Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Dan is mijn ergernis echt maar klein. Ik heb me geërgerd aan mijzelf. Vandaag op locatie werken; laptop EN telefoon vergeten.
Echt, hoe kan ik dat doen? Dus weer terug door de regen fietsen. Om 12 uur moet ik er weer naar toe, tijdskritische klus..... Ik Ben Een Sukkel.
rien10 schreef:rien10 schreef:Dan is mijn ergernis echt maar klein. Ik heb me geërgerd aan mijzelf. Vandaag op locatie werken; laptop EN telefoon vergeten.
Echt, hoe kan ik dat doen? Dus weer terug door de regen fietsen. Om 12 uur moet ik er weer naar toe, tijdskritische klus..... Ik Ben Een Sukkel.
OK Ik weer thuis. Werken aan project XYZ .... inloggen is iets veranderd, inlog ligt nog op de zaak.
![]()
OK, dan maar de administratie bijwerken. "Sorry, u kunt niet inloggen vanwege een technische storing"
![]()
Ik geef het op. Ik ga wat anders doen.
rien10 schreef:rien10 schreef:Dan is mijn ergernis echt maar klein. Ik heb me geërgerd aan mijzelf. Vandaag op locatie werken; laptop EN telefoon vergeten.
OK Ik weer thuis. Werken aan project XYZ .... inloggen is iets veranderd, inlog ligt nog op de zaak.
![]()
OK, dan maar de administratie bijwerken. "Sorry, u kunt niet inloggen vanwege een technische storing"
![]()
Ik geef het op. Ik ga wat anders doen.
MyWishMax schreef:Nee, juist niet. Mijn vader wel en die had het paar weken geleden en is nu opgelost zonder dat hij iets gedaan heeft verder. Ik heb Vodafone. Kennis met dezelfde telefoon heeft geloof ik wel odido.
Ook al helemaal uitgezet idd. En opnieuw opgestart, beide meerdere keren. Lijkt dan heel even goed te gaan maar binnen een uur weer dezelfde problemen.
Zebrastreep schreef:Niobe schreef:Dure garage rekening, grotendeels voor marterschade![]()
Nu wel een marterverjager erbij, hopelijk helpt dat.
Ik wil niet te vroeg juichen , maar de marterverjager werkt hier wel.
Heb ze ook al een tijdje niet meer gezien moet ik zeggen.
Niobe schreef:Ik wil van alles schrijven naar je, maar niks dekt de lading. Wat ontzettend naar!
Mag ik wel zeggen dat ik het heel stoer vind dat je dit deelt met ons? Dat kan niet makkelijk zijn om er over te praten/schrijven.
Gelukkig was slachtofferhulp er voor je, ik kan me niet voorstellen dat je zonder hulp door zoiets heen kan komen.
FriesWytske schreef:MyWishMax schreef:Nee, juist niet. Mijn vader wel en die had het paar weken geleden en is nu opgelost zonder dat hij iets gedaan heeft verder. Ik heb Vodafone. Kennis met dezelfde telefoon heeft geloof ik wel odido.
Ook al helemaal uitgezet idd. En opnieuw opgestart, beide meerdere keren. Lijkt dan heel even goed te gaan maar binnen een uur weer dezelfde problemen.
Heb ik een aantal jaren geleden gehad. Was toen volgens Vodafone niet hun fout. Op een gegeven moment was ik helemaal niet meer bereikbaar. Heb toen mijn abonnement opgezegd en ze goed negatief beoordeeld.