Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 00:21

Stamper schreef:
bridgetF schreef:
ja hoor...marktplaats denkt weer iets leuks bedacht te hebben. Alle berichten die je verstuurd zijn nu ook op marktplaats te lezen en niet alleen maar in je mailbox. Geweldig...kun je je iedere keer uitloggen, anders leest het hele gezin wat je koopt of waar je mee bezig bent.

Mis ik iets? Kom dit niet tegen namelijk..

Het rare is dat ik nu de mails die kiala naar de koper stuurt kan lezen. (komt volgens mij omdat het gecodeerde e-mail adres speciaal voor dit ene contact tussen koper en verkoper wordt opgezet. Bij kiala vul ik dat mailadres in als e-mail van de koper/ontvanger) marktplaats ziet de mail van kiala en denkt dat ik deze verzonden heb.

Mallow

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 08:59

Ik vind het ook super handig en overzichtelijk :j

Hoelang wachten jullie ongeveer op de post / een reactie voor jullie melding maken bij mp?
Het zou donderdag verstuurd zijn maar heb nog niets binnen. Gisteren een berichtje gestuurd of er iets mis is gegaan met verzenden.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:09

Waarmee zou hij/zij verzenden?? Bijvoorbeeld Kiala duurt een aantal dagen!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:14

ja maar bij kiala krijgt de ontvanger e-mails van kiala wanneer het label is aangemaakt, het pakket is aangemeld op het punt en wanneer het afgehaald kan worden. Ik vermoed dat Mallow geen mails gehad heeft.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:20

Nee het gaat inderdaad om iets wat door de brievenbus past :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:24

Als het donderdag op de post is gegaan, zou je het zaterdag mogen verwachten. Mócht het later worden, maandag wordt er geen brievenbus post meer bezorgt, maar dan had je het toch gister moeten hebben.
Heeft verkoper al gereageerd op jouw berichtje?? Ik zou zeker nog wel even wachten met het bij MP melden!

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:24

Ik heb dat laatst ook gehad, Mallow. Had betaald en kreeg het pas 1,5 week later binnen. Kreeg geen Track & Trace code door, maar verkoper zei dat hij het de dag na mijn betalen had verstuurd. Reageerde ook slecht op mails. Vertrouwde het écht niet, maar uiteindelijk toch binnen gehad :)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:39

Varekaj schreef:
Ik heb vanavond een tijdje kreupel gelegen van het lachen om een mailtje via kapaza. Ik kreeg de vraag of de aangeboden beenwarmers wel voldoende waren om te gebruiken in de winter omdat ze niet rondom rond gesloten waren.
In eerste instantie geheel verbaasd "ik heb toch geen beenwarmers te koop staan?", tot ik op de link klikte van de advertentie waarop ze gereageerd hadden. Die stuurde me door naar 1 van de sets peesbeschermers + strijklappen die ik te koop heb. Toch maar even mailtje terug gestuurd met de vraag "welke beenwarmers bedoelt u juist, ik heb alleen maar peesbeschermers te koop".

Kreeg ik een mailtje terug van blijkbaar een dame wiens dochter sinds kort op paardrijden zat. Haar dochter wou graag net zoals andere kinderen in setje kunnen rijden in de les, en iemand had gezegd dat ze dan op zoek moesten naar beenwarmers.
Vriendelijk uitgelegd dat het dient om de benen te beschermen en dat ze alleen geschikt waren voor een groot paard (maatje full). Superaardige mail terug gehad met excuses voor haar gênante blunder en dat ze dan niet zouden passen aangezien haar dochtertje les krijgt op kleine pony's.

Hoewel ik echt zowat buikpijn had van het lachen vind ik het stiekem best sneu, die dame schaamt zich vast rot dat ze zich zoiets heeft laten wijsmaken :')

Of die is blij dat iemand zoals jij haar tenminste duidelijk verteld heeft wat het is en waarvoor het dient, zodat ze in de winkel/internet om het juiste product kan zoeken. Voor hetzelfde geld had ze pech en had iemand mss gewoon haar haar zin gegeven en het haar verkocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:17

Heb gisteren in de vroege avond de vraagprijs geboden op een kast. Heb nog geen reactie. Hoe lang wachten jullie op reactie? Het is omdat er nog andere gelijkaardige kasten zijn en ik dan verder kijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:22

Ik zou nog even wachten. Wie weet kijkt die persoon later op de dag pas naar zijn mail en heeft hij het nog niet gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:29

Ja, ging nog even wachten maar twijfel om vanavond eventueel al verder te zoeken want het is een populair model.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:37

Ja ik wacht ook nog wel even :) Heb nog geen reactie gehad maar niet iedereen zit 24/7 op de mail natuurlijk. Ik hoop t snel gewoon in de brievenbus te hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:59

Hier ook nog aan het wachten op 3 brievenbuspakjes.. Kijk het hier ook nog even aan, als ze net gepost zijn nadat de brievenbus geleegd is kan er een dagje tussen zitten natuurlijk..
Hier dus nog aan het wachten op 1 pakje dat maandag op de post is gedaan, en 2 die gister als het goed is met de post mee zijn gegaan.. Dus kan best zijn dat een vandaag binnen komt (hoop ik dan iig := ) en de andere 2 morgen of overmorgen.. Als die van maandag vrijdag nog niet binnen is ga ik aan de bel trekken, maar diegene had zelf ook gezegd 'laat het even weten als het binnen is' dus ik ga er dan eigenlijk vanuit dat ik niet opgelicht wordt.. Maar je weet het maar nooit :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:09

DeMolenhoek schreef:
Heb gisteren in de vroege avond de vraagprijs geboden op een kast. Heb nog geen reactie. Hoe lang wachten jullie op reactie? Het is omdat er nog andere gelijkaardige kasten zijn en ik dan verder kijk.

heb je op de advertentie geboden of via een mailtje? Indien het eerste, zou ik er persoonlijk nog een mailtje achteraan sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:16

Heb direct een mailtje gestuurd dat ik er voor de vraagprijs wel achter wil komen :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:18

Oke, dan zou ik zelf tot vanavond wachten (ik ga er toch vanuit dat iemand wel minimaal 1x per dag zijn/haar mail checkt als die iets te koop heeft staan) en dan verder kijken.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:55

Iemand wel eens iets via DHL verzonden?

Ik heb afgelopen zaterdag iets verzonden (Pakketje), maar staat via de site als laatste op:
29 Februari: Pakketje in sorteercentrum...

Maar voor de rest staan er nog niks bij, van wanneer het eventueel aangeboden wordt.
Heb hier normaal wel....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:57

Heb dat wel eens via postnl gehad. Kreeg gelukkig wel een bericht van ontvanger dat ze het ontvangen had!
Je zou de ontvanger een berichtje kunnen sturen of zij/hij het misschien al binnen heeft?!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:58

Heb dat ook al eens gehad met DHL, toen sprong ie 2 dagen later wel op iets anders

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:02

Ik verzend vaak met dhl, volgende dag vaak al in huis.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:02

Ja precies, dat is mijn ervaringen met zowel DHL als PostNL...
Maar wacht gewoon af! :)
Heb namelijk ook nog nooit iets meegemaakt dat iets kwijt is geraakt oid...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:58

Ik heb de kast! Nieuwprijs ligt over de €100, heb hem voor €50. In de kleur die ik wil, ben blij! *\o/*

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:18

+:)+
Snel ophalen voordat ie alsnog weg is..... }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:22

Hehe :+ Als het past gaan we er morgenavond achter :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:30

Meer met het probleem dat je geen foto's kan uploaden op mp?
Gewoon vanaf m'n pc.

Eerder vandaag geen problemen maar nu lukt het dus niet.