Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:14

Stroomstoring
Kan drie uur duren :(

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:20

wyoming schreef:
pjer schreef:
Mijn Knie die al een ruime week veel pijn doet bij elke beweging. En dat je dan bij de fysio terecht kunt en alle testjes die zij doet vallen wel mee. (en een uur daarna kan je weer bijna niet lopen van de pijn). Voel me dan zo'n aansteller. Meestal probeer ik het probleem gewoon te negeren maar met het vooruitzicht van verhuizen over een week of drie nu toch maar actie ondernomen.

Hoe is je rug?
Ik heb ook ruim een jaar last gehad van mijn knie en dat kwam uit mijn rug. (Kort gezegd, werd mijn knieschijf te vroeg omhoog getrokken bij beweging. Maar ik heb veel artsen en fysio gezien voor ze dat door hadden. En voor ze dus door hadden dat er een wervel scheef zat in mijn rug)

Nee op dit moment geen last van mijn rug. Wel grappig want ik kreeg een fysio-nieuwsbrief waarin ook de link met rugpijn gelegd werd.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:29

melanie0906 schreef:
Nou gaat lekker. Schoonvaders maandag opgenomen in t ziekenhuis met vocht in z’n longen. Mijn vader dinsdag opgenomen met vocht achter z’n longen en een heel zwak hart. Vriend opgenomen in t ziekenhuis met een longontsteking…
Deze week is echt enorm chaotisch…

Sterkte :knuffel:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:33

Ik dacht een geschikte reistas voor kitten voor in het vliegtuig te hebben gevonden, zojuist binnen gekomen en de maten kloppen niet. Het zou 42x24x24 moeten zijn en het is 46x27x27 -O- de toegestane maten in de cabine zijn 46x28x24, heb nog gebeld met klm maar dit past niet onder de stoelen in de cabine…

Dus dit ook gestuurd naar de verkoper (particulier) en ik krijg uiteraard geen reactie meer binnen. Moet nu vervanging vinden en het is al moeilijk zat om een geschikte maat te vinden -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:50

Rennie89 schreef:
Ik dacht een geschikte reistas voor kitten voor in het vliegtuig te hebben gevonden, zojuist binnen gekomen en de maten kloppen niet. Het zou 42x24x24 moeten zijn en het is 46x27x27 -O- de toegestane maten in de cabine zijn 46x28x24, heb nog gebeld met klm maar dit past niet onder de stoelen in de cabine…

Dus dit ook gestuurd naar de verkoper (particulier) en ik krijg uiteraard geen reactie meer binnen. Moet nu vervanging vinden en het is al moeilijk zat om een geschikte maat te vinden -O-

Deze heb ik en bevalt heel erg goed! Had er mijn 2 kittens in gehaald.

Afbeelding

https://www.zooplus.nl/shop/katten/tran ... t=599914.0

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:54

Naaimachine klaargemaakt om nog even lekker te gaan naaien. Ik duw het voetpedaal in, niks. Aansluitingen gecheckt, alles op de plek. Halve machine uit elkaar om te zien of hij ergens vastzit, niks. Kijk ik naar t stopcontact, zit de stekker er niet in :')_!

Toen had ik geen zin meer.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:56

Marocje schreef:
Rennie89 schreef:

[ Afbeelding ]

Dat is een hele mooie. Maar te groot.
Past niet onder de vliegtuig stoel

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:58

Marocje schreef:
Rennie89 schreef:

[ Afbeelding ]

Helaas is deze te hoog, het mag maximaal 46l x 28b x 24h zijn. Dit zijn de KLM maten. Heb nu wel een andere op het oog, dit is een softbag die je kan indrukken zeg maar dus makkelijker onder een stoel te schuiven.

Het gaat in principe maar om 2 uurtjes vliegen en 3 uurtjes wachten (5 uur is totaal dus). Eenmaal in Nederland staat er een grote bench voor haar klaar :+ maar ik moet wel een passende tas hebben en nu heb ik dus voor saus een tas gekocht.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 20:01

Ja stom, zag het nu pas. :(

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 20:46

Ik heb de hele middag gewinkeld maar niks kunnen vinden van wat ik zocht. En bij thuiskomst heb ik één van die dingen dan maar online besteld, is de bestelling ineens met 2 weken vertraagd (terwijl het eerst morgen zou komen). Ik heb het snel nodig, dus das ook nog eens irritant {:)-:(

En losgeslagen/lawaaierige kinderen in winkels.

Volgende keer ga ik maar op een maandagochtend ofzo :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 21:16

Tancreda4 schreef:
De geuren in de trein..... en dan met name die vieze asbakstinkendemensen, gelijk misselijk

Je vraagt je bij sommige mensen af of ze na het roken de peuk doorslikken. Niet te harden...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 21:19

_San87_ schreef:
Naaimachine klaargemaakt om nog even lekker te gaan naaien. Ik duw het voetpedaal in, niks. Aansluitingen gecheckt, alles op de plek. Halve machine uit elkaar om te zien of hij ergens vastzit, niks. Kijk ik naar t stopcontact, zit de stekker er niet in :')_!

:')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 21:29

Vanaf vanmorgen 09:00 uur in de week. Me de pokken gehaast omdat eerste consult uitliep (en dan dus de hele verdere dag ook). Na 18:00 uur nog moeten beginnen aan de kerstversiering op de zaak (de kabouters doen het niet helaas) en moet nu nog stofzuigen en toiletten doen. Scheelt wel hoef ik morgen niet heen en weer... En mn frietje smaakte niet. Vette stukken stoofvlees. zonde.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 21:49

_San87_ schreef:

#ragequit

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 22:40

Ik had dus een samsung s9, inmiddels bijna zeven jaar oud. Vorig jaar begon ze kuren te vertonen, maar ze nam geweldige macro foto's

(Zie:Afbeelding

Nu ging ze deze week echt officieel stuk. Ik vind de nieuwe s lijn telefoons niet goed voor macrofotografie en vind alle nieuwe features eigenlijk niet geweldig dus ik heb bewust gekozen voor een wat minder dure/fancy telefoon, om zo hopelijk rond het niveau te blijven van de samsung s9. Ik heb voor de A55 gekozen, aangezien in de reviews werd gezegd dat de camera goed was.

Schrijnend. Tragisch. Diep teleurstellend hoe extreem slecht de macro foto's zijn. Ik ga hem morgen per direct terugbrengen want dit kan echt niet. Ik ben gewoon pissig. Ik ga denk ik voor honderd euro een andere s9 halen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 23:08

De pijn in mn enkel/voet...
Waarom hersteld het nou niet..
Zaterdag loop ik 12 weken op krukken en met pijn
Dinsdag mag ik eindelijk naar de Orthopeed om te kijken waarom ik niet herstel, waar het vocht weg komt en waarom er op de echo tekenen van breuk zijn maar op de foto zijn deze niet te zien

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 23:52

Weer die vieze haardvuur geur in huis. Ik hoop dat t huis van degene die dit veroorzaakt eens affikt ofzo, dan stinkt het maar nog 1x en js het daarna klaar :+ Bah.

Verder aan m'n knie. Die kan het elk moment begeven en is in tijden niet zo slecht geweest. Wat 3 weken ziek zijn wel niet kan doen voor je spieren, moest weer opnieuw alles opbouwen en daarmee ook weer helemaal bij 0 met m'n knie. En dat vind ie niet grappig...

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 01:02

Al 2 weken aan het hoesten en verkouden. Wordt er echt gek van. M'n lichaam doet pijn van het hoesten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 01:56

Dat er toch weer iets fout gaat in mijn lijf. Ben benieuwd wat er uit het bloedprikken gaat komen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 02:00

Beterschap en sterkte aan iedereen die het nodig heeft :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 05:39

De tijd waarop de mestcontainer geleegd wordt "tussen 4:30 en 6:30" joeeee

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 06:29

denisesilver schreef:
De tijd waarop de mestcontainer geleegd wordt "tussen 4:30 en 6:30" joeeee

Laat mij raden, ze zijn nog niet geweest?

En wat een rot tijd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 07:07

Ik hoef er gelukkig niet bij te blijven, maar wel de poort open doen om 4:30. Ze hebben al weleens om 10 voor lopen bellen dat ze er waren 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 08:19

In een winkel werken op black Friday / vlak voor Sinterklaas. -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 11:33

Mensen die over je grens gaan. Jij je grens echt duidelijk aangeeft en vervolgens gaan gaslighten.

Exit. Echt exit. Gaan we niet doen.