Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:22

Haha, nou ik zie en zag t laatst ook al, ik had €5 per stuk geboden op een reflecterende capband en een reflecterende staarthoes, die laatste staat er nu op voor €1,50 htm, en die caphoes later ook goedkoper. Bij mij stond er bieden, dus af en toe zijn er ook mensen die te veel bieden blijkbaar :') ;)

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:25

Ik heb een fijne ervaring gehad! Wedstrijdjasje gezien dat ik erg gaaf vond en geschikt om te pimpen. Ik wilde een lichtgrijs jasje erbij, dat ik met donkerblauwe accenten (lees: elleboogstukken, rugstuk en kraag) wil laten vermaken.
Even mailcontact over de prijs gehad dit weekend. Ben vandaag gaan kijken. Was iets te laat omdat mijn navigatie mij helemaal om had laten rijden. Was geen enkel probleem. Heel erg vriendelijk geholpen. Alles hing/ stond al klaar. Zelfs een spiegel zodat ik kon kijken hoe het stond. Uiteindelijk het jasje meegenomen want zat als gegoten.
Super blij met deze ervaring en zo kan het dus ook!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:57

Pfffff....
Heb een bijna nieuwe echt witte rijbroek op mp staan.
Nieuwprijs 40 euro. Nu voor 10 euro.
Kreeg ik een mail; voor 10 euro incl wil ik hem wel hebben.
Oornetje van normaal 17,50 euro voor 7,50 euro erop staan.
Helemaal nieuw.
Krijg ik een mail; voor 7,50 euro incl wil ik hem wel hebben.

Snappen die mensen niet dat verzenden ook geld kost?
En die dingen zelf bijna 4 euro tegenwoordig nu PostNL de prijzen weer aangepast heeft....

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:04

Ja is soms echt om moedeloos van te worden.
Laatst had ik er ook eentje op een grote partij. Winkelwaarde rond de € 1700.-
In de advertentie stond ook, bieden vanaf €600,- en excl. verzenden. Ook dat er gezien de grote hoeveelheid dit rond de € 20.- zou wezen. Er duidelijk bijgezet dat lager bieden geen zin heeft (ook zo ingesteld dat dit niet kon).
Krijg je een bod via de mail van € 400.- incl verzenden.....DELETE

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:08

kiki1976 schreef:
Ja is soms echt om moedeloos van te worden.
Laatst had ik er ook eentje op een grote partij. Winkelwaarde rond de € 1700.-
In de advertentie stond ook, bieden vanaf €600,- en excl. verzenden. Ook dat er gezien de grote hoeveelheid dit rond de € 20.- zou wezen. Er duidelijk bijgezet dat lager bieden geen zin heeft (ook zo ingesteld dat dit niet kon).
Krijg je een bod via de mail van € 400.- incl verzenden.....DELETE

Dat valt dan nog mee.
Had er een partij van +/- 10.000 op staan en kreeg biedingen van 500 euro want meer hadden ze niet...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:22

Dat is helemaal schandalig dan zeg!

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 01:18

HTM schreef:
Dat valt dan nog mee.
Had er een partij van +/- 10.000 op staan en kreeg biedingen van 500 euro want meer hadden ze niet...

Ik bied E62,-. Meer heb ik momenteel niet in mijn portemonee.... :+
Inclusief natuurlijk he?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 01:20

Wolkje schreef:
HTM schreef:
Dat valt dan nog mee.

Ik bied E62,-. Meer heb ik momenteel niet in mijn portemonee.... :+
Inclusief natuurlijk he?

:')
ik denk dat ik aan verzenden al meer kwijt ben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:35

Niet op mp maar van een bedrijf waar dieren op een natuurlijke manier gehouden worden en waar het vlees van verkocht wordt.
Ik stuur een mail met de vraag of hij ook vlees voor honden verkoopt omdat ik graag wil kijken naar eerlijker vlees voor mijn honden.
Krijg toch een bizarre mail terug..
Ik moet mijn honden bij stortplaatsen, bos of natuurterrein los laten zodat ze zelf hun eten bij elkaar moeten zoeken.
Het natuurlijkste is dan om ze ratten en konijnen te laten eten want een hond valt geen varken aan, tenzij het een ziek biggetje is en die krijg ik niet van hem :?

In varken kan een stof zitten die giftig is voor ze dus varken krijgen ze sowieso niet, en ik moet ze dan maar rat laten eten met het risico dat die vergiftigd is of de hond in de strot hangt..
Mijn honden zijn geen jagers, dus ik moet ze dan maar laten verhongeren denk ik? Want ze moeten zelf het eten vangen, anders is het niet natuurlijk..
Hij sluit af met:
Honden zijn honden, probeer die maar eens goed te verzorgen.
Succes.

8)7

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:46

Dat is wel een heel wazig mailtje..ik zou enkel en alleen terug sturen " bij deze bent u een klant misgelopen"

kijken of het hem dan daagt

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:50

Had het al n keer in een ander topic beschreven, maar het blijft hilarisch: ik had mijn Vaquero zadel te koop. Wel twede hands maar had tot ik hem kocht nog geen paard gezien. Hij was dus te krap voor mijn fries. Via de duitse mp reageerde een vrouw uit Oostenrijk. Viel gemail op en neer. Had die zadel cm gewijs opgemeten en ingetekend. Vrouwtje had n vriendin die helemaal in de PRE's zat en die haar adviseerde te kopen. Let: wij waren meer als n maand bezig. Uiteindelijk verkocht onder vraagprijs en incl (met Gls waren het toch meer als 60 €, maar wilde ook echt zeker zijn ) + nieuw hoofdstel en dekje omdat ik die toen extra aangeschaft hat qua kleurt. Die kreeg ze van mij gewoon kado.6 manden later en email of ik het zadel weer wil laten ophalen( uit Oostenrijk! ) en het geld retourneren. Het zadel paste niet op haar NIEUWE paard. Ahum? Zij had dus eerst het zadel gekocht en daarna een paard. Notabene een Noriker.. en die zijn na mijn weten toch n beetje breeder als n Fries.
Vriendelijk uitgelegd dat het zo niet werkt en dat ik van ter voren, alle maten extra had opgemeten... komt terug ja, maar zij is n arme vrouw (hebben een big vakantiehotel daar) en heeft geen geld voor een ander zadel. Ik zou toch echt het zadel ophalen en geld terug...oh jah, maar zonder hoofdstel en dekje, die had ik ja kado gegeven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:53

inowa schreef:
Dat is wel een heel wazig mailtje..ik zou enkel en alleen terug sturen " bij deze bent u een klant misgelopen"

kijken of het hem dan daagt

Ik heb hem gemaild dat een mens in deze tijd ook geen varken aanvalt om te eten, maar toch eten ze varken.
En ik heb hem de vraag gesteld of o.a de pens en runderstrot nu weggegooid worden? Dat is toch zonde als dat ook als vers voor de hond verkocht kan worden lijkt mij.
Heb hem ook gezegd dat ik mijn vlees wel ergens anders haal.
Wat een rare denkwijze..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:55

Hahah die vind eigenlijk wel humor Sasja. Oke jij zit er wel mooi mee met zo'n figuur.
Alsof je in een winkel na 6 maanden het nog terug kan brengen 8)7

En wat betreft die man van het vlees? Vraag eens of hij zelf toevallig vega brokken aan z'n hond heeft?
Of dat hij toevallig een vega hond heeft?
Wat een pannenkoek zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:03

kiki1976 schreef:
Hahah die vind eigenlijk wel humor Sasja. Oke jij zit er wel mooi mee met zo'n figuur.
Alsof je in een winkel na 6 maanden het nog terug kan brengen 8)7

En wat betreft die man van het vlees? Vraag eens of hij zelf toevallig vega brokken aan z'n hond heeft?
Of dat hij toevallig een vega hond heeft?
Wat een pannenkoek zeg!

Ik mag hopen dat deze man geen hond heeft.. Denk dat ze niet zo lang leven bij hem als ze niet goed kunnen jagen..

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:08

*zicht* ik heb een scapa dekje van de eerste colectie (dressuur) erop staan voor 20 eur0
krijg ik eerst een bod van 2,50, dan een bod van 5 euro, 6 euro, 7,50 euro, toen 10 euro
en nu weer een mailtje van 7,50 *zucht* om moedloos van te worden.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:20

Als ik de staat van je dekje zie (vlekken) dan zou ik het bod van 10 euro (excl) aannemen :o 10-15 is een beetje gangbaar voor dat type Scapa met vlekken/gebruikerssporen. Voor meer moet je veel mazzel hebben.

Die met 2,50 is wel een optimist trouwens :+

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:21

Ja,dat vrouwtje spande echt de kroon.
Leuk zijn ook de bedelmails... had twee mobieltjes op mp... kreeg k n mail van een vrouw, dat ze in de bijstand zit, geen geld heeft en dat ze alle twee voor €10 incl wil kopen ( stonden per stuk voor € 60,- ex)...maar alleen als er minimaal Android 4.2 erop zit, camera van 8 megapixels, geen krassen erop en de originele doos met toebehoren... en natuurlijk ook garantie... mijn kin klapte echt op tafel... uiteindelijk heb ik ze gewoon weggeven in ruil voor een scheerbeurt voor mijn hondjes. ..
Hondemanden ook... had er twee, bijna nieuw... vraagt een meisje voor een " stichting " of ik niet wil doneren voor de arme honden in Spanje... nou, helpen doe ik graag, kom maar ophalen. Ik zou foto's krijgen van de blije honden daar in mijn mandjes... Foto's heb ik gekregen: 3 fagen later op mp waar mijn manden te koop aangeboden werden ... met mijn eigen foto's. ..

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:23

€25 euro voor dat scapa dekje is ook eigenlijk veel te duur vindt ik. De mijne die er beter uitzag kreeg ik met pijn en moeite verkocht voor €15,-

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:26

ik heb hem nu voor 20 euro erop staan.
voor 25 kreeg ik hem inderdaad niet verkocht.
maar ik heb hem dubbel gehad, en die andere heb ik verkocht voor 32,50.
dus voor 10 euro blijft hij maar liggen,

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:26

Was die andere dan niet in betere staat?
Dit ziet er echt uit als oude meuk :(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:29

Die is verkleurd en vies.. :=

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:07

Dat was ook mijn idee, als hij echt in goede staat was geweest was hij dat zeker wel waard geweest. Maar door de staat kom je juist in het lagere segment terecht... Maar als hij niet in de weg ligt kan afwachten altijd, dekjes eten natuurlijk geen brokken :D Het is dan alleen geen gek bod van een raar mens op MP, die 10 euro. Die 2,50 daarentegen blijft schandalig :P

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:22

Als ik het goede dekje voor me heb vind ik de vraagprijs ook vrij hoog.
Die 10 euro is dan voor mij ook hoog genoeg. Ik zou ook echt niet meer bieden

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:31

het is ook vaak...wat de gek er voor geeft

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:34

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me dood zou schamen om sommige spullen die ik op mp zie staan, aan te bieden. Er staat spul op wat ik niet eens meer in een hondenmand zou gooien, laat staan op mp zou zetten.