Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Quarter1994

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:45

Ja dat klopt maar met zo types zul nooit lange vaste relatie krijgen ben ik bang

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:48

Sunnyenjarno schreef:
Ja dat klopt maar met zo types zul nooit lange vaste relatie krijgen ben ik bang

Tuurlijk wel, de meesten willen ook gewoon huisje boompje beestje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:51

Het klopt wel dat er meer mannen dan vrouwen op datingsites zitten. Ik hoor ook wel dat vrouwen veel meer matches hebben dan mannen, dus wellicht meer keuze. Maar heb je gewoon een vlotte babbel als man zijnde en ben je een beetje sociaal, hoeft het niet moeilijk te zijn. Dat geldt voor vrouwen natuurlijk ook.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:54

MarcoBorsato schreef:
Sunnyenjarno schreef:

Tuurlijk wel, de meesten willen ook gewoon huisje boompje beestje.

Yup, ze hebben alleen een paar side chicks erbij :')

Meeste van dat soort types zoeken wel domme naïeve vrouwen, vrouw van een beetje kaliber heeft ze zo door :+

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:55

Tussen alle die keuzes die vrouwen hebben moet wij juist in opvallen denk dat jullie teveel tevaak zelfde saai vragen krijgen dat je denkt doei dat begrijp ik ook wel

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:59

listiglistje schreef:
Meeste van dat soort types zoeken wel domme naïeve vrouwen, vrouw van een beetje kaliber heeft ze zo door :+

Nouuuu dat klinkt wel een beetje verbitterd. Gelukkig is het niet zo zwart/wit.

Iemand met een leuke kop en een vlotte babbel is niet meteen een klootzak en hun vrouw niet één of andere stokslobberaar.

Ook lelijke mannen kunnen vreemdgaan.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:00

Relaxed schreef:
Het klopt wel dat er meer mannen dan vrouwen op datingsites zitten. Ik hoor ook wel dat vrouwen veel meer matches hebben dan mannen, dus wellicht meer keuze. Maar heb je gewoon een vlotte babbel als man zijnde en ben je een beetje sociaal, hoeft het niet moeilijk te zijn. Dat geldt voor vrouwen natuurlijk ook.

Heb je dat niet, dan wordt het wat lastiger. :=

Maar nee het is niet zo heel zwart-wit inderdaad!

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:03

Ik vind innerlijk belangerijk dan uitlerlijk

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:05

Sunnyenjarno schreef:
Ik vind innerlijk belangerijk dan uitlerlijk

Het is voor mij toch wel 50-50. Ik moet het erop kunnen en dat mijn kind de blauwe ogen van zijn vader heeft geërfd vind ik toch wel heel fijn.

Ik ga even op mijn laptop zitten want ik voel een spreekbeurt aankomen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:07

Ik zou er niet op gaan zitten, dan gaattie misschien kapot :(:)

Uiterlijk is ook belangrijk, maar innerlijk nog belangrijker. Denk wel dat je iemand aantrekkelijk moet vinden. Op een trol kan ik het echt niet. Gelukkig heb ik nu wel de goede balans gevonden :Y) Ik was van het weekend naar mijn vriend aan het kijken in bed toen die sliep en toen dacht ik wel echt, knappe man <3 <3 <3 *zwijmel zwijmel, slijm, slijm* _O-

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:09

Hahahaha dit is zo discussie zelfde als wat was er eerder kip of ei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:09

MarcoBorsato schreef:

Waar ga je hem over houden? :+ PowerPoint in comic sans graag :')

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:10

Hahahahahaha
Ben benieuwd

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:13

Zelfde als met paarden
Sommige paarden vind ik gewoon onwijs knap maar ze hebben gewoon geen fijn karakter
Terwijl lelijk paard juist wel super fijn karakter heeft

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:20

Yonker schreef:
Ik zou er niet op gaan zitten, dan gaattie misschien kapot :(:)

Uiterlijk is ook belangrijk, maar innerlijk nog belangrijker. Denk wel dat je iemand aantrekkelijk moet vinden. Op een trol kan ik het echt niet. Gelukkig heb ik nu wel de goede balans gevonden :Y) Ik was van het weekend naar mijn vriend aan het kijken in bed toen die sliep en toen dacht ik wel echt, knappe man <3 <3 <3 *zwijmel zwijmel, slijm, slijm* _O-

_O-

Sunnyenjarno schreef:
Hahahaha dit is zo discussie zelfde als wat was er eerder kip of ei

Nee, dat is een heel ander soort discussie.

Het moet ten eerste qua uiterlijk gewoon kloppen. En dat gaat echt heel precies, je kunt misschien niks om uiterlijk geven maar je moet er wel enigszins opgewonden van kunnen raken. Dan hoeft iemand niet perfect te zijn, maar we hebben allemaal wel afknappers. Lelijk gebit of onverzorgde baard.

En dan moet er een klik zijn. Iemand die je op Tinder naar links zou swypen zou je in het echt misschien wel een kans geven omdat wellicht het uiterlijk je niet aanspreekt maar iemand is wel heel lief, of heel grappig of iemand snapt jóu écht. Allemaal kleine finesses.

Mijn tips voor succes daten:

- Wees jezelf. Haal jezelf niet naar beneden/zorg dat het geen negatief gesprek is maar als je introvert bent doe dan niet alsof je extravert bent. En als het dan niet klikt met die knappe knul of meid is het gewoon niet de persoon voor jou.
- Houd dus ook goed vast aan je grenzen.
- Kom uit je comfortzone. Ga eens naar de kroeg met iemand, doe een blind date of speeddate. Ga eens uit in een andere stad. Sluit je aan bij een sportclub of vereniging.
- Als je niet het type bent dat meteen verliefd wordt geef het dan tijd als je iemand leert kennen.
- Vrij veilig of vrij niet
- Vrij zo vaak als je kunt (nee grapje maar niet echt een grapje, seks is awesome jeej!)
- Rome is niet in 1 dag gebouwd, sommige mensen moeten een hoop kikkers ontmoeten of kussen voor ze de juiste vinden
- Behoud je gevoel voor humor. Lach om jezelf en de situatie, neem het allemaal niet te serieus.
- Stuur alle faaldates en smeuïge details naar mij.

Relaxed schreef:
MarcoBorsato schreef:

Waar ga je hem over houden? :+ PowerPoint in comic sans graag :')

Jaaa als Bart die optie toch eens open zou gooien!!!!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:22

MarcoBorsato schreef:
- Vrij zo vaak als je kunt (nee grapje maar niet echt een grapje, seks is awesome jeej!)

:j :')

Denk dat het allerbelangrijkste van daten is, wees jezelf!! Maar stap ook soms eens uit je comfortzone, dat brengt je nieuwe inzichten :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:28

MarcoBorsato schreef:
listiglistje schreef:

Nouuuu dat klinkt wel een beetje verbitterd. Gelukkig is het niet zo zwart/wit.

Iemand met een leuke kop en een vlotte babbel is niet meteen een klootzak en hun vrouw niet één of andere stokslobberaar.

Ook lelijke mannen kunnen vreemdgaan.

Eens :') Ik dacht bij mijn vriend ook tijdens onze eerste paar dates dat er vast een addertje onder het gras moest zitten (en m'n beste vriendin/huisgenootje ook, die geloofde heel lang dat het vast niks kon zijn :+ ) maar hij is zo trouw als een hond en vooral juist heel lief.

Ken juist meer mannen die uit hun eigen onzekerheid hun vriendin als een stuk vuil behandelen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:33

MarcoBorsato schreef:
En dan moet er een klik zijn. Iemand die je op Tinder naar links zou swypen zou je in het echt misschien wel een kans geven omdat wellicht het uiterlijk je niet aanspreekt maar iemand is wel heel lief, of heel grappig of iemand snapt jóu écht. Allemaal kleine finesses.

Ik houd van jouw spreekbeurt _O-

Maar het klopt wel, mijn ex was iemand waar ik qua uiterlijk niet op viel, maar qua innerlijk wel echt een klik was. Dat heeft wel een jaar geduurd voordat het vanuit mij meer dan vriendschap was, maar ik ben toch erg lang heel gelukkig geweest.

En nu kijk ik lekker oppervlakkig naar het uiterlijk, maar ik zoek ook nog niks. Dan is kijken toch wel gewoon erg leuk :') EDIT: Qua details, stuur die ook maar naar mij! Iets openbaar zetten doe ik dan weer niet haha

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:41

Mooie spreekbeurt MarcoBorsato!

Veel mensen zeggen dat innerlijk veel belangrijker is dan uiterlijk, maar ik denk ook eerder dat het 50-50 is inderdaad. Als ik op de eerste date met mijn vriend niet had gedacht "damn boy :9" dan had het niks geworden, iemand kan een super goed karakter hebben, maar voor mij moet er een fysieke aantrekking zijn. Voor mij moet dat ook van het eerste moment zijn, is het er niet direct, dan komt het ook niet.

En inderdaad jezelf zijn, maar, ik moet zeggen dat ik vooral over mijn onzekerheid ben gekomen door de "fake it till you make it" aanpak. Ik ben me daar uiteindelijk oprecht zelfverzekerd van gaan voelen. Nummus, zou het jou misschien helpen voor je zelfvertrouwen om bijvoorbeeld je kledingstijl een beetje aan te passen? Ik heb geen idee hoe je je kleed hoor, maar als onzeker persoon straalde mijn kledingstijl dat ook uit. Het moment dat ik uit mijn comfortzone stapte en meer op mijn uiterlijk ben gaan letten gaf me dat ook een enorme boost in mijn zelfvertrouwen, als je je mooi (en sexy) voelt, is je uitstraling ook direct heel anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:43

Sunnyenjarno schreef:
Zelfde als met paarden
Sommige paarden vind ik gewoon onwijs knap maar ze hebben gewoon geen fijn karakter
Terwijl lelijk paard juist wel super fijn karakter heeft

Maar ook een knap paard kan een heel fijn karakter hebben en vise versa.. Daarbij, wat ik een knap paard vind kan jij een heel lelijk paard vinden en wat jij geen fijn karakter vind, kan ik misschien wel mee lezen en schrijven. Oftewel, zo zwart wit is het niet, vooral heel veel tinten grijs ;)

En MarcoBorsato, een 10+ voor je spreekbeurt, helemaal mee eens :j :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:44

Vooral de seks he? :D :D :D *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:47

MarcoBorsato schreef:
Vooral de seks he? :D :D :D *D

Ja ook dat moet je oefenen zodat je weet wat je wilt :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:12

Ja nou ja zoals ik al eerder zei: ik val wel op een totaalpakket. Dan hoeft het echt geen fotomodel te zijn (sterker nog, die vind ik té, daar knap ik soms wel een beetje op af) maar er zijn gewoon dingen qua uiterlijk die "het niet voor mij doen". Dat kan. :j Maar daartussenin zit dus nog heel veel wat het wel gewoon voor mij doet. Denk dat iedereen dat (stiekem of minder stiekem) wel zo voelt, alleen heeft iedereen gelukkig ook een andere smaak.
Dus eigenlijk ben ik het ook volledig eens met de spreekbeurt.

En eh "Marco"... Dat laatste punt dat je noemde is zeker het allerbelangrijkste of niet? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:15

Maar Nummus, daar kom je achter door te oefenen en ook gewoon eens af te spreken, ook al is het niet helemaal het totaalpakket. Als je meteen de verwachting hebt om jouw totaalpakket online te vinden, gaat het je nog zwaar tegenvallen. Zie het punt van Marco over kikkers en kussen..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:16

Oh pardon, spraakverwarring: met totaalpakket bedoel ik meer dat ik niet alleen om uiterlijk of alleen om innerlijk geef, maar gewoon "de hele vent" zeg maar. :j Niet "Ik moet per se een lijstje vullen" want dat heb ik allang het raam uit geflikkerd.