Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarcoBorsato schreef:Sunnyenjarno schreef:Ja dat klopt maar met zo types zul nooit lange vaste relatie krijgen ben ik bang
Tuurlijk wel, de meesten willen ook gewoon huisje boompje beestje.
listiglistje schreef:Meeste van dat soort types zoeken wel domme naïeve vrouwen, vrouw van een beetje kaliber heeft ze zo door
Relaxed schreef:Het klopt wel dat er meer mannen dan vrouwen op datingsites zitten. Ik hoor ook wel dat vrouwen veel meer matches hebben dan mannen, dus wellicht meer keuze. Maar heb je gewoon een vlotte babbel als man zijnde en ben je een beetje sociaal, hoeft het niet moeilijk te zijn. Dat geldt voor vrouwen natuurlijk ook.
Yonker schreef:Ik zou er niet op gaan zitten, dan gaattie misschien kapot![]()
Uiterlijk is ook belangrijk, maar innerlijk nog belangrijker. Denk wel dat je iemand aantrekkelijk moet vinden. Op een trol kan ik het echt niet. Gelukkig heb ik nu wel de goede balans gevondenIk was van het weekend naar mijn vriend aan het kijken in bed toen die sliep en toen dacht ik wel echt, knappe man
![]()
![]()
*zwijmel zwijmel, slijm, slijm*
Sunnyenjarno schreef:Hahahaha dit is zo discussie zelfde als wat was er eerder kip of ei
Relaxed schreef:MarcoBorsato schreef:Ik ga even op mijn laptop zitten want ik voel een spreekbeurt aankomen.
Waar ga je hem over houden?PowerPoint in comic sans graag
MarcoBorsato schreef:listiglistje schreef:Meeste van dat soort types zoeken wel domme naïeve vrouwen, vrouw van een beetje kaliber heeft ze zo door
Nouuuu dat klinkt wel een beetje verbitterd. Gelukkig is het niet zo zwart/wit.
Iemand met een leuke kop en een vlotte babbel is niet meteen een klootzak en hun vrouw niet één of andere stokslobberaar.
Ook lelijke mannen kunnen vreemdgaan.
MarcoBorsato schreef:En dan moet er een klik zijn. Iemand die je op Tinder naar links zou swypen zou je in het echt misschien wel een kans geven omdat wellicht het uiterlijk je niet aanspreekt maar iemand is wel heel lief, of heel grappig of iemand snapt jóu écht. Allemaal kleine finesses.
Sunnyenjarno schreef:Zelfde als met paarden
Sommige paarden vind ik gewoon onwijs knap maar ze hebben gewoon geen fijn karakter
Terwijl lelijk paard juist wel super fijn karakter heeft