MarliesV schreef:Amy, gefeliciteerd met je verjaardag!
En wat sneu voor je oma, hopelijk heeft ze wel lekker kunnen slapen.
Dankjewel! En gelukkig heeft ze wel goed kunnen slapen uiteindelijk hoor, maar het is gewoon echt heel verdrietig om die geschrokken blik steeds te zien.
@Froukje: is iedereen alweer wat herstelt? Kan me haast niet voorstellen dat het voedselvergiftiging is n.a.v. de producten die jij noemde hoor..
TheNovelist schreef:Vandaag te horen gekregen dan mijn lieve hond vrijdag overleden is gevonden in de ochtend.... ze wilde wachten met het vertellen omdat ik op vakantie was.
We denken dat die iets buiten heeft gegeten wat die niet binnen moest krijgen
Wat een vreselijk gevoel

heb geen afscheid van hem kunnen nemen..
Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte!
lotthje schreef:Sterkte TheNovelist!
Ik kreeg vanochtend een appje dat een oude vriendin is verongelukt. Meisje was 21, heb ik al 3 jaar niet gesproken en merk toch dat ik er steeds aan denk en ik het heel lastig vind om het een plekje te geven.
Wat vreselijk heftig, het is helemaal niet raar als je het moeilijk vind om dit een plekje te geven. Doe wat voor jou goed voelt om te doen, heel veel sterkte.
Zebrastreep schreef:Dat we totaal niet goed op de hoogte worden gehouden van eventueel een corona besmetting en ik gisteren het nog aardig los kon laten maar het nu wel heel vervelend begin te vinden...
Vooral dat als het positief is ik mijn ouders aan kan steken en met name mijn vader vindt ik toch wel een beetje spannend...
Kan je niet zelf al gaan testen? Dan ben je ook niet afhankelijk van de berichtgeving van derden.
Vandaag een heerlijke slaap/ dut/ bankhang/ netflixdag gepland, omdat we de laatste weken steeds erg druk waren. Heerlijk, maar ik heb last van niet te stillen honger en trek in alles wat slecht is