Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Er zijn er wat die dit doen om BTW terug te vorderen. Maar ik ben te moe om het nu goed uit te kunnen leggen.
Lalidan schreef:Omdat autobedrijven soms iets inruilen wat ze zelf niet kunnen verkopen, dus dat gaat dan naar een ander Autobedrijf die wel in dat segment zit. En soms probeert een bedrijf het zelf, om na een maand te denken 'het wordt hem toch niet' en dan weer door te verkopen. Handel is handel. Genoeg paarden die ook van handelaar naar handelaar gaan.
iirrssjjee schreef:Ik weet niet hoe het met de treinreis zit, maar ik heb meerdere malen met Brussel gevlogen en was er altijd zo doorheen/uit. Is ook een stuk kleiner dan Schiphol, dus je bent zo uit de terminal!
Marigold schreef:Ik vraag me af of ik recht heb op huur terruggave of een tegemoetkoming als er onwijze bouwwerkzaamheden zijn bij een huurhuis in dit blok, schuin boven mij terwijl ik vanuit huis werk/scholing volg. Zodat ik van die tegemoetkoming naar een rustige boerencamping kan verkassen ofzo? (Als er WiFi is kan ik werken).
Dit is gewoon zo stom en vermoeiend. Ik woon nu midden in een bouwlocatie en het is de tweede keer al, anderhalf jaar geleden was het boven, nu het appartement daarnaast. Qua herrie hetzelfde. Duurde toen zo drie weken tot een maand ofzo, lang in elk geval.
Ze gaan asbest weghalen, douche en keuken opnieuw (vooral heel veel drilgeluiden van het slopen en dan nog wekenlang geklop en getik en algehele onrust). En ik snap dat het soms moet, maar ik voel me wel onthand, ineens heb ik geen rustige plek meer, kan geen radio of muziek luisteren, kan overdag geen muziek maken (mijn afleiding als ik soms dipjes heb). Ben dus echt uit mijn flow hierdoor, zo stom!
Tancreda4 schreef:Wat helpt tegen brandnetels? Bosmaaieren in korte broek is dom en inmiddels zijn de bultjes weg maar staan m'n benen nog steeds in de fik. Heb al geolied met argan olie