Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiahastrona schreef:Ik had iets gekocht. Zat in een dunne te grote doos, niet ingepakt. Dus alles kapot. Verkoper heeft netjes geld terug gegeven, deel is naar portemonnee, deel wordt nog terug gestort.
Ik zou haar wel graag een positieve review geven, het is netjes opgelost. Maar ik kan nu geen review geven. Klopt dat of komt dit pas als alles door Vinted is afgehandeld?
maessie schreef:Kwam net een verkoper tegen die een artikel voor 1,- online heeft staan, en in de tekst dat je niet via vinted moet kopen. Die wil dat je bied, en dan kun je alsnog via vinted kopen. Daar heb je toch alleen maar veel werk van, mensen gaan dan toch voor die ene euro kopen enzo. En irritant dat je contact op moet nemen. Doe dan iets hoger dan wat je in gedachten hebt
maessie schreef:Kwam net een verkoper tegen die een artikel voor 1,- online heeft staan, en in de tekst dat je niet via vinted moet kopen. Die wil dat je bied, en dan kun je alsnog via vinted kopen. Daar heb je toch alleen maar veel werk van, mensen gaan dan toch voor die ene euro kopen enzo. En irritant dat je contact op moet nemen. Doe dan iets hoger dan wat je in gedachten hebt
C_arola schreef:Hier nu 4 pakketten die al 2 weken kwijt zijn via VintedGo. Hopen dat ze nog op komen dagen. 3 ervan wil ik wel heel graag hebben.