Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Met naald en draad?
Gister twee dingen die ik me afvroeg.
Een navigatie systeem berekent een aankomst tijd nav weg maximum snelheid eigen snelheid enz. Alleen hoe rekent hij als er geen maximum snelheid is? Wat houdt hij dan aan?
En verkeers voorrangs situatie. Een smalle weg waar een auto met fatsoen over kan. Weg is minstens 500 m lang. Wij zitten er al zeker 400 m op als er een auto van rechts op komt draaien onze kant op. Theoretisch heeft hij idd voorrang dat klopt. Alleen wij zaten al zeker 400 m op die kronkelige smalle weg en hadden ook niet kunnen verwachten dat uit een nog smallere verborgen gelegen weg na 400 m een auto zou duiken.
Wie heeft dan voorrang? Wij omdat we al tijd op die weg zitten? Of de auto van rechts die níet door kan rijden omdat wij groot deel van de weg innemen met een breed voertuig. Geen inham of uitwijk kans voor ons. Achteruit die 400 m kronkelen was ook niet bepaald een optie.
casperzazoe schreef:Ik wil m'n camera opgeven bij de reisverzekering omdat een aantal knopjes het niet meer doen, zullen ze de reparatiekosten dekken als ik zeg dat het door een zandstorm in de woestijn komt?
Even bellen inderdaad, maar ze maken meteen een dossier aan dus kan daarna niet met een andere reden opnieuw proberen
casperzazoe schreef:Ik wil m'n camera opgeven bij de reisverzekering omdat een aantal knopjes het niet meer doen, zullen ze de reparatiekosten dekken als ik zeg dat het door een zandstorm in de woestijn komt?
Even bellen inderdaad, maar ze maken meteen een dossier aan dus kan daarna niet met een andere reden opnieuw proberen
Steeph schreef:Shaggy09 schreef:Wat kan jullie het nou weer schelen?Als zij dat zo wilt opgeven bij de verzekering laat haar.
Dat moet ze helemaal zelf weten natuurlijk, maar het is niet heel handig om dat open en bloot op Bokt te bespreken
Shaggy09 schreef:Steeph schreef:Dat moet ze helemaal zelf weten natuurlijk, maar het is niet heel handig om dat open en bloot op Bokt te bespreken
Ja maar het is imo overbodig om dan vervolgens massaal haar te veroordelen.
Shaggy09 schreef:Dat ze de verzekering oplicht maken jullie er van.
Citaat:[...] zullen ze de reparatiekosten dekken als ik zeg dat het door een zandstorm in de woestijn komt? [...] ze maken meteen een dossier aan dus kan daarna niet met een andere reden opnieuw proberen
Shaggy09 schreef:Het is toch de waarheid zegt ze net?Waaruit haal jij dat de reden niet waar is?
Citaat:[...] zullen ze de reparatiekosten dekken als ik zeg dat het door een zandstorm in de woestijn komt? [...] ze maken meteen een dossier aan dus kan daarna niet met een andere reden opnieuw proberen