Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 19:39

Marcella schreef:
denisesilver kan je niet zoiets maken. Is eigenlijk pvc buis met gaten erin. Je ben wel speciale pvc lijm nodig. Maar de gaten boor je erin en draai je dopjes vernevel dopjes op.
[ Afbeelding ]

Heb aan zitten denken, maar zoiets reikt niet ver genoeg. Betreft zo’n 8.000 m2. Ga nu over op gewoon hele nachten sproeien. En ik ga een draad spannen, zodat ze wel op het stuk weide kunnen waar niet is bemest, want dat is het grootste probleem.

Wel bedankt voor het meedenken!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 20:59

Muggenbulten.. leuk op vakantie gaan in een huisje zonder horren.

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 21:01

Jeugd met fatbikes die vol snelheid over een kruispunt gaan, waardoor automobilisten op laatste moment moeten remmen.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 21:11

Mensen op Vinted. Die kopen iets en verwachten dat je het bijna direct verzend want het moet mee op vakantie/zomerkamp ect.

Ik ben de beroertste niet maar ik heb geen pakketpunten heel nabij. Vraag het eerst even.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 21:20

Ik had vandaag een gesprek op werk en hoewel het gesprek eigenlijk zegt dat ik na mijn proeftijd mag en kan blijven waarschijnlijk. Is het toch confronterend omdat de reden dat ik mag blijven een beetje dubbel is. Kort gezegd voelt het als opgeven en winnen tegelijk. Hoewel ik pas 27 juli duidelijkheid heb voelt het nu al best echt.

Van m’n werkgever mag ik sowieso blijven maar de gemeente moet ook akkoord zijn.

Het gesprek was rond 12:30 en nu om 21:00 besef ik me pas dat dit de reden was dat ik me de hele dag al van slag voel.

Sorry voor dit vage bericht maar ik moest het toch kwijt zonder teveel privé dingen te delen voordat er zaken vast staan.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 21:29

Sanniejtjuh schreef:
Mensen op Vinted. Die kopen iets en verwachten dat je het bijna direct verzend want het moet mee op vakantie/zomerkamp ect.

Ik ben de beroertste niet maar ik heb geen pakketpunten heel nabij. Vraag het eerst even.

En dan de goedkoopste verzending kiezen die het langste duurt :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 21:37

Sanniejtjuh schreef:

Ik snap het wel. Je denk dat je nog genoeg hebt en dan is dat niet zo en dan is het kort dag om wat te kopen. Voor het kopen vragen is wel aan te raden natuurlijk :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 21:46

Sanniejtjuh schreef:

Enorm irritatie puntje hier ook ja. Wij wilden vanochtend net Vinted op vakantie modus zetten, kocht onverwachts iemand nog wat, wat kan gebeuren natuurlijk, maar met de mededeling of het wel zsm verzonden kon worden. Nou dan ben ik al klaar ermee hoor. Het is de toon die de muziek maakt en ik ben geen bol.com en hoewel ik altijd probeer alles zsm te doen, kan ik dat nooit beloven. Dus heb ook meteen op vakantie modus gezet en de koop geannuleerd, bye :')

Of je vraagt dit van te voren evt aan de koper of ze een idee hebben wanneer ze kunnen inleveren of je koopt en houd rekening dat het gewoon de max inlever tijd kan duren en anders moet je imo niet meteen kopen als er haast achter zit en maar naar een gewone winkel gaan :=

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 22:41

Ben in ieder geval niet de enige lees ik al haha :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 22:42

8Eveline schreef:
Sanniejtjuh schreef:

En dan de goedkoopste verzending kiezen die het langste duurt :')

Ja precies! Ga er voor het gemak vanuit dat sommige dingen retour gaan komen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 23:16

Jeetje wat heb ik veel last van de muggenbeten. Het is gelukkig al niet zo grote plek als gisteren, maar mijn been voelt nog wel steeds wat stijf. Op werk werd het wel beter. Maar ben blij dat ik nu even kan zitten.

Ik haat muggen bah!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 23:39

Mijn ergernis was vanmorgen, kwam terug vanuit Muiden om naar huis te gaan.
En vaak als je weet dat je achter een busje/vrachtwagentje terecht komt rij niet zo lekker door,
want die moeten nog optrekken en door rijden.

Het stoplicht was groen dus kon mooi via de linkerkant er langs en daarna naar rechts
om richting Diemen te rijden, kom je achter een gigantische vrachtwagen terecht...zit je vast tussen 2 vrachtwagens. -O- :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 06:44

Wel 2 uurtjes geslapen verspreidt over de hele nacht.

Het lijkt wel alsof de vermoeidheid en andere klachten veel erger geworden zijn sinds de medicatie tegen bloedarmoede. Zou bijna denken dat de bloedarmoede erger wordt ipv beter, ervanuitgaande dat dat de oorzaak is van de vermoeidheid. Maandag huisarts maar bellen. Want ik kan echt continu in slaap vallen als ik 2 tellen ga zitten (dat wakker liggen of worden niet kunnen slapen heb ik gewoon 1 keer per week minimaal helaas, staat er los van) en ook soms gewoon door benen zakken. En dan niet door benen zakken wat ik doe vanwege de hypermobiele gewrichten of het op slot slaan, maar echt alsof je keihard gesport hebt en op laatste beetje kracht verder moet.

Ook weer afgevallen terwijl er niks veranderd is qua eetpatroon of beweging... Was al afgevallen, maar nu nog meer. Dat is ook al iets van jaren, gewicht wisselt met 5 tot 10 kilo zonder dat ik iets verander.

Waarom laat lijf me steeds meer in de steek? En waarom zijn het allemaal van die vage dingen

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 07:46

Mijn ergernis...
09 een afspraak bij de autogarage voor een proefrit..
Vl heeft het geregeld, heel fijn maar had ook wel een uurtje later gekund

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 09:09

Prima tijd toch? :D Ik was er om 06.15 al uit. :+

Ik erger mij aan mijn Samsung oplader, ding is half stuk. Maar mijn andere oplader is geen snellader en is mijn telefoon pas vol na 3 uur. :x Dus ik heb een nieuwe oplader besteld maar die is er pas dinsdag dus nu moet ik hem superlang aan de lader laten liggen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 09:14

Hier ook! De snelle valt er continu uit en geeft dan weer aan dat die niet goed is, dus moet ik weer opnieuw aan de lader hangen. De ander is langzaam en kan bijna niet bijladen als ik telefoon tegelijk gebruik :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 09:15

MWM :(:)

Ik wordt elke keer wakker met een vastzittende rug van mijn nek tot mijn stuitje. Echt om gek van te worden. Sporten zou moeten helpen, maar van paardrijden gaat mijn onderrug ook vaak vastzitten |o

Ah opladers, echt verschrikkelijk. Mijn vader heeft een draadloze oplader, maar die duurt te lang voordat mijn telefoon opgeladen is.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 09:17

Er is één pootje verbogen zag ik dus hij connect niet goed. Ik zal er wel te lomp mee gedaan hebben. Maar hij is ook al 3 jaar oud en de kabel had ik al vervangen dus het werd ook wel tijd om de oplader zelf ook eens te vervangen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 09:30

denisesilver schreef:
MWM :(:)

Ik wordt elke keer wakker met een vastzittende rug van mijn nek tot mijn stuitje. Echt om gek van te worden. Sporten zou moeten helpen, maar van paardrijden gaat mijn onderrug ook vaak vastzitten |o

Ah opladers, echt verschrikkelijk. Mijn vader heeft een draadloze oplader, maar die duurt te lang voordat mijn telefoon opgeladen is.

Wat mij wel eens helpt is zon grote bal waar je op kan zitten. En daar dan wat oefeningen op doen, vooral gericht op kunnen bewegen dus. Niet echt sporten, maar wat meer rekken, strekken en bewegen. Dus rondjes erop draaien enzovoorts. Ik moet die wel meerdere keren per week doen, als ik dat niet doe wordt het erger met paardrijden ook idd. Van de normale dingen met sportenndie altijd aangeraden worden wordt het bij mij juist erger

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 09:49

Thanks voor de tip! Ik heb een oefenbal liggen, dus ik kan er mee aan de slag!

Het poedersuiker weer. Het huilen staat me nader dan het lachen. Er gaan vandaag met een beetje geluk twee druppels vallen, morgen zou er iets meer moeten vallen, maar de rest van de week gaat het weer zo vertyft warm worden, dus het heeft geen kloot zin. Afbeelding
Het lijkt godver Spanje wel.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 10:28

Wakker worden met hele nare hoofdpijn :x %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 10:33

Ik was om 7:00 al uit bed. Ging nog eventjes terug naar bed voor “een uurtje” want ik was best moe…

Word net pas wakker. Dat heb ik echt nooooit.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 11:18

Jaarlijkse BBQ en het regent.
Ieder jaar zeg ik het is de laatste keer maar ja mijn man is ieder jaar toch jarig en wil het toch vieren.
4 tenten opgezet nu hopen dat het vanmiddag wel droog is.
Gelukkig gisteren alles al droog opgezet.
Huis ook klaar want er blijven er 3 slapen.
Altijd zoveel werk. Zucht.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 11:25

Voor de deur van onze bedrijfshal. Niemand van ons rookt, dit komt van naastgelegen units. En ik kan deze foto bijna wekelijks zo maken, varkens _-:(

Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 11:31

Opvegen en daar neer gooien op een duidelijke plek.

Vroeger toen ik nog thuis woonde hadden we een buurjongen die zo zijn auto schoonmaakte.
Hij haalde zijn schouders op bij er wat van zeggen en zijn moeder beweerde dat Johnny dat echt niet deed.

Vervolgens daar een paar keer op de mat bij de voordeur gegooid en het was voorbij...