Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dizzy505 schreef:pimaude schreef:Hebben mensen hier ook een capsule wardrobe?ik ben erg benieuwd naar die dagelijkse outfits!
Een echte capsule wardrobe is niks voor mij, wel koop ik altijd goede basics zodat ik die met veel andere kleding stukken kan combineren. Zo heb ik voor ieder seizoen een mooi zwart shirt. Dat combineert heel makkelijk bij de rest van mijn kledingkast.
Hierdoor hoef ik niet altijd complete nieuwe setjes te kopen maar alleen een andere pantalon geeft al een heel ander beeld.
Deze outfits zijn al een geplaatst maar dit is bijvoorbeeld 2 keer hetzelfde shirt. Maar compleet anders![]()
[ [url=m/a4nJfn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eHHycA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bubblewrap schreef:Esther, Casual outfit, maar door het blousje toch weer niet. Staat leuk!
Sanne, staat je figuur goed!
Hier een comfortabele outfit. (En in de broekzakken past makkelijk een zak drop voor tijdens het leren... Studenten be like!)
[ [url=m/c4RV4o.png]Afbeelding[/url] ]
Bubblewrap schreef:Klopt dames, jullie hebben gelijk mbt hoe hij mij staatHet is niets voor niets mijn comfy broek geworden, het doet mijn figuur geen eer aan
Heb deze week meerdere tops/shirts gepast boven de broek, maar de broek blijft de boosdoener. Achja, dan lekker thuis aan etc!
Thanks voor het compliment op mijn figuur Lau!