Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zolala

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 21:12

<3 <3

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 21:55

Morgen naar Daniël Arends :):)

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 22:33

Jolliegirl schreef:
Omdat ik officieel uit dienst ben bij mijn werkgever en een prachtig nieuw aanbod aangenomen heb wat direct in elkaar overliep.
Nu de restanten met het uwv regelen en dan hoop ik mijn rust weer terug te vinden op werkgebied <3

Gefeliciteerd!

Mijn blij momentje sluit hier naadloos op aan: berichtje van een collega die zich verontschuldigde omdat ze alles soms nogal snel en kortaf uitlegt (vindt ze zelf, ben ik het niet mee eens). Ik ben nl. van 3 naar 2 jobs gegaan (nog icm 6 paarden, waarvan 4 pensionpaarden) en heb wat meer taken en uren op mijn hoofdjob. Ze zei dat ik best trots mag zijn op mezelf dat ik al zoveel bijgeleerd heb, en dat ik binnen een aantal weken ook de speciale gevallen onder de knie zal hebben. Doet goed om te horen!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:01

Wat een lieve fosferfail!! <3

Hwn, altijd leuk om zo een complimentje te ontvangen!

We zitten weer in het juiste deel van het jaar!
Vandaag de eerste dag dat de zon naar binnen schijnt {:}
In de winter komt de zon net niet boven het gebouw uit wat hier voor staat, waardoor ik geen direct zonlicht heb binnen (alleen op het balkon). Nu weer wel binnen en een keer geen bewolking, zodat ik het ook echt zie.

Afbeelding

Nog even en ik heb weer de hele middag/avond zon in huis <3 zo fijn vooruitzicht

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:06

Wat een heerlijk vooruitzicht.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:51

Met puppert naar de Intratuin geweest, ze deed het zo goed <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eerste zonlicht weer in huis is heerlijk! Ik heb dat in de tuin, tijdens de donkerste dagen ligt mijn tuin volledig in de schaduw en nu is er helemaal achterin weer een strookje zon *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:55

Enige voordeel dat zitten en liggen niet kan door de pijn in mijn 'rug' is dat ik een schoonmaak bui kreeg. :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 17:28

Bellatrix schreef:
Wat goed!! <3

Ik ben blij omdat ik 2 heerlijk luie weekenddagen heb gehad. :D
En ik heb weer foto's gemaakt van F&F.
[ Afbeelding ]

Wat zijn dit toch 2 schoonheden joh! Die staarten, die kragen! Prachtig!

Moska schreef:
Ik kwam vanmiddag terug van het boodschappen doen en zag, toen ik bijna thuis was, een schaap op haar rug liggen in het weiland naast ons huis. Eerst dacht ik dat ze al dood was, maar toen ik met wat hulp over de sloot heen was gekomen, zag ik dat ze nog leefde. Overeind geholpen en nadat ze me even glazig aan heeft gekeken en een beste plas had gedaan, liep ze weer naar de rest van de kudde toe. Hopelijk was ik op tijd en heeft dit avontuur geen verdere gevolgen voor de schapendame.

Super super goed van je!! Dank je wel in naam van de boer en het schaap! <3

Zonnehoed schreef:
Vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe werkgever! :):)
Ik heb een startprogramma ontvangen voor de hele dag, ik ben benieuwd!

Zonnehoed schreef:
Hier zit het startprogramma van mijn nieuwe werk erop, morgen de eerste "echte" werkdag. Ik heb er een goed gevoel over! En straks weer privéles paardrijden, ook zin in. :)

Hoe is het gegaan???? *\o/*

entless schreef:
Vorige week heb ik de knoop doorgehakt dat ik voor mijzelf ga beginnen.
Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met uitzoeken en regelen.

Bijna alles is nu al rond, 1ste klant is binnen en vanmiddag met 2 mogelijke klanten in gesprek.

Wauw wat super zeg! Goed bezig!! Ik wens je heel veel succes en vooral veel plezier! *\o/*

Bienotje schreef:
Straks de sleutel van het nieuwe huis *\o/*

Gefeliciteerd!! *\o/*

Jolliegirl schreef:
Omdat ik officieel uit dienst ben bij mijn werkgever en een prachtig nieuw aanbod aangenomen heb wat direct in elkaar overliep.
Nu de restanten met het uwv regelen en dan hoop ik mijn rust weer terug te vinden op werkgebied <3

Binotje, gefeliciteerd!

Nog zo'n goed nieuws zeg!! Wat hartstikke goed!! Blij voor je! *\o/*

Marcella schreef:
Lekker gesport en zelfs de fysio zag het verschil met vorige week mijn buik. Vorige week hard en opgeblazen en nu gewoon een normale buik.

Nu duimen dat het zo blijft. *\o/*

Hoe gaat het ondertussen met je?

Ineke2 schreef:
Ik heb vandaag weer training met Ravi gehad en onze trainer was heel trots op ons <3

Wat knap van Ravi én van jou! Jullie zijn echt een geweldig team! <3

Mo_86 schreef:
Dat het er naar uit ziet dat ik toch niet m’n kruisband heb afgescheurd tijdens het skiën maar slechts wat verstuikt heb in m’n knie. Vreesde al voor een operatie en lange revalidatie. Alsnog heb ik last van m’n knie nog maar met behulp van de fysio verwacht ik er snel weer bovenop te komen.

Wat goed! Spoedig herstel gewenst!

hwn schreef:
Mijn blij momentje sluit hier naadloos op aan: berichtje van een collega die zich verontschuldigde omdat ze alles soms nogal snel en kortaf uitlegt (vindt ze zelf, ben ik het niet mee eens). Ik ben nl. van 3 naar 2 jobs gegaan (nog icm 6 paarden, waarvan 4 pensionpaarden) en heb wat meer taken en uren op mijn hoofdjob. Ze zei dat ik best trots mag zijn op mezelf dat ik al zoveel bijgeleerd heb, en dat ik binnen een aantal weken ook de speciale gevallen onder de knie zal hebben. Doet goed om te horen!

Best fijn zo'n eerlijke collega die durft toegeven dat ze soms wat te kortaf of te snel gaat.
Klinkt als een fijn mens om mee samen te werken.

black_kelpie schreef:
Met puppert naar de Intratuin geweest, ze deed het zo goed <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Eerste zonlicht weer in huis is heerlijk! Ik heb dat in de tuin, tijdens de donkerste dagen ligt mijn tuin volledig in de schaduw en nu is er helemaal achterin weer een strookje zon *\o/*

Aaaaaaaaah wat schattig <3

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 17:33

Ik ben blij want:

1/ het topic barst hier de laatste paar pagina's van de super fijne berichtjes vol met goed nieuws, leuke vooruitzichten en sprongen vooruit ! Dat is zo fijn om te lezen! *\o/*

En dubbel blij want:

2/ Heerlijke 9km wandeling in het bos gemaakt met de dametjes en het was lekker rustig en stil en één van de drie kon zelfs al zonder jasje weer <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En driedubbel blij want:

3/ Deze kerel is met zijn 9 jaar en 4 maanden voor het eerst ooit onder het mes geweest en heeft alles goed doorstaan!
Teelbalkanker dus hij moest alsnog gecastreerd worden en toen we 's ochtends vertrokken was hij suuuuperblij dat hij voorin de auto mocht (normaal ligt hij in een op maat gemaakte bench achter in de auto) en vroeg ik hem "ben je klaar om je balletjes in te gaan leveren?" en dat had hij precies begrepen aan zijn blik te zien _O- _O- _O-

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Little_Gift op 04-02-26 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 17:33

Net even lekker gewandeld. Toch altijd wel lekker om even gedaan te hebben.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:05

Ik lig voor de eerste keer in bad in het nieuwe huis, als badliefhebber met alleen een douche in de oude woning oprecht genieten <3

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:12

Het weer vandaag, heeeerlijk. Ben helemaal in m'n element weer, later donker, zonnetje.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:51

hier ook blij met het zonnetje, heerlijk...

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:46

Little_Gift schreef:
Zonnehoed schreef:
Vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe werkgever! :):)
Ik heb een startprogramma ontvangen voor de hele dag, ik ben benieuwd!

Zonnehoed schreef:
Hier zit het startprogramma van mijn nieuwe werk erop, morgen de eerste "echte" werkdag. Ik heb er een goed gevoel over! En straks weer privéles paardrijden, ook zin in. :)

Hoe is het gegaan???? *\o/*

Wat lief dat je het vraagt! Nu natuurlijk druk bezig met inwerken, maar ik heb er een goed gevoel over. Ook hele fijne collega's. En nu een kwartier reistijd enkel reis (met de fiets een half uur maar daar heb ik me met deze kou nog niet aan gewaagd :+), terwijl ik voorheen 1,5 uur reistijd enkele reis had. Ik heb zeeën van tijd over! :D

Little_Gift schreef:
Ik ben blij want:

1/ het topic barst hier de laatste paar pagina's van de super fijne berichtjes vol met goed nieuws, leuke vooruitzichten en sprongen vooruit ! Dat is zo fijn om te lezen! *\o/*

En dubbel blij want:

2/ Heerlijke 9km wandeling in het bos gemaakt met de dametjes en het was lekker rustig en stil en één van de drie kon zelfs al zonder jasje weer <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En driedubbel blij want:

3/ Deze kerel is met zijn 9 jaar en 4 maanden voor het eerst ooit onder het mes geweest en heeft alles goed doorstaan!
Teelbalkanker dus hij moest alsnog gecastreerd worden en toen we 's ochtends vertrokken was hij suuuuperblij dat hij voorin de auto mocht (normaal ligt hij in een op maat gemaakte bench achter in de auto) en vroeg ik hem "ben je klaar om je balletjes in te gaan leveren?" en dat had hij precies begrepen aan zijn blik te zien _O- _O- _O-

[ Afbeelding ]

Wat ziet de wandeling er fijn uit! Heerlijk!
En zijn hoofd, haha! _O- Fijn dat alles goed is gegaan!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:32

Fijn dat alles goed gegaan is Little_Gift! <3

Ik ben blij, omdat ik echt mega verliefd ben geworden op een hondje. Maar het is zo dubbel, omdat ik mijn hondje nog maar kort geleden verloren ben..
Maarja, ik kan dit hondje wel laten gaan, dan krijg ik nogsteeds m'n vorige maatje niet terug..

Dus, ja.. Ik heb hem ontmoet.. En hij is van mij :=

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:41

Daphne: wat fijn voor je dat je een nieuw maatje hebt gevonden. Heel veel plezier samen.
Wel begrijpelijk dat het dubbel voelt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:46

Ik heb wat oneffenheden in mijn gezicht waar ik vanaf wil. Vanmiddag voor een intake naar een huidkliniek geweest die best dure behandelingen heeft. Ik had verwacht dat ze me een behandeling van minstens 700 euro per jaar zou adviseren om dit op te lossen maar ik stond buiten met een cremepje van 10% van die kosten en ze verwachtte dat het binnen een maand voor een groot deel opgelost is. Ik hou ervan, iemand die zo eerlijk is tegen klanten en er niet zomaar een behandeling tegenaan gooit om geld te vangen. <3

Heel veel geluk, Daphne! De liefde voor het ene dier zegt niets over de liefde voor een nieuw dier. Dat kan prima naast elkaar bestaan.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:52

Zonnehoed schreef:
Wat lief dat je het vraagt! Nu natuurlijk druk bezig met inwerken, maar ik heb er een goed gevoel over. Ook hele fijne collega's. En nu een kwartier reistijd enkel reis (met de fiets een half uur maar daar heb ik me met deze kou nog niet aan gewaagd :+), terwijl ik voorheen 1,5 uur reistijd enkele reis had. Ik heb zeeën van tijd over! :D

Ooooh dat is echt zooooo fijn als je dichtbij je werk woont! Dat wordt vaak onderschat maar die uren woon-werkverkeer zijn zo'n verloren uren en zo zonde van je tijd, tijd is al kostbaar genoeg en elke dag 3u reistijd totaal is echt zonde van de weggegooide tijd!

Heel leuk om te lezen dat je een goed gevoel hebt bij de plek en de collega's waarmee je zult samen werken!
Een goed eerste gevoel is goud waard!
Zet 'm op! *\o/*

Zonnehoed schreef:
Little_Gift schreef:
Ik ben blij want:

En dubbel blij want:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En driedubbel blij want:

[ Afbeelding ]

Wat ziet de wandeling er fijn uit! Heerlijk!
En zijn hoofd, haha! _O- Fijn dat alles goed is gegaan!

Dank je wel <3 Jaaa dat hoofd was echt hilaaaaarisch, ondanks de stress en zorgen en angsten, lach ik op dat moment toch echt wel even dubbel van het lachen, de gekkerd _O-

En de wandelingen zijn altijd fijn als het met zo'n goed gezelschap is :D

Daphne__ schreef:
Fijn dat alles goed gegaan is Little_Gift! <3

Ik ben blij, omdat ik echt mega verliefd ben geworden op een hondje. Maar het is zo dubbel, omdat ik mijn hondje nog maar kort geleden verloren ben..
Maarja, ik kan dit hondje wel laten gaan, dan krijg ik nogsteeds m'n vorige maatje niet terug..

Daphne, ze zeggen vaak dat als je ene beste vriend de Regenboogbrug overgaat, deze zijn opvolger uitkiest en naar beneden stuurt om het verdriet te helpen dragen, als laatste liefdevolle daad van hun naar jou toe... Gezien hoe dit gelopen is... Zou ik dat nog geloven ook! <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:14

Die wiki foto van de dag vandaag, hij heeft er al vaak op gestaan maar toch krijg ik er elke keer weer Penny-vibes van, dat ik ze zo graag allemaal zou willen aaien want ze zijn zo lief en zacht.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:26

Dat we ons paard vanochtend naar een trainingsstal konden brengen. Nu mijn dochter haar pols gebroken heeft (en nog geopereerd moet worden), gaat het ons niet lukken om hem voldoende beweging te geven. Dat gaat de trainingsstal nu voor ons doen. Een hele zorg minder.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:27

Daphne__ schreef:

Wat fijn Daphne_, veel plezier met hem :knuffel:

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:28

Dat ik waarschijnlijk een baan aanbod ga krijgen na mijn stage, super blij mee *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:31

Dahne, krijgen we een foto te zien van je nieuwe hondje? :D

Lois. dat is super!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:17

Little Gift die blik op dat gezicht van je hond :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:43

Lieser schreef:
Dat we ons paard vanochtend naar een trainingsstal konden brengen. Nu mijn dochter haar pols gebroken heeft (en nog geopereerd moet worden), gaat het ons niet lukken om hem voldoende beweging te geven. Dat gaat de trainingsstal nu voor ons doen. Een hele zorg minder.

Wat fijn der dat geregeld is
Blijf je hem zelf ook rijden?