ceffyl schreef:Ik dacht altijd dat peetoom if peettante zijn heel veel verantwoordelijkheid met zich mee vracht. Is het niet zo dat als de ouders overlijden het de bedoeling is dat de kinderen naar de peet-fam gaan? Ik zou die verantwoordelijkheid dus echt niet willen hebben.
In Belgie is het wel een zware functie dat peetoom/tante zijn, daar moet je financieel elke keer met verjaardagen, nieuwjaar, pasen en communies flink uitpakken. Althans zo hoor ik dat van Vlaamse kennissen die zich er in hebben laten luizen.
Sintara schreef:Mijn ouders zijn weer op zoek naar een hond erbij, omdat hij anders wel lang alleen is op sommige dagen. Met een andere hond erbij zijn ze niet alleen naar onze mening. En ze hebben een eigen kamer en een tuin van 2000m2 tot hun beschikking, dus het is niet dat ze eindeloos in een bench moeten. Nou, daar denken asiels en stichtingen anders over. De commentaren die je soms naar je hoofd krijgt.. Net alsof mensen beter zijn qua gezelschap voor een hond dan een andere hond, net alsof een blokje om van 5 minuten op kan boxen tegen elke dag de hele dag vrijheid met afentoe uren (hard)lopen in het bos. Knettergek die mensen.
Sintara schreef:Mijn ouders zijn weer op zoek naar een hond erbij, omdat hij anders wel lang alleen is op sommige dagen. Met een andere hond erbij zijn ze niet alleen naar onze mening. En ze hebben een eigen kamer en een tuin van 2000m2 tot hun beschikking, dus het is niet dat ze eindeloos in een bench moeten. Nou, daar denken asiels en stichtingen anders over. De commentaren die je soms naar je hoofd krijgt.. Net alsof mensen beter zijn qua gezelschap voor een hond dan een andere hond, net alsof een blokje om van 5 minuten op kan boxen tegen elke dag de hele dag vrijheid met afentoe uren (hard)lopen in het bos. Knettergek die mensen.
Relaxed schreef:Nou ik heb dit weekend op het huis van mijn zusje gepast, maar ik vind die honden ook wel een gedoe hoorZaterdagavond uit eten en daarna filmpje.. Normaal waren we de stad nog wel in gegaan voor een drankje, maar dan waren de honden weer zo lang alleen.. Doe mij mijn kat maar, die kan ik prima een dag alleen laten