Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merileth

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 09:14

Hendeltje voor de koplampen is stuk. Iedere keer als we hem draaien naar de uit stand, springt hij eentje terug. ANWB er vannacht bij gehad, die kon ook niet meer dan de accu loskoppelen. Dus morgen garage bellen en hopen dat ze het snel kunnen oplossen. Al zullen ze waarschijnlijk dat hele onderdeel moeten bestellen, dus zal een paar dagen duren. Als ik mijn auto zaterdag maar weer heb, dan heb ik een dagje festival.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 10:20

Dat sommige mensen echt niet kunnen plannen en daardoor standaard afzeggen. Het ligt niet aan mij, maar toch voelt dat voor mij heel naar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 10:35

Zijn mensen echt zo negatief tot in hun tenen of is het vooral social media?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 10:43

Niobe schreef:
Zijn mensen echt zo negatief tot in hun tenen of is het vooral social media?

Voor sommigen is dit hun standaard dagelijkse houding heb ik het idee.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 10:59

Berdien schreef:
Mijn vriend is zoooo eigenwijs. Hartstikke ziek maar hij moet en zal vanavond koken. Staat met koorts in de pannen te roeren :x

Dat zou ik kunnen zijn. Heb nu zelfs van de huisarts het dringende advies gekregen om eens niet eigenwijs te zijn en te gaan uitzieken, omdat ik altijd maar door blijf gaan. Gelukkig gaat het nu ietsiepietsie beter, dus moet hem wel gelijk geven, maar oh wat is het lastig om stil te zitten. :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:02

Roodvos schreef:
hagelslag schreef:
Ik moet een oerwoud trimmen.....[ [url=m/9cMajq.jpg]Afbeelding[/url] ]

+:)+ goed bezig
Ik heb ook (minstens) zo'n oerwoud, maar mijn zitmaaier wilde niet starten -O- .
Hangt nu aan de acculader, morgen weer proberen.

Bij ons past er helaas geen zitmaaier door de poort, dus alles moet hier nog lopend (gelukkig wel benzinemaaier) gedaan worden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:22

fleurtjeuh schreef:
Onze oudere kat die niet lekker is en veel afvalt :(
Net bij de dierenarts geweest, groot bloedonderzoek.
Nu wachten op de uitslag.....

Inmiddels zijn we hem aan het dwangvoeren.. hij wil gewoon niet meer eten, al het lekkers wat hij normaal super vind, wil hij gewoon niet hebben..
Ben zo bang dat we hem kwijtraken...

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:26

Aan alle mooi-weer-mensen-met-hond die je in de winter niet ziet. Maar zodra de zon tevoorschijn komt ineens een hond hebben? :j

Oh. En die hond is niet opgevoed, stormt op mijn hond af die overduidelijk zijn grens aan geeft en ik mag weer de boeman zijn door die hond weg te sturen.
Wandelen wordt er niet leuker op zo.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:29

CupCakes_ schreef:
Aan alle mooi-weer-mensen-met-hond die je in de winter niet ziet. Maar zodra de zon tevoorschijn komt ineens een hond hebben? :j

Oh. En die hond is niet opgevoed, stormt op mijn hond af die overduidelijk zijn grens aan geeft en ik mag weer de boeman zijn door die hond weg te sturen.

Ja echt he. Alsof opeens het hele dorp een hond heeft. Hier staan ze allemaal als Pokemon trainer npc's midden op de stoepen en wandelpaden zodat je er per se met je reactieve herder vlak langs moet..

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:34

Aan wielrenners die doen alsof de weg alleen hen toebehoort. Komen met mega vaart aan, en jij moet maar op tijd wegstuiven.

Gelukkig ging het nog net goed…

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:39

Al het hele weekend ziek zwak en misselijk van de vermoeidheid en morgen begint de week weer :(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:44

Dat we niks lekkers in huis hebben, en gisteren nog wel boodschappen gedaan. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:58

JudithGigi schreef:
CupCakes_ schreef:

Ja echt he. Alsof opeens het hele dorp een hond heeft. Hier staan ze allemaal als Pokemon trainer npc's midden op de stoepen en wandelpaden zo dat je er per se met je reactieve herder vlak langs moet..

_O-
Herder bliksemstraal, nu!
Herder: herrrrder herrrder, herrrrr!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 15:01

Waarom gaan mensen in de stiltecoupé zitten om vervolgens doodleuk te gaan praten?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 15:29

fleurtjeuh schreef:
fleurtjeuh schreef:
Onze oudere kat die niet lekker is en veel afvalt :(
Net bij de dierenarts geweest, groot bloedonderzoek.
Nu wachten op de uitslag.....

Inmiddels zijn we hem aan het dwangvoeren.. hij wil gewoon niet meer eten, al het lekkers wat hij normaal super vind, wil hij gewoon niet hebben..

Eventueel liquid in een spuitje doen en dan een beetje achter in de keel drukken. Is niet leuk, maar zo hebben wij een half dode kat ook weer op de klaver gekregen. Eventueel aangelengd met wat water, omdat zelfs liquid niet altijd makkelijk door zo'n spuitje gaat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 15:31

Siggislief schreef:
Dat we niks lekkers in huis hebben, en gisteren nog wel boodschappen gedaan. _O-

De winkels zijn vandaag ook open. ;)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 15:36

Shenavallie schreef:
Siggislief schreef:

Ik weet het, moet het toch eens doen zonder iets lekkers..
Dan maar aan iets gezonds zoals een Appel. :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 15:43

Daphne__ schreef:
Wou m'n paarden vliegendekens en maskers op doen, maar er zit een duif met jongen in de kast, bovenop de dekens. Nou kan ik die tas pakken zonder dat de jongen daarvoor verplaatst moeten worden, maarja ik wil moeder en kinderen niet storen.. Dus ik braaf wachten tot ze zelf weg gaat en ik er even bij kan. Paar uur bezig geweest op stal, steeds even gekeken..

[ [url=m/Oya40G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Conclusie: Moeder heeft een thuisblijfdag en de paarden hebben geen vliegendekens en maskers op vandaag :')

Heb maar een bakje water in de kast gezet voor haar, het is bloedheet, snap wel dat ze niet op pad wil :+

Lief! :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 15:59

Ik haat sociaal doen en kan echt niet meer tegen prikkels.
Leuk bbq'en met het hele gezin. Altijd hetzelfde gezeik dus al weinig zin in; schoonzus die zichzelf te leuk vind en altijd aan het woord wil zijn en een peuter die ook alle kanten op schreeuwt. Oh en de radio nét te hard.

Nou moesten ze hier al om 12u zijn en mee lunchen. Waarom? 16u hier is dan toch ook prima, bbq'en en weer weg. Neeee moeten hier de hele dag zijn en ik ben nu al helemaal af ^)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 16:11

Shenavallie schreef:
Siggislief schreef:

Afhankelijk van waar je woont hoor. :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 16:30

Shenavallie schreef:
fleurtjeuh schreef:

Eventueel liquid in een spuitje doen en dan een beetje achter in de keel drukken. Is niet leuk, maar zo hebben wij een half dode kat ook weer op de klaver gekregen. Eventueel aangelengd met wat water, omdat zelfs liquid niet altijd makkelijk door zo'n spuitje gaat.

Ja hij krijgt inderdaad Recovery voer met een spuitje.
Hij vind het niet leuk maar accepteert het wel, gelukkig (en helaas) niet de eerste keer dat ik een kat dwangvoer, heb de opleiding dierenarts assistent gedaan en heb het tijdens mn stage een paar keer gedaan evenals een vroegere kat.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 19:04

Vandaag 2baans weg, auto voor mij rijdt 70 waar je 80 mag. Ik haal hem in en blijf links rijden omdat ik bij het volgende stoplicht naar links moet. Dezelfde auto haalt mij rechts in, gaat voor mij rijden en remt weer af naar 70km en gaat ook naar links. Echt zo kansloos.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 20:22

Ik wordt moe van mijn eigen gedachten , bah! Liefst trek ik de dekens over mijn kop en ga een hele tijd slapen.

Vooral dat ik enorm aan het piekeren ben over alles en iedereen en mensen waar ik om geef nu ook even druk zijn en niet de tijd hebben om snel te reageren waardoor ik mij daar weer zorgen over ga maken.

Probeer afleiding te zoeken maar vandaag is echt wel even moeilijk.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 20:35

Marcella schreef:

Afhankelijk van waar je woont hoor. :+[/quote]
Ik was in de veronderstelling dat supermarkten door het hele land op zondag open zijn. :o

Verkeerd gequote... :x
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 12-05-24 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 20:36

fleurtjeuh schreef:
Shenavallie schreef:

Ja hij krijgt inderdaad Recovery voer met een spuitje.
Hij vind het niet leuk maar accepteert het wel, gelukkig (en helaas) niet de eerste keer dat ik een kat dwangvoer, heb de opleiding dierenarts assistent gedaan en heb het tijdens mn stage een paar keer gedaan evenals een vroegere kat.

Ik ga hard voor je duimen, want bijna niets dat zo'n onmachtig gevoel geeft als een dier dat je dreigt te verliezen.