Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Needje , wanneer deze vraag kwam van iemand die de hele Corona situatie serieus zou nemen, los van het feit of ze wel of niet gevaccineerd zijn, dan is zo’n opmerking inderdaad normaal. Maar van iemand als olejon is het puur bedoeld om even haar plasje er over te doen.
Zij vind alles mbt Corona vaccineren en testen gloeiende onzin. Dan denk ik, nok af en ga door met je leven en stop met dit soort rel gedrag.
Morrie schreef:raket schreef:[quote=
Mijn longarts adviseert niet te vaccineren in combinatie met prednison. En na de prednison eerst te wachten.
Mijn booster plannen viel niet mee afgelopen winter.
o jee, ik heb altijd prednison en heb al 3 prikken gehad
bigone schreef:OleJon schreef:Waarom zou je he nu überhaupt laten boosteren?
Hou toch eens een keer op spuit 11, je bent anti vaccinatie, verteld doodleuk met Corona gewoon aan het werk te gaan dus nu weer even trollen. .
Needje schreef:Maar rien was jouw zoon met zijn klachten niet ook bij een goede verkoudheid of griep slecht gegaan? Gezien hij blijkbaar vatbare longen heeft?
Daarbij viel het blijkbaar uiteindelijk gelukkig!!! toch mee gezien ie 2 uur later weer thuis was.
bigone schreef:De vergelijking met griep gaat wat betreft doden ook totaal mank. In 2015 2018 waren er zware griep golven , totale oversterfte 12000 mensen.
Twee jaar Corona 22000 officiële Corona doden en totale oversterfte meer dan 40.000.
Griepje? Ook nu nog worden er dagelijks gemiddeld 250 mensen opgenomen en gelukkig is Corona milder geworden omdat het niet de longen vernietigd zoals bij Delta en mensen worden sneller ontslagen waardoor het niet nog verder oploopt.
Needje schreef:bigone schreef:De vergelijking met griep gaat wat betreft doden ook totaal mank. In 2015 2018 waren er zware griep golven , totale oversterfte 12000 mensen.
Twee jaar Corona 22000 officiële Corona doden en totale oversterfte meer dan 40.000.
Griepje? Ook nu nog worden er dagelijks gemiddeld 250 mensen opgenomen en gelukkig is Corona milder geworden omdat het niet de longen vernietigd zoals bij Delta en mensen worden sneller ontslagen waardoor het niet nog verder oploopt.
Delta was 10x dodelijker dan griep.
Over Omicron kan ik niets vinden.
Ook is er voor mij nergens duidelijk vermeld wie van die 250 mensen vandaag de dag met of door covid is opgenomen.
Needje schreef:bigone schreef:De vergelijking met griep gaat wat betreft doden ook totaal mank. In 2015 2018 waren er zware griep golven , totale oversterfte 12000 mensen.
Delta was 10x dodelijker dan griep.
Over Omicron kan ik niets vinden.
Ook is er voor mij nergens duidelijk vermeld wie van die 250 mensen vandaag de dag met of door covid is opgenomen.
bigone schreef:Needje , wanneer deze vraag kwam van iemand die de hele Corona situatie serieus zou nemen, los van het feit of ze wel of niet gevaccineerd zijn, dan is zo’n opmerking inderdaad normaal. Maar van iemand als olejon is het puur bedoeld om even haar plasje er over te doen.
Zij vind alles mbt Corona vaccineren en testen gloeiende onzin. Dan denk ik, nok af en ga door met je leven en stop met dit soort rel gedrag.