Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:21

Je hebt er vooral jezelf mee moestuin als je dit gaat doen. Het levert ben ik bang meer teleurstelling op dan dat het al iets goeds voelt. Maar het is zo lastig want het is familie dat is weer een stuk lastiger om van los te komen dan bijv een groep vrienden.

Mijn oom tante en neven doe ik ook geen moeite meer voor na het overlijden van mijn oma. Met name mijn oom ben ik helemaal klaar mee en hoef ik geen contact meer mee. Nu niet en nooit meer.

--

Van die collega's die vinden dat ze constant feedback moeten geven. Laat mij nu gewoon even mijn ding doen en boeien dat het 2 seconden langer duurt het is niet zo alsof we dan minder betaald krijgen :')

Bedoel is vast goed maar ik werd er nou echt een beetje geïrriteerd van. Mens praat ook alleen over zichzelf en haar privé situatie. Ik kom daar om te werken niet om honderden verhalen te horen over dingen wat mij totaal niet interesseert. Ik vindt het juist belangrijk om de cliënt extra aan het woord te laten aangezien we best en belangrijk contact persoon zijn zij moet er ook maar de gehele tijd naar luisteren.

Ging mijn werk ook overnemen. Ja prima doe het dan maar lekker zelf als je alles zo goed kan en weet.

Nee mijn andere werk is wel iets fijner daar werk je wel samen maar zie ik collega's alleen in de pauze of als we met twee staan doen we nog ieder ons eigen ding en als we hulp nodig zijn vragen we daar zelf om. Maar dat overnemen heb ik wel zo'n bloedhekel aan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:43

Zo'n collega had ik ook, die had ook altijd vaag commentaar op wat ik deed en hoe ik dingen deed, op allerlei slakken zout leggen waarvan je echt denkt: oke, en hoe is dit relevant.
Bij haar bleek achteraf dat ze zelf juist veel verkeerd deed, het was voor haar een soort tactiek om anderen omlaag te praten en het idee te geven dat ze hun werk niet goed genoeg deden, zodat haar eigen onkunde en vage manier van werken niet zo op zou vallen ofzo. Ze is ook ontslagen, ik was gelukkig niet de enige die haar beu was :') *\o/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:46

Moestuin gaat dat echt wel leren, heeft tijd nodig om harder te worden.
Het ging bij mij ook niet over een nacht ijs hoor maar op een gegeven moment is het klaar, bij mij dan.
Je moet eerst zelf zover zijn wat een ander ook zegt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:51

Telpeva schreef:
Zo'n collega had ik ook, die had ook altijd vaag commentaar op wat ik deed en hoe ik dingen deed, op allerlei slakken zout leggen waarvan je echt denkt: oke, en hoe is dit relevant.
Bij haar bleek achteraf dat ze zelf juist veel verkeerd deed, het was voor haar een soort tactiek om anderen omlaag te praten en het idee te geven dat ze hun werk niet goed genoeg deden, zodat haar eigen onkunde en vage manier van werken niet zo op zou vallen ofzo. Ze is ook ontslagen, ik was gelukkig niet de enige die haar beu was :') *\o/*

Het is sowieso wel iemand die graag naar problemen zoekt niet alleen hier :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:52

Telpeva schreef:
Klinkt als mijn vorige twee werkgevers. _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:57

KarenQ schreef:
maralyn schreef:
Snurkende kerel.
Sinds corona is hij begonnen. Gelukkig hebben we een tweede slaapkamer.

Vind het ook sneu voor hem. Hij is daardoor kapot wakker.

Oh, dat is wel opvallend. Heeft hij geen apneu of zo?

Nee... Niet dat we weten. Hij gaat afspraak maken met huisarts.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:58

Stagiaire met een vreselijke schelle stem. Kan zij ook niks aan doen, maar ze zit wel naast me. :+

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 13:27

Moestuin stuur dan wel een tikkie voor je brandstofkosten.
Uiteraard van tevoren overmaken.
Je ben meer waard dan je denk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 13:42

luuntje schreef:
Moestuin stuur dan wel een tikkie voor je brandstofkosten.
Uiteraard van tevoren overmaken.
Je ben meer waard dan je denk.
Dat vind ik een goede idd! En tja, je zus weet je duidelijk goed te bespelen... "Het is voor je nichtje."

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:21

Nare families zijn er toch.

Dikke knuffel moestuin.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:24

Net een prachtige jas gezien <3. Een donkere roodbruin tint. Ik heb die jas in het blauw, en ik heb nog drie jassen, dus geen jas nodig :').

Maar ik wil m wel ;(.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:31

Leg 1 of 2 jassen in een tas of doos, stop die tas of doos ergens op een onlogische plek waar gegarandeerd niemand voor damesjassen zou zoeken, en zeg dat je ze kwijt bent

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 14:37

Net gesolliciteerd op een enorm vette stagevacature.

Wil dat ze me nu bellen. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:37

_San87_ schreef:
Net een prachtige jas gezien <3. Een donkere roodbruin tint. Ik heb die jas in het blauw, en ik heb nog drie jassen, dus geen jas nodig :').

Maar ik wil m wel ;(.

Je kunt nooit genoeg jassen hebben

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:40

Ben net uitgefoeterd door een 'Karen' bij een tankstation.

Zo lomp dat zowel chauffeur als pompbediende daar weer commentaar op hadden. :')
Heb ik weer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:41

Telpeva schreef:
Leg 1 of 2 jassen in een tas of doos, stop die tas of doos ergens op een onlogische plek waar gegarandeerd niemand voor damesjassen zou zoeken, en zeg dat je ze kwijt bent

:))!

Niobe schreef:
_San87_ schreef:

Maar ik wil m wel ;(.

Je kunt nooit genoeg jassen hebben

Dat is ook mijn motto voor schoenen, tassen en jurken. Jassen kunnen daar ook best bij :)).

Ik heb vijf jassen, trouwens :'). Maar 1 is een zeiljas, dus dat is anders :7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:43

Femke_Tweety schreef:

Zo lomp dat zowel chauffeur als pompbediende daar weer commentaar op hadden. :')
Heb ik weer.

Dit vraagt om het hele verhaal

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:53

Wordt weer een dag van tevoren afgebeld, omdat mijn manager het er niet mee eens is dat mijn teamleider me inplant :evaw: Misschien wordt het echt eens tijd ergens anders te gaan solliciteren :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 15:04

Ik heb mijn jassen net geteld, ik heb er 8 dus ik oordeel niet :+ 3x zomerjas, 2x winterjas, 1x trenchcoat/tussenjas, 2x regenjas.
Mijn smoes is dat ik een apart set moet hebben voor naar mijn werk (want bloed, kwijl, vijverwater, vogelpoep en andere viezigheid) + een set voor netjes, zodat er ook altijd een schone jas is om aan te trekken O:)
En 3x zomerjas (ipv maar 2x) dat is omdat ik 1 echt mega oude BR paardrijjas heb die maar niet kapot wil, dat ding is te oerdegelijk. Die is al zeker 15 jaar oud en nog steeds goed, echt bizar. Ik vind het zonde om spullen die nog goed zijn weg te doen, maar ik ben dat ding zo ontzettend beu dat ik hem heb verbannen naar een andere kast, daar hangt hij helemaal achteraan :+ misschien dat ik hem ooit weer aantrek als die stijl weer eens in de mode komt. Tot die tijd 0 kans.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 15:33

Ik heb ook veel teveel jassen, maar ik heb ze ook allemaal al jaren en vind het ook zonde om goede spullen weg te doen. := Eén Pikeur regen-zomerjas die eigenlijk voor de paarden was, maar nu niet meer, een witte "tussenseizoenjas," een softshell die ik ooit bij een stal kreeg als deel van het uniform, een KWPN bomberjack, een lange nette winterjas, een dikke winterjas die ik 10+ jaar geleden bij de Mango gekocht heb, twee regenjassen, waarvan een voor op stal, en nog een donsjas voor bij de paarden. De softshell is de nieuwste en die is ook al zo'n 3 jaar oud.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:19

pimaude schreef:
Femke_Tweety schreef:

Heb ik weer.

Dit vraagt om het hele verhaal

Ik tank met camper, station met 4 pompen

Pomp 4 staat vrachtwagen de pompen te vullen, ik pak 3.

Toen mijn tank vol was naar binnen, afrekenen. Ik zie dat er ook koffie is, die betaal ik ook en pompbediendemevrouw schenkt de koffie voor mij in.
Ik heb de koffie echt letterlijk nét nét in handen, sta met pompbediende en chauffeur even 3 woorden te wisselen over 'er zijn geen zoetjes, dan maar suiker'
en er komt een Karen binnenstampen. Hele houding is er één van agitatie.

'Van WIE IS die CAMPER'

Ik reageer 'Dat ben ik' en tegelijkertijd vraag ik me in mezelf af of er iets met mijn hond is, of dat mijn lampen aan staan of zo.

'Kan dat DING aan de kant, hij houdt de boel GRUWELIJK op!!!'

Normaal ben ik nogal niet op mijn mondje gevallen en best ad rem, maar dit zag ik niet echt aankomen.

Ik kijk wat verbaasd en zeg 'Ik ben letterlijk nét binnen'

Chauffeur kijkt ook verbaasd, pompbediende ook.

Ik kijk pompbediende aan, die nog bij mij staat omdat ze me net de koffie aangegeven heeft.

Die zegt tegen mevrouw Karen dat ik net binnen ben, Karen kijkt nog bozer, pompbediende zegt dat er nog twee pompen zijn, Karen is alweer omgedraaid en jakkert met intens boze stappen alweer naar buiten.

Pompbediende, chauffeur en ik kijken elkaar aan.

'Niet normaal dit' sputtert de pompbediende met enige nadruk, de chauffeur schudt zijn hoofd en kijkt beurtelings naar de boos weg jekkerende Karen en mij, haalt zijn schouders op.
'Bizar' brengt hij zachtjes uit.

Ik kijk beide aan, 'nou, dan ga ik maar hé...?'

Op het moment dat ik weg wil rijden snijdt de Karen mij nog met haar auto, die ze een héél idioot rondje over het terrein laat maken om bij pomp 2 uit te komen.
Ze raakt me nog net niet.

Bijzondere gelegenheid.

Alles dat ik deed was tanken, onderweg naar binnen praten met de man naast me die ook net klaar was met tanken, afrekenen en mijn koffie aanpakken.
(Let wel, niet eens opdrinken dus, echt alleen aanpakken van de pompbediende...)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:24

Wauw. Die maakt van haar kttdag jouw kittdag.

Sommige mensen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:26

Wtf :'). En nog twee pompen vrij ook, dan moet je echt niet janken.

Maf wijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:31

Wat een koekwaus. :') Zet je auto in z'n achteruit en pak een andere pomp, moeilijk is het niet. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:41

Wat een wijf joh :') en dan nog een andere pomp pakken als die waar je met je camper stond, dat had ze ook meteen kunnen doen zeg maar :') koekoek