Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 01:52

Roodvos schreef:
Ach wat sneu, sterkte The Novelist :(:)

Ik ben net over naar een andere telefoon, van iOS terug naar Android. Ik erger me eraan dat ik (weer) mijn historie kwijt ben. En ik snap niet dat ze dit nog steeds niet voor elkaar hebben -:(- _-:(

Je snapt toch toch dat geen kwestie van niet kunnen maar van niet willen is?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 07:11

poes schreef:
_San87_ schreef:
Mijn nieuwe roterende föhnborstel is zojuist kapot gegaan :. Het plastic aan de binnenkant is gewoon weggesmolten ;(.

Komt blijkbaar vaak voor. Chi en dyson hebben föhns die niet kunnen smelten maar geen roterende denk ik?

Geen idee of het vaak voorkomt. Het ligt bij de fabrikant om het op te lossen. Dit was de 2e keer dat ik m gebruikte :=.

Ik weiger 500 euro te betalen voor een föhn die ik hoogstens 6-7 keer per jaar gebruik :7.

Sterkte, TheNovelist :(:).
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 28-12-21 07:11, in het totaal 1 keer bewerkt

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 07:11

TheNovelist schreef:
Vandaag te horen gekregen dan mijn lieve hond vrijdag overleden is gevonden in de ochtend.... ze wilde wachten met het vertellen omdat ik op vakantie was.
We denken dat die iets buiten heeft gegeten wat die niet binnen moest krijgen :(
Wat een vreselijk gevoel ;( heb geen afscheid van hem kunnen nemen..

:knuffel:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 07:21

Benthhh schreef:
Ik ga vaker over zulke dingen klagen. Ik ging kijken of het kon zoals San zei, kon ik het artikel online bestellen :Y)

*\o/*.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 08:15

Sterkte, TheNovelist en lotthje. Wat een heftig nieuws :(

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 09:33

lotthje schreef:
Sterkte TheNovelist!

Ik kreeg vanochtend een appje dat een oude vriendin is verongelukt. Meisje was 21, heb ik al 3 jaar niet gesproken en merk toch dat ik er steeds aan denk en ik het heel lastig vind om het een plekje te geven.

Op vakantie verongelukt, vreselijk voor ouders en nabestaanden.
Ondanks dat je haar al een tijdje niet had gesproken, kan dit toch echt wel binnen komen. Knuff!
En als je dat een goed gevoel geeft, gewoon gaan condoleren als daar gelegenheid voor is.

TheNovelist, jij ook dikke knuff. Je vriendje verliezen en dan zonder afscheid is gewoon zwaar k*t.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 09:40

TheNovelist, sterkte. Wat verdrietig.

lotthje, ook voor jou sterkte.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 10:07

Dat we totaal niet goed op de hoogte worden gehouden van eventueel een corona besmetting en ik gisteren het nog aardig los kon laten maar het nu wel heel vervelend begin te vinden...

Vooral dat als het positief is ik mijn ouders aan kan steken en met name mijn vader vindt ik toch wel een beetje spannend...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 10:07

lotthje schreef:
Sterkte TheNovelist!

Ik kreeg vanochtend een appje dat een oude vriendin is verongelukt. Meisje was 21, heb ik al 3 jaar niet gesproken en merk toch dat ik er steeds aan denk en ik het heel lastig vind om het een plekje te geven.

Het is normaal dat dit nieuws iets met je doet. :* Het is toch iemand die een tijd lang een vriendin is geweest, en nu op een jonge en plotselinge manier is overleden. Dat is ook gewoon onwerkelijk om te horen.

Knuffel :(:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 10:26

TheNovelist sterkte Y;(

lotthje, ook voor jou sterkte Y;(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 11:24

MarliesV schreef:
Amy, gefeliciteerd met je verjaardag!
En wat sneu voor je oma, hopelijk heeft ze wel lekker kunnen slapen.

Dankjewel! En gelukkig heeft ze wel goed kunnen slapen uiteindelijk hoor, maar het is gewoon echt heel verdrietig om die geschrokken blik steeds te zien.

@Froukje: is iedereen alweer wat herstelt? Kan me haast niet voorstellen dat het voedselvergiftiging is n.a.v. de producten die jij noemde hoor..

TheNovelist schreef:
Vandaag te horen gekregen dan mijn lieve hond vrijdag overleden is gevonden in de ochtend.... ze wilde wachten met het vertellen omdat ik op vakantie was.
We denken dat die iets buiten heeft gegeten wat die niet binnen moest krijgen :(
Wat een vreselijk gevoel ;( heb geen afscheid van hem kunnen nemen..

Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte!

lotthje schreef:
Sterkte TheNovelist!

Wat vreselijk heftig, het is helemaal niet raar als je het moeilijk vind om dit een plekje te geven. Doe wat voor jou goed voelt om te doen, heel veel sterkte.

Zebrastreep schreef:
Dat we totaal niet goed op de hoogte worden gehouden van eventueel een corona besmetting en ik gisteren het nog aardig los kon laten maar het nu wel heel vervelend begin te vinden...

Vooral dat als het positief is ik mijn ouders aan kan steken en met name mijn vader vindt ik toch wel een beetje spannend...

Kan je niet zelf al gaan testen? Dan ben je ook niet afhankelijk van de berichtgeving van derden.

Vandaag een heerlijke slaap/ dut/ bankhang/ netflixdag gepland, omdat we de laatste weken steeds erg druk waren. Heerlijk, maar ik heb last van niet te stillen honger en trek in alles wat slecht is :=

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 11:29

Teveel rollade gegeten gisteren. Als gevolg vannacht overgegeven en amper geslapen dus niet kunnen werken vandaag :oo |o

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 11:48

poes schreef:
Roodvos schreef:
Ach wat sneu, sterkte The Novelist :(:)

Ik ben net over naar een andere telefoon, van iOS terug naar Android. Ik erger me eraan dat ik (weer) mijn historie kwijt ben. En ik snap niet dat ze dit nog steeds niet voor elkaar hebben -:(- _-:(

Je snapt toch toch dat geen kwestie van niet kunnen maar van niet willen is?

Ik zie dat ik vergeten heb erbij te zetten dat het om Whatsapp gaat. Contacten, agenda, mail, notities is goed over.
Maar ik vind het echt te idioot voor woorden dat je in Whatsapp niet je backup kan ophalen vanaf een ander systeem. Want mijn profiel informatie staat er wel, dan moet die andere informatie toch ook gewoon ergens op een server staan. En dan maakt het mij niet uit of het dan onwil is of onkunde.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 13:14

Ik mis het zo erg om paard te rijden -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 13:48

Ik zie dit echt heel vaak, mensen die schooien om geld want ooohhh ze hebben het zo zwaar. En dan wel andere dieren kopen, op vakantie gaan etc. Hoe slapen dit soort mensen?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 13:54

MarlindeRooz schreef:
Ik zie dit echt heel vaak, mensen die schooien om geld want ooohhh ze hebben het zo zwaar. En dan wel andere dieren kopen, op vakantie gaan etc. Hoe slapen dit soort mensen?

Of de jaloezie naar anderen toe.
Want "zij hebben een dikke auto!" En "zij hebben een groot huis én gaan op vakantie!"

Maar die mensen hebben een ander inkomen en laten heel veel dingen om dit te kunnen doen.

Kan ik ook echt niet tegen.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 15:00

Mijn paard die niet goed in dr vel zit maar we kunnen niks vinden -O- vind het zo rot voor haar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:07

maralyn schreef:
MarlindeRooz schreef:

Of de jaloezie naar anderen toe.
Want "zij hebben een dikke auto!" En "zij hebben een groot huis én gaan op vakantie!"

Maar die mensen hebben een ander inkomen en laten heel veel dingen om dit te kunnen doen.

Kan ik ook echt niet tegen.

Ik krijg dat heel vaak "ohh jullie zijn vast rijk, want jullie hebben een groot huis" nee m'n ouders leven van 1 inkomen hebben 2 hypotheken en een lening voor de auto. Einde van de week is de koelkast leeg. We gaan niet op vakantie.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:16

Precies Marije!
En zo ken ik ook mensen, ja! Ze hebben een grote woning. En ja! Ze hebben een grote auto. Maar die staat op naam van hun bedrijf. Maar die man, die werkt! Week in én week uit. Zodat alles betaalbaar blijft.

Zijn dochters krijgen hun eerste studie. Waarom? Omdat hij wil dat ze een goede start hebben! Maar beide dochters werken naast hun studie keihard bij!

Om mij heen hoor ik de jaloezie van de daken rollen.
Enige wat ik denk.
"Wauw! Wat werken die mensen hard om alles goed rond te hebben. Ja! Dan mag je van mij best vakantie nemen!"

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:26

MarlindeRooz schreef:

Ohh ja ik deel deze ergernis volledig! Schooien om spullen en eten en geld en alles voor een habbekrats van een ander willen hebben want ze zijn zo zielig, maar ondertussen wel dingen kopen of doen waarvan je denkt; Hm oké..

Kijk iedereen moet helemaal zelf weten waar ie zijn of haar geld aan uitgeeft hoor. Maar als je de keuze maakt om veel geld in iets luxe te steken jammer dan niet alles bij elkaar dat je geen geld hebt voor dingen die een ander wel doet of heeft.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:44

De wiki foto van vandaag.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 16:47

Center Parcs en Vakantieveilingen _-:( -:(- Oplichters bij elkaar!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:00

Vriend die een kort lontje heeft door gedoe met mijn moeder maar dat op mij uit. Ik snap m wel hoor, maar niet mijn schuld :(

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:06

MarlindeRooz schreef:

Zo vreselijk of die acties van help de operatie van mijn dier zijn knie of iets. Dat zijn dan operaties van 1500 a 2000 euro, als je dat niet kan missen moet je nadenken of het verstandig is een dier te nemen. Zelf spaar ik keihard voor mijn paarden en zullen ze iedere keer als het nodig is de dierenarts zien, kost klauwen met geld maar is mijn probleem. Maar goed ik ben opgegroeid met zelf je eigen boontjes doppen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:13

Soms overkomen mensen ook dingen he. Ik kan nu prima betalen als mijn hond een dure operatie nodig had, maar als ik mijn baan kwijt zou raken en niet een, twee, drie een nieuwe had dan zou ik dat ook niet zomaar kunnen betalen. Soms liggen de zaken toch wat ingewikkelder dan je denkt.

Ik ben het eens met mensen die schooien maar wel dure tv aan de muur hebben hangen of dure telefoon abbo's hebben, dat vind ik ook belachelijk.