Tinder, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:33

:') :')

DanielleB schreef:
Ik ben inmiddels onderweg naar mijn date.

Haha nou mijn match zonder auto wou geen 2e keus zijn hoor haha

Veel plezier :)

Gianti

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:28

Iemand hier al iemand met heel veel haar voorbij zien komen... ik ga echt helemaal stuk _O- en met heel veel, bedoel ik HEEL VEEL _O-

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:46

Nope. Wel een keer iemand met heel veel tatoeages ook in gezicht enzo... echt bizar ook.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:52

Allebei bah :P

DutchRiders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:59

Dani199764 schreef:
Nathalie18x schreef:
Ik ben ook 19 en vind 23 echt niet gek hoor.

Denk dat hij bij een 19 jarig meisje een beetje het stereo type persoon verwacht, die nog lang leven de lol is en houd van uitgaan enzo.

Ik ben dat alleen totaal niet... Voel me soms meer of ik 40 ben :')

Hier hetzelfde probleem. Ik ben ook 19, bijna 20, maar heb wat betreft uitgaan e.d ook enorm weinig aansluiting met leeftijdsgenoten. Soms best lastig :j

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 20:10

Ik hoor ook weer bij de club. Na onwijs gekwetst te zijn, was vorige week de druppel, besloten maar weer terug in het zadel te klimmen :+ en ga weer hersenloos swipen tot ik hopelijk wel een keer een goeie tegen kom ;-)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 21:00

Gianti schreef:
Iemand hier al iemand met heel veel haar voorbij zien komen... ik ga echt helemaal stuk _O- en met heel veel, bedoel ik HEEL VEEL _O-

Cousin It van de adams family? :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 21:01

N0a was die "van jou" nou diegene die huilend op de grond lag? Waar die andere match van dacht een relatie op te bouwen ?

Vervelend , maar als iemand je kwetst is hij je niet waard!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:03

Thenexttry schreef:
N0a was die "van jou" nou diegene die huilend op de grond lag? Waar die andere match van dacht een relatie op te bouwen ?

Vervelend , maar als iemand je kwetst is hij je niet waard!

Haha, nee de mijne was de twijfelaar. Eerste wilde die een relatie, toen weer vrienden zijn.. vervolgens was ik op vakantie, had hij zo'n spijt en wilde hij echt vol voor mij gaan. Afgelopen woensdag zouden we op date gaan. Toen heeft hij een uur van te voren afgezegd, daarop volgde een hele discussie over gevoelens en dat ik niet het idee had dat hij echt voor mij ging. Hij zag de bui hangen, wilde hij ineens wel weer langskomen.. Ik gaf aan gekwetst te zijn en geen behoefte te hebben voor dat moment en toen ik aangaf dat iedereen om mij heen zei dat ik er mee moest stoppen sloeg hij ineens 100% om. En zei hij dat het beter was als we niet meer zouden afspreken. Dus blijkbaar, als het even moeilijk wordt rent hij gewoon liever weg dan het samen op te lossen. Dan ben ik niet genoeg de moeite waard. Dat is niet wat ik verwacht in een relatie en zo wil ik ook niet behandeld worden. Dus sindsdien nauwelijks nog contact gehad, hoewel hij wel pogingen doet. Maar ik kap het af. Ben er klaar mee..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:11

Hier komt er ook geen vervolgdate meer. Nadat ik een aantal dagen bijna niks had gehoord, eerst gevraagd of er wat was en dat was niet zo. Toen vanavond gevraagd wanneer hij naar Leeuwarden zou komen. Zei die ja ben erg druk deze week, dus ik zei wil je überhaupt nog wel, want als dat niet zo is moet je dat gewoon zeggen. Antwoord die dat "hij het nog niet weet, omdat hij niet weet wat hij voelt haha". Oké doei. Als je op zo'n vraag geeneens antwoord weet :roll:

Edit: te vroeg verstuurd

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:15

Oh gezellig, je voelde al na het film kijken dat het niet lekker zat volgens mij.
Kunnen we elkaar de high five geven, wat een onzin ik weet niet wat ik voel. Je weet altijd wel of je iemand leuk/interessant genoeg vindt om er tijd aan te besteden. Uiteraard ben je niet na 2 dates tot over je oren verliefd. Maar je weet wel of iemand de moeite waard gaat zijn.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:17

Klopt, had al een voorgevoel :j Ik kan daar niet zo goed tegen, zeg dan meteen dat je niet genoeg een klik voelt om nog eens af te spreken, hij blijft er nogsteeds om heen draaien.

We gaan gewoon weer verder..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 23:51

Yvankaxx schreef:
Hier komt er ook geen vervolgdate meer. Nadat ik een aantal dagen bijna niks had gehoord, eerst gevraagd of er wat was en dat was niet zo. Toen vanavond gevraagd wanneer hij naar Leeuwarden zou komen. Zei die ja ben erg druk deze week, dus ik zei wil je überhaupt nog wel, want als dat niet zo is moet je dat gewoon zeggen. Antwoord die dat "hij het nog niet weet, omdat hij niet weet wat hij voelt haha". Oké doei. Als je op zo'n vraag geeneens antwoord weet :roll:

Edit: te vroeg verstuurd

Wie wil nou niet naar Leeuwarden komen -O-

En ja, als je geen klik voelt dan is dat toch wel iets om snel aan te geven lijkt me. Duidelijkheid is wel zo handig :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 00:18

Lijkt mij ook, die ga je niet vinden via whatsapp >;) Had ie het ook meteen na de date wel kunnen vertellen. Maargoed, op naar voren de volgende.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 00:28

Yvankaxx schreef:
Lijkt mij ook, die ga je niet vinden via whatsapp >;) Had ie het ook meteen na de date wel kunnen vertellen. Maargoed, op naar voren de volgende.

En straks krijg je net als ik de medaille van de orde van de versleten duim :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 01:46

Ik had net serieus geen mannen meer _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 02:34

Noa pfff gelijk heb je.. Wanneer hij dus denkt he kwijt te raken is hij er ineens en daarna wil hij niet meer. Lekker verder zoeken dus!

Ik lig net op bed. Was weer erg gezellig, konden ook pas half 9 naar de pizzaria dus eerst maar heerlijk op de bank gehangen!
Geloof dat ik volgende week weer een slaper krijg ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 09:16

Zie wat mannen voorbij komen die het allemaal niet weten. Slap excuus.. op naar de volgende dan maar!

En een geslaagde pizza date, al hebben jullie vast niet enkel pizza gegeten :+

Mijn ouders komen vandaag op visite. Ze zijn er al best vroeg, dus mn vriend komt wat later deze kant op. Hij was wel beetje zenuwachtig erover, maar ondertussen heb ik daar denk meer last van. Alle genante doemscenarios zijn al gepasseerd in mn hoofd.

Gister hebben we al onze exen, scharrels en one night stands met elkaar besproken. Was best wel komisch :') En super lief, hij heeft een lange relatie gehad en die benoemde die als: "ja als ik dan nu naar ons kijk heb ik echt geen flauw idee waarom ik al die jaren met haar zo heb lopen klungelen". Ok dat is positief om te horen :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:51

Tja..
Dan is het te hopen dat hij niet zo over jou gaat praten mocht hij een volgende vriendin krijgen...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:54

Maar ze gaat er toch niet vanuit dat hij een volgende vriendin krijgt? :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:54

Alja schreef:
Tja..
Dan is het te hopen dat hij niet zo over jou gaat praten mocht hij een volgende vriendin krijgen...

Achteraf zijn er altijd wel dingen waarom iemand een ex is geworden. Is ook niet per de negatief. Soms is je volgende relatie zoveel makkelijker dan je ex. Ik vind dat dat soort dingen ook best gezegd mogen worden tegen elkaar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:56

Yonker schreef:
Maar ze gaat er toch niet vanuit dat hij een volgende vriendin krijgt? :')

Daar gaat toch niemand vanuit als je net samen bent?
Maar gebeurd naderhand toch wel redelijk vaak :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:57

Ja maar hoezo zou je daar dan nu aan denken??
Er wordt altijd wel "vuil" gepraat over exen. Om dat nu dan zo aan te halen vind ik wel beetje doem denken ;)

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 10:59

ik hoorde gister dat mensen alle spullen die ze hadden gekregen van elkaar terug gingen geven na de relatie
wat vinden jullie daarvan?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:01

Dat vind ik zo raar... Dan kan hij m'n ring aan een nieuwe vriendin geven en ik zijn horloge aan mijn nieuwe lover? Nee hoor, dan moet je maar niks geven.