Kan drie uur duren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:pjer schreef:Mijn Knie die al een ruime week veel pijn doet bij elke beweging. En dat je dan bij de fysio terecht kunt en alle testjes die zij doet vallen wel mee. (en een uur daarna kan je weer bijna niet lopen van de pijn). Voel me dan zo'n aansteller. Meestal probeer ik het probleem gewoon te negeren maar met het vooruitzicht van verhuizen over een week of drie nu toch maar actie ondernomen.
Hoe is je rug?
Ik heb ook ruim een jaar last gehad van mijn knie en dat kwam uit mijn rug. (Kort gezegd, werd mijn knieschijf te vroeg omhoog getrokken bij beweging. Maar ik heb veel artsen en fysio gezien voor ze dat door hadden. En voor ze dus door hadden dat er een wervel scheef zat in mijn rug)
Rennie89 schreef:Ik dacht een geschikte reistas voor kitten voor in het vliegtuig te hebben gevonden, zojuist binnen gekomen en de maten kloppen niet. Het zou 42x24x24 moeten zijn en het is 46x27x27de toegestane maten in de cabine zijn 46x28x24, heb nog gebeld met klm maar dit past niet onder de stoelen in de cabine…
Dus dit ook gestuurd naar de verkoper (particulier) en ik krijg uiteraard geen reactie meer binnen. Moet nu vervanging vinden en het is al moeilijk zat om een geschikte maat te vinden
Marocje schreef:Rennie89 schreef:Ik dacht een geschikte reistas voor kitten voor in het vliegtuig te hebben gevonden, zojuist binnen gekomen en de maten kloppen niet. Het zou 42x24x24 moeten zijn en het is 46x27x27de toegestane maten in de cabine zijn 46x28x24, heb nog gebeld met klm maar dit past niet onder de stoelen in de cabine…
Dus dit ook gestuurd naar de verkoper (particulier) en ik krijg uiteraard geen reactie meer binnen. Moet nu vervanging vinden en het is al moeilijk zat om een geschikte maat te vinden
Deze heb ik en bevalt heel erg goed! Had er mijn 2 kittens in gehaald.
[ Afbeelding ]
https://www.zooplus.nl/shop/katten/tran ... t=599914.0
Marocje schreef:Rennie89 schreef:Ik dacht een geschikte reistas voor kitten voor in het vliegtuig te hebben gevonden, zojuist binnen gekomen en de maten kloppen niet. Het zou 42x24x24 moeten zijn en het is 46x27x27de toegestane maten in de cabine zijn 46x28x24, heb nog gebeld met klm maar dit past niet onder de stoelen in de cabine…
Deze heb ik en bevalt heel erg goed! Had er mijn 2 kittens in gehaald.
[ Afbeelding ]
https://www.zooplus.nl/shop/katten/tran ... t=599914.0
_San87_ schreef:Naaimachine klaargemaakt om nog even lekker te gaan naaien. Ik duw het voetpedaal in, niks. Aansluitingen gecheckt, alles op de plek. Halve machine uit elkaar om te zien of hij ergens vastzit, niks. Kijk ik naar t stopcontact, zit de stekker er niet in_!
Toen had ik geen zin meer.