Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Mijn vriend is zoooo eigenwijs. Hartstikke ziek maar hij moet en zal vanavond koken. Staat met koorts in de pannen te roeren
Roodvos schreef:hagelslag schreef:Ik moet een oerwoud trimmen.....[ [url=m/9cMajq.jpg]Afbeelding[/url] ]
goed bezig
Ik heb ook (minstens) zo'n oerwoud, maar mijn zitmaaier wilde niet starten.
Hangt nu aan de acculader, morgen weer proberen.
fleurtjeuh schreef:Onze oudere kat die niet lekker is en veel afvalt
Net bij de dierenarts geweest, groot bloedonderzoek.
Nu wachten op de uitslag.....
CupCakes_ schreef:Aan alle mooi-weer-mensen-met-hond die je in de winter niet ziet. Maar zodra de zon tevoorschijn komt ineens een hond hebben?![]()
Oh. En die hond is niet opgevoed, stormt op mijn hond af die overduidelijk zijn grens aan geeft en ik mag weer de boeman zijn door die hond weg te sturen.
Wandelen wordt er niet leuker op zo.
JudithGigi schreef:CupCakes_ schreef:Aan alle mooi-weer-mensen-met-hond die je in de winter niet ziet. Maar zodra de zon tevoorschijn komt ineens een hond hebben?![]()
Oh. En die hond is niet opgevoed, stormt op mijn hond af die overduidelijk zijn grens aan geeft en ik mag weer de boeman zijn door die hond weg te sturen.
Wandelen wordt er niet leuker op zo.
Ja echt he. Alsof opeens het hele dorp een hond heeft. Hier staan ze allemaal als Pokemon trainer npc's midden op de stoepen en wandelpaden zo dat je er per se met je reactieve herder vlak langs moet..
fleurtjeuh schreef:fleurtjeuh schreef:Onze oudere kat die niet lekker is en veel afvalt
Net bij de dierenarts geweest, groot bloedonderzoek.
Nu wachten op de uitslag.....
Inmiddels zijn we hem aan het dwangvoeren.. hij wil gewoon niet meer eten, al het lekkers wat hij normaal super vind, wil hij gewoon niet hebben..
Ben zo bang dat we hem kwijtraken...
Daphne__ schreef:Wou m'n paarden vliegendekens en maskers op doen, maar er zit een duif met jongen in de kast, bovenop de dekens. Nou kan ik die tas pakken zonder dat de jongen daarvoor verplaatst moeten worden, maarja ik wil moeder en kinderen niet storen.. Dus ik braaf wachten tot ze zelf weg gaat en ik er even bij kan. Paar uur bezig geweest op stal, steeds even gekeken..
[ [url=m/Oya40G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Conclusie: Moeder heeft een thuisblijfdag en de paarden hebben geen vliegendekens en maskers op vandaag
Heb maar een bakje water in de kast gezet voor haar, het is bloedheet, snap wel dat ze niet op pad wil :+
Shenavallie schreef:fleurtjeuh schreef:
Inmiddels zijn we hem aan het dwangvoeren.. hij wil gewoon niet meer eten, al het lekkers wat hij normaal super vind, wil hij gewoon niet hebben..
Ben zo bang dat we hem kwijtraken...
Eventueel liquid in een spuitje doen en dan een beetje achter in de keel drukken. Is niet leuk, maar zo hebben wij een half dode kat ook weer op de klaver gekregen. Eventueel aangelengd met wat water, omdat zelfs liquid niet altijd makkelijk door zo'n spuitje gaat.
fleurtjeuh schreef:Shenavallie schreef:
Eventueel liquid in een spuitje doen en dan een beetje achter in de keel drukken. Is niet leuk, maar zo hebben wij een half dode kat ook weer op de klaver gekregen. Eventueel aangelengd met wat water, omdat zelfs liquid niet altijd makkelijk door zo'n spuitje gaat.
Ja hij krijgt inderdaad Recovery voer met een spuitje.
Hij vind het niet leuk maar accepteert het wel, gelukkig (en helaas) niet de eerste keer dat ik een kat dwangvoer, heb de opleiding dierenarts assistent gedaan en heb het tijdens mn stage een paar keer gedaan evenals een vroegere kat.