Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Omdat ik officieel uit dienst ben bij mijn werkgever en een prachtig nieuw aanbod aangenomen heb wat direct in elkaar overliep.
Nu de restanten met het uwv regelen en dan hoop ik mijn rust weer terug te vinden op werkgebied

zo fijn vooruitzicht Bellatrix schreef:Wat goed!!
Ik ben blij omdat ik 2 heerlijk luie weekenddagen heb gehad.
En ik heb weer foto's gemaakt van F&F.
[ Afbeelding ]
Moska schreef:Ik kwam vanmiddag terug van het boodschappen doen en zag, toen ik bijna thuis was, een schaap op haar rug liggen in het weiland naast ons huis. Eerst dacht ik dat ze al dood was, maar toen ik met wat hulp over de sloot heen was gekomen, zag ik dat ze nog leefde. Overeind geholpen en nadat ze me even glazig aan heeft gekeken en een beste plas had gedaan, liep ze weer naar de rest van de kudde toe. Hopelijk was ik op tijd en heeft dit avontuur geen verdere gevolgen voor de schapendame.
Zonnehoed schreef:Vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe werkgever!![]()
Ik heb een startprogramma ontvangen voor de hele dag, ik ben benieuwd!
Zonnehoed schreef:Hier zit het startprogramma van mijn nieuwe werk erop, morgen de eerste "echte" werkdag. Ik heb er een goed gevoel over! En straks weer privéles paardrijden, ook zin in.
entless schreef:Vorige week heb ik de knoop doorgehakt dat ik voor mijzelf ga beginnen.
Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met uitzoeken en regelen.
Bijna alles is nu al rond, 1ste klant is binnen en vanmiddag met 2 mogelijke klanten in gesprek.
Bienotje schreef:Straks de sleutel van het nieuwe huis
Jolliegirl schreef:Omdat ik officieel uit dienst ben bij mijn werkgever en een prachtig nieuw aanbod aangenomen heb wat direct in elkaar overliep.
Nu de restanten met het uwv regelen en dan hoop ik mijn rust weer terug te vinden op werkgebied
Binotje, gefeliciteerd!
Marcella schreef:Lekker gesport en zelfs de fysio zag het verschil met vorige week mijn buik. Vorige week hard en opgeblazen en nu gewoon een normale buik.
Nu duimen dat het zo blijft.
Ineke2 schreef:Ik heb vandaag weer training met Ravi gehad en onze trainer was heel trots op ons
Mo_86 schreef:Dat het er naar uit ziet dat ik toch niet m’n kruisband heb afgescheurd tijdens het skiën maar slechts wat verstuikt heb in m’n knie. Vreesde al voor een operatie en lange revalidatie. Alsnog heb ik last van m’n knie nog maar met behulp van de fysio verwacht ik er snel weer bovenop te komen.
hwn schreef:Mijn blij momentje sluit hier naadloos op aan: berichtje van een collega die zich verontschuldigde omdat ze alles soms nogal snel en kortaf uitlegt (vindt ze zelf, ben ik het niet mee eens). Ik ben nl. van 3 naar 2 jobs gegaan (nog icm 6 paarden, waarvan 4 pensionpaarden) en heb wat meer taken en uren op mijn hoofdjob. Ze zei dat ik best trots mag zijn op mezelf dat ik al zoveel bijgeleerd heb, en dat ik binnen een aantal weken ook de speciale gevallen onder de knie zal hebben. Doet goed om te horen!
black_kelpie schreef:Met puppert naar de Intratuin geweest, ze deed het zo goed![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Eerste zonlicht weer in huis is heerlijk! Ik heb dat in de tuin, tijdens de donkerste dagen ligt mijn tuin volledig in de schaduw en nu is er helemaal achterin weer een strookje zon

Little_Gift schreef:Zonnehoed schreef:Vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe werkgever!![]()
Ik heb een startprogramma ontvangen voor de hele dag, ik ben benieuwd!Zonnehoed schreef:Hier zit het startprogramma van mijn nieuwe werk erop, morgen de eerste "echte" werkdag. Ik heb er een goed gevoel over! En straks weer privéles paardrijden, ook zin in.
Hoe is het gegaan????![]()
), terwijl ik voorheen 1,5 uur reistijd enkele reis had. Ik heb zeeën van tijd over! 
Little_Gift schreef:Ik ben blij want:
1/ het topic barst hier de laatste paar pagina's van de super fijne berichtjes vol met goed nieuws, leuke vooruitzichten en sprongen vooruit ! Dat is zo fijn om te lezen!![]()
En dubbel blij want:
2/ Heerlijke 9km wandeling in het bos gemaakt met de dametjes en het was lekker rustig en stil en één van de drie kon zelfs al zonder jasje weer![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En driedubbel blij want:
3/ Deze kerel is met zijn 9 jaar en 4 maanden voor het eerst ooit onder het mes geweest en heeft alles goed doorstaan!
Teelbalkanker dus hij moest alsnog gecastreerd worden en toen we 's ochtends vertrokken was hij suuuuperblij dat hij voorin de auto mocht (normaal ligt hij in een op maat gemaakte bench achter in de auto) en vroeg ik hem "ben je klaar om je balletjes in te gaan leveren?" en dat had hij precies begrepen aan zijn blik te zien![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Fijn dat alles goed is gegaan!

Zonnehoed schreef:Wat lief dat je het vraagt! Nu natuurlijk druk bezig met inwerken, maar ik heb er een goed gevoel over. Ook hele fijne collega's. En nu een kwartier reistijd enkel reis (met de fiets een half uur maar daar heb ik me met deze kou nog niet aan gewaagd), terwijl ik voorheen 1,5 uur reistijd enkele reis had. Ik heb zeeën van tijd over!
Zonnehoed schreef:Little_Gift schreef:Ik ben blij want:
1/ het topic barst hier de laatste paar pagina's van de super fijne berichtjes vol met goed nieuws, leuke vooruitzichten en sprongen vooruit ! Dat is zo fijn om te lezen!![]()
En dubbel blij want:
2/ Heerlijke 9km wandeling in het bos gemaakt met de dametjes en het was lekker rustig en stil en één van de drie kon zelfs al zonder jasje weer![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En driedubbel blij want:
3/ Deze kerel is met zijn 9 jaar en 4 maanden voor het eerst ooit onder het mes geweest en heeft alles goed doorstaan!
Teelbalkanker dus hij moest alsnog gecastreerd worden en toen we 's ochtends vertrokken was hij suuuuperblij dat hij voorin de auto mocht (normaal ligt hij in een op maat gemaakte bench achter in de auto) en vroeg ik hem "ben je klaar om je balletjes in te gaan leveren?" en dat had hij precies begrepen aan zijn blik te zien![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Wat ziet de wandeling er fijn uit! Heerlijk!
En zijn hoofd, haha!Fijn dat alles goed is gegaan!
Jaaa dat hoofd was echt hilaaaaarisch, ondanks de stress en zorgen en angsten, lach ik op dat moment toch echt wel even dubbel van het lachen, de gekkerd

Daphne__ schreef:Fijn dat alles goed gegaan is Little_Gift!![]()
Ik ben blij, omdat ik echt mega verliefd ben geworden op een hondje. Maar het is zo dubbel, omdat ik mijn hondje nog maar kort geleden verloren ben..
Maarja, ik kan dit hondje wel laten gaan, dan krijg ik nogsteeds m'n vorige maatje niet terug..
Dus, ja.. Ik heb hem ontmoet.. En hij is van mij
Daphne__ schreef:Ik ben blij, omdat ik echt mega verliefd ben geworden op een hondje. Maar het is zo dubbel, omdat ik mijn hondje nog maar kort geleden verloren ben..
Maarja, ik kan dit hondje wel laten gaan, dan krijg ik nogsteeds m'n vorige maatje niet terug..
Dus, ja.. Ik heb hem ontmoet.. En hij is van mij

Lieser schreef:Dat we ons paard vanochtend naar een trainingsstal konden brengen. Nu mijn dochter haar pols gebroken heeft (en nog geopereerd moet worden), gaat het ons niet lukken om hem voldoende beweging te geven. Dat gaat de trainingsstal nu voor ons doen. Een hele zorg minder.