Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Mjah ik loop kreupel, altijd. Daar spot ik zelf weleens mee om het luchtig te houden.
Toen ik laatst uit de trein was gestapt en over het perron naar de uitgang van het station liep er vanuit de trein “He kreupele loop eens normaal! “ Kon ik dat niet zo waarderen.
Ik heb niets gezegd, want dat heeft geen enkele zin naar een groepje opschoten pubers. Wat verdrietig was ik er wel van, want waarom is het nodig om iemand bewust zo te kwetsen? Dat begrijp ik dan weer niet.
Als iemand even vloekt oid dat maakt mij niet zoveel uit. Zo openbaar op straat vind ik vooral asociaal en doe ik zelf niet, maar mij er echt aan storen dat vind ik energieverspilling.
Ineke2 schreef:Mjah ik loop kreupel, altijd. Daar spot ik zelf weleens mee om het luchtig te houden.
Toen ik laatst uit de trein was gestapt en over het perron naar de uitgang van het station liep kwam er vanuit de trein “He kreupele loop eens normaal! “ Kon ik dat niet zo waarderen.
Ik heb niets gezegd, want dat heeft geen enkele zin naar een groepje opschoten pubers. Wat verdrietig was ik er wel van, want waarom is het nodig om iemand bewust zo te kwetsen? Dat begrijp ik dan weer niet.
Als iemand even vloekt oid dat maakt mij niet zoveel uit. Zo openbaar op straat vind ik vooral asociaal en doe ik zelf niet, maar mij er echt aan storen dat vind ik energieverspilling.
Urbanus schreef:Ineke2 schreef:Mjah ik loop kreupel, altijd. Daar spot ik zelf weleens mee om het luchtig te houden.
Toen ik laatst uit de trein was gestapt en over het perron naar de uitgang van het station liep er vanuit de trein “He kreupele loop eens normaal! “ Kon ik dat niet zo waarderen.
Dat is ook echt intens laag! Heel triest dat iemand zo is.
Had je niet verdiend.
Kookaburra schreef:Ineke2 schreef:Mjah ik loop kreupel, altijd. Daar spot ik zelf weleens mee om het luchtig te houden.
Toen ik laatst uit de trein was gestapt en over het perron naar de uitgang van het station liep kwam er vanuit de trein “He kreupele loop eens normaal! “ Kon ik dat niet zo waarderen.
Ik vroeg mij gister af, toen ik in een bus stond vol met pupers, hoe je het best kunt reageren op irritant gedrag. Het was hutje mutje vol in de bus, en achter mij stond een jochie steeds langs mijn hoofd/in mijn oor te fluisteren en fluiten. Al lachend met zijn maat.
Nu heb ik het genegeerd en kon ik op een gegeven moment verder de bus in lopen... Maar het is wel gruwelijk irritant. Want hoe zeg je tegen de jongens 'joh, tis leuk geweest. Jullie hebben je lol gehad, kap er nu maar mee' waarna ze ook stoppen. Want elke reactie die ze krijgen is natuurlijk feest.
Nu moet ik wel zeggen, het gedrag is vervelend. Maar ik trok het mij niet persoonlijk aan. Dat is wel relaxt.
De optie omdraaien en 'nu is het klaar!', met daarbij een gericht knietje in het kruis.. Die heb ik maar niet uitgevoerd
M_D_H schreef:Ik heb even een enorm baal momentje... Ik ben klaar wakker, al in mijn "thuiswerkkleding" laptop en alles staat al aan, thee zit al in de thermoskan, ontbijt staat al klaar. Ik log om half 9 in om mijn werkdag te beginnen... En besef mij in eens dat ik pas om half 10 moet beginnen![]()
Wat moet ik nu dan met mijn overgebleven tijd?
En het is extra balen omdat ik last heb van spanningshoofdpijn. Als ik beter nagedacht had, had ik vanmorgen nog in bad kunnen zitten met lavendelolie en had ik een poging kunnen doen om mijn nek en schouders te laten ontspannen. Nu is daar niet meer genoeg tijd voor.
fotolijstje schreef:Ik weet niet wat ik aan moet vandaag, het is lekker weer maar ik moet tot 1:00 sowieso nog buiten kunnen zijn en wil ook niet van alles meenemen.