Mijn oom tante en neven doe ik ook geen moeite meer voor na het overlijden van mijn oma. Met name mijn oom ben ik helemaal klaar mee en hoef ik geen contact meer mee. Nu niet en nooit meer.
--
Van die collega's die vinden dat ze constant feedback moeten geven. Laat mij nu gewoon even mijn ding doen en boeien dat het 2 seconden langer duurt het is niet zo alsof we dan minder betaald krijgen

Bedoel is vast goed maar ik werd er nou echt een beetje geïrriteerd van. Mens praat ook alleen over zichzelf en haar privé situatie. Ik kom daar om te werken niet om honderden verhalen te horen over dingen wat mij totaal niet interesseert. Ik vindt het juist belangrijk om de cliënt extra aan het woord te laten aangezien we best en belangrijk contact persoon zijn zij moet er ook maar de gehele tijd naar luisteren.
Ging mijn werk ook overnemen. Ja prima doe het dan maar lekker zelf als je alles zo goed kan en weet.
Nee mijn andere werk is wel iets fijner daar werk je wel samen maar zie ik collega's alleen in de pauze of als we met twee staan doen we nog ieder ons eigen ding en als we hulp nodig zijn vragen we daar zelf om. Maar dat overnemen heb ik wel zo'n bloedhekel aan.